datin kuat seks-kisah benar bahagian ke 4

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Hai Admin, lama dah saya nak hantar, di bulan puasa ni pun saya hantar juga. Bahagian ke-6 sudah siap tetapi admin siarkan yang ke-5 dulu bila dah siar saya kirimkan yang ke-6.


SETELAH ADMIN SEMAK SEMULA CERITA YANG DI HANTAR OLEH AZIE DARI SEREMBAN.KISAH DATIN KUAT SEKS INI YANG TELAH DIHANTAR BARU ADA  3 EPISOD..JADI UNTUK INI ADALAH KISAH YANG KE 4.KISAH EPISOD SAMBUNGAN DATIN KUAT SEKS DIHANTAR PADA 16 /7/2013 MENERUSI EMAIL.

Datin kuat seks-kisah benar bahagian ke-4

Aksi persetubuhan Mat, budak berumur 22 tahun yang Milah kenali di kedai makan Makcik Som sedang hebat berjalan di hotel Mega. Mat dah main pantat Milah round pertama tadi amat lasak, ganas dan kuat, sungguh lama dan sungguh hebat batang konek Mat menghayun, menujah, menikam, membenam, menyula, menghenjut dan meradak, merodok, mengesel dan meneroka lubang pantat Milah. Milah pula hebat dengan kemotan nya. Jika Milah dibawah menerima tujahan Milah amat suka melihat butuh keluar masuk kedalam lubang pantatnya. Milah terasa benar butuh Mat memenuhi ruang dalam pantat Milah di tambah pula bunyi yang keluar dari mulut Milah meraung dan merengek rengek bila Mat memantat puki sundal betina ini, gegaran katil berbunyi dengan kuat. Pancutan berdas das air mani Mat memuaskan Milah. Mereka kepenatan dan baring memadu kasih.

Kini Mat dan Milah terasa setim nak main lagi, air tongkat ali dan kacip Fatimah telah pun habis. Mereka juga terasa lapar tetapi disebabkan keinginan masing masing memuncak nak mengulangi perbuatan berzina kerana kenikmatan yang maksima maka Mat biarkan dulu hasrat itu, biarlah dia menutuh puki Milah buat kali ke2. Mat memang berhasrat dan berniat nak menutuh pantat Milah sampai lebih 5 round, biar pantat Milah lunyai, birat, melecit dan biar Milah puas dengan butuh panjangnya serta acara dia memberikan kepuasan dan dia juga puas menikmati lubang pantat Milah, ayakan Milah, rengek dan raung Milah amat menaikkan nafsu Mat.

Tadi waktu Mat mencabut batang butuhnya yang panjang dan bengkok itu dari lubang pantat Milah sebelum dia menyuakan kemulut Milah untuk Milah telan dan sedut baki air maninya, ianya menampakkan pantat Milah yang merah dengan jelas nampak lubang puki yang terbuka sebesar wang siling 50 sen, apa lagi bertambah geram Mat lalu dia terus mencium dan menjilat menjelirkan lidahnya kedalam lubang pantat Milah. Pada Mat harum sungguh dan enak bau pantat Milah. Amat bernafsu Mat lalu di tonyoh mulutnya ke seluruh permukaan pantat Milah. Amat rakus dan bagaikan kemaruk Mat kerjakan bahagian pantat Milah.

“Ni pantat Milah! ni pantat yang dah kena tutuh dengan India, jawa siapa lagi Milah?...dan dah 4 anak keluar dari lubang ni..oh sedapp lubang..ni” kata Mat pada Milah.

Milah yang kesedapan menjawab”Ya bang! abang pun dah dapat niii…ohh…ahhhh ahhh oh sedapp syoknya sedap…seduttt.. bang lagi bang lama sikit bangg, jilat bang kulummm biji itu banggg”pinta Milah lagi.

Bagusnya Milah ni, dia memang menjaga pantatnya dengan rapi, selalu dicuci dengan air anti septik dan selalu membuat check up di klinik Dr. Arun Singh seorang doctor benggali rakan baik suami Milah.

Dr. Arun merupakan doctor keluarga Milah jadi ketika Milah mengandongkan semua 4 orang anaknya dan bersalin Dr Arun lah yang merawatnya. Dr. Arun yang juga merawat isteri nombor dua suami Milah ia itu Suliana. Dia memeriksa pantat Milah 2 bulan sekali. Kerap Milah memberitahu yang dia kadang terasa sakit senak didalam saluran peranakan dan dalam pantat. Dr Arun ada mengesyaki Milah ni kuat main tentu Milah ada main dengan orang lain selain suaminya. Sebagai doctor dia mesti mahu tahu akan aktiviti Milah seperti berapa kerap bersetubuh dengan suami dan lain lain hal persetubuhan. Milah akui dia memang ada main dengan orang lain tetapi tak memberitahu berapa ramai yang dia dah mengangkang memberikan pantatnya.

Milah terus terang sebagai langkah mencegah bahaya jangkitan Milah di sarankan menyuruh pasangannya memakai kondom. Tetapi Milah tak suka jika pasangan nya memakai kondom jadi memang tak ada lelaki yang memantat Milah memakai kondom. Dr Arun juga memberikan Milah air antiseptic agar cuci selalu pantatnya. Selalunya Dr. Arun memeriksa Milah sendirian, adakala dia sengaja menjolok jolok lubang pantat dan menggentel gentel biji kelentit Milah. Selalunya Milah mengerang kecil ingin. Milah nak Dr Arun yang berbadan agak besar dan tinggi berbulu tangan sangat lebat maklumlah orang benggali meneruskan mengentel dan merangsangkan dia dan ingin juga nak bersetubuh dengan nya. Dr Arun juga geram akan Milah tetapi sebagai seorang doctor sakit puan untuk family dia menjaga profesion nya. Memang dia tahu jika dia nak pantat Milah dia boleh dapat.

Pernah selepas 2 bulan Milah bersalin anak ke 4 dan sudah habis pantang Dr. Arun call Milah nak buat pemeriksaan sebab dia akan bercuti ke India selama 3 bulan jadi tidak akan merawat Milah selama tempoh itu. Dr. Arun melihat seluruh badan Milah ada love bite. Pada malam sebelum hari itu Milah baru saja selesai main dengan Inspector Polis Sdin yang menjadi orang pertama main pantat Milah selepas bersalin. Suami Milah pulak kebetulan pergi keluar negara ke China selama 2 minggu kerana ada expo. Sdin memang geram sebab sejak Milah beranak dia lama tak merasa lubang pantat Milah jadi dapat aje main semula habis di buatnya love bite dileher Milah dan seluruh badan Milah terutamanya di bahagian tempat berhampiran pantat dan tetek Milah. Dr. Arun tahu suami dah seminggu pergi ke China dan waktu Milah masih lagi ada 3 hari nak habis pantang jadi suaminya tak lagi dapat main selepas Milah bersalin anak ke-4 ini. Bila Dr. Arun melihat kesan love bite terus terang dia menanya Milah.

“hah Puan!sudah kasi orang lain kah ini lubang?..ini semua banyak gigit gigit! Baru ni kesan love bite ni, suami takda sini,, ini orang mesti geram sama puan ni , wah syok ya, ada makan pil tak?...nanti mengandong lagi Puan ni sedang subur ni saya rasa” kata Dr. Arun.

“Ya lah doctor, main mana tak syok, dah saya dah makan pil, doctor pun tak mahu rasa pantat saya, saya pun nak rasa  batang benggali orang kata best, ni saya suda 4 anak doctor sampai sekarang rawat tengok saja pantat saya cuma cucuk dan gentel gentel kelentit dengan tangan aja, tak mau ke doctor?”tanya Milah sambil senyum.

“mau nak tapi biar dulu, saya pun dari dulu banyak perempuan yang saya rawat sampai sekarang ni saya main jadi kena hati hati nanti jadi scandal” balas Dr Arun. 

“Itu kawan Jagjit Singh tinggal dekat rumah puan sangat suka sama puan, dia ada cakap sama saya” kata Dr Arun lagi sambil memeriksa perut Milah yang sudah berbogel atas katil pemeriksaan setelah membuka seluar dalam dan bra.

“mana satu Jagjit Singh doctor?” tanya Milah ingin tahu.
“Itu rumah hujung tepi ada pam esso tu. Isteri dia Sushmita baik sudah nak beranak saya yang rawat, saya tahu Jagjit mau hantar isteri dia beranak di kampong di Sungai Siput”kata Dr. Arun

“Dia ada adik nama Raj jual tu buku untuk anak anak bagus itu buku, nanti saya suruh Raj datang kasi anak tengok buku buku.” Kata Dr Arun yang terus membelek pantat Milah sambil menjolok jolok membuatkan Milah dah terangsang.
“Oh doctor ni jolok buat saya setim aje….ok itu rumah saya ada lihat dia baru pindah kan…ya..ya saya dah jumpa isteri dia waktu baru pindah ada datang rumah saya dan ajak saya datang rumah dia tapi nanti lah, boleh doctor suruh adik dia itu datang saya boleh tengok itu buku buku untuk anak baca” jawab Milah yang didalam hati berkata handsome juga Jagjit tu.
“ok puan nanti kita buat plan kita berdua keluar ya…boleh lah saya merasa apam melayu mungkin yang ni lain, saya dah rasa banyak apam melayu!sedap puan..ha…ha..sedap memang sedap’ kata Dr. Arun sambil ketawa apam yang bermaksud “pantat”.
“ya ke, ok doctor janji cakap aje saya sedia, saya tahu dalam ramai perempuan doctor ada simpan perempuan melayu yang istimewa”balas Milah yang sedikit kecewa sebab sekejap aja rawatan Dr Arun.
“Siapa ni Puan Milah??’tanya Dr Arun agak terkejut.
“Ha, nak saya cakap”tanya Milah tersenyum memandang Dr Arun yang menganggukkan kepalanya tanda suruh beritahu.
“Itu orang cakap itu Raja Azmi producer filem betul tak? Tanya Milah
“Ok.syishhhh jangan cakap orang puan, mana tahu ni?, bukan raja Azmi lah rupa aje” balas Dr. Arun kehairanan.
“hai doctor kawan baik Raja Azmi kawan sekolah saya dia kata Raja Azmi kasi tahu doctor handal main”jawab Milah.
“ok Puan diam diam saya janji saya nak rasa apam puan ok…siap kata itu perempuan macam Raja Azmi tu sangat kuat seks, Jagjit semalam ada dengan perempuan yang macam Raja Azmi di function DBKL.
Oh awak nak tahu? pagi tadi Jagjit call dia cakap mereka di hotel Corus Ampang malam main sama perempuan yang macam Raja Azmi, dia sangat suka batang tak sunat, bukan main syok Jagjit perempuan tu pun nak lagi tak puas asyik nak lagi. Tapi saya punya tal kulop saya sunat Puan Milah” kata Dr. Arun
“potong pun takpa saya nak rasa juga!” jawab Milah sambil ketawa kecil dan disambut gelak oleh Dr Arun dengan anggukkan kepala.
Puan jumpa lah Jagjit, dia kata suka puan Milah kita kawan kawan kan?..cuba lah nanti!” balas Dr Arun.
“ok kita tengok nanti ya doctor”. Jawab Milah lagi.

Setelah Dr Arun selesai periksa Milah, Dr Arun Singh dapat membaca air muka Milah yang sangat kuat seks. Melihat Milah setim niat dia nak juga berikan Milah hisap konek dia tetapi sebab ada pelanggan lain tak kesempatan walaupun nurse nurse Dr Arun tahu perilaku doctor yang kadang kadang mengambil masa 20 minit atau setengah jam merawat pesakit wanita. Semasa Milah keluar dia ternampak wanita cantik serupa pelakon Dian P. Ramlee yang sarat mengandong menunggu giliran untuk diperiksa oleh Dr. Arun.

Milah beredar dengan kereta Mercedesnya dengan keadaan teruja dan setim. Disebabkan hari sabtu dan masih lagi jam 11 pagi, timbul niat dia nak ke rumah Jagjit nak berjumpa Sushmita isteri Jagjit lalu dia berhenti membeli sedikit pisang dan rambutan untuk diberikan kepada Sushmita yang Milah tahu sedang mengandong hampir nak bersalin. Walaupun mereka baru berkenalan Milah tahu Sushmita suka bergurau sebab dah beberapa kali mereka bersembang Sushmita amat sporting dan mesra. Apa saja tajuk perbualan boleh membuatkan mereka ketawa, memang baik orangnya. Milah ingin tahu tentang nafsu seks Sushmita bersama Jagjit terutama sedang mengandong sekarang ini.   

……(untuk pengetahuan… ketika mengandongkan anak ke-4 dulu, 2 hari sebelum Milah nak  beranak dan dalam sarat mengandong Sdin amat hebat main pantat Milah atas kemahuan Milah sendiri agar saluran pantat besar senang nak beranak malah nafsu Milah juga amat terangsang waktu itu. Sdin begitu juga dengan Adi Mascung lah yang beruntung merasa lubang pantat tembam Milah yang sedang mengandong. Mereka berdua ini amat suka main dengan perempuan mengandong dan Milah yang memberikan kepuasan kepada mereka secara bergilir gilir tetapi berlainan waktu).

Berbalik kepada adegan Mat, budak muda berumur 22 tahun ini yang pertama kali dapat main pantat Milah di hotel Mega,  sekarang……

Kini setelah Mat menjilat dan mengulum biji kelentit Milah yang tak sampai pun 20 minit dia mencabut butuh nya setelah memuntahkan air maninya tadi, mereka berbaring  berpelukan. Mereka berbual tentang aksi seks mereka yang membuat mereka cepat terangsang. Mialh terasa dia muda disebabkan main dengan budak muda macam Mat.

“Milah pandai main, hebat Milah ni!..tak puas abang rasanya nak main lagi 5 round, boleh ya Milah?” tanya Mat
“ Milah tahu abang kuat, boleh bang, buat aja Milah ikut suka hati abang nak berapa round, takut tak larat aja abang, kering air mani  tak pancut tak puas Milah nanti…he…he..!”jawab Milah.
“Milah ni abang sangat syok gila nak lagi main dengan Milah, abang nak buktikan lebih handal dari India tu 10 round pun boleh lagi Milah, abang nak doggie, abang nak Milah naik main macam tunggang kuda, abang nak main Milah tunggang kuda terbalik, nak main dalam bath tub dalam air, abang nak main sambil berdiri sodok butuh bengkok abang…abang nak main cara ngiring..banyak cara lagi milahh..abang nak main ganas ganas boleh??!’ kata Mat
“Boleh bang kita buat best best ya bang, tengok sapa yang tak tahan nanti!” kata Milah yang dah mula merocok rocok butuh Mat yang dah pun naik tegang.

“Milah hebat memang pandai main, sebenarnya pantat sama aje tapi yang buat sedap main pantat ni ialah cara perempuan dan lelaki tu respon masa main, mengerang dan menaikan nafsu tu yang penting betul tak?’ tanya Mat pada Milah.

“Ya, pandai abang mat ni, Milah ok tak? Puas tak?”Tanya Milah
“sangat2 puas, nanti mengerang lah kuat kuat bila kena hentak dan rasa sedap, cakap kata lucah best lah! Milah” kata Mat lagi.
“ya, ok asalkan Mat suka Milah buat, Milah suka seks ganas bang!’balas Milah.

Milah yang tadi sudah dibelai Mat dengan manja manakala Mat menatap wajah Milah dengan penuh mesra seolah olah berkasih walhal mereka baru saja berjumpa buat pertama kali petang tadi kini dah pun memantat dan memadu kasih. Milah yang sudah biasa curang, sangat berahsia dan pandai melayan lelaki yang memantatnya kini terasa disayangi oleh seorang budak muda yang mempunyai butuh yang besar, panjang 8 inci dan bengkok pula dan Mat pula berasakan bertuah dapat menikmati lubang pantat Milah. Bukan saja keistimewaan badan Milah yang putih, pantat Milah yang kemerah merahan, tetek Milah yang besar muka Milah yang cantik berlesung pipit bahkan cara Milah main, cara Milah menadah dan menolak nolak keatas serta kehandalan Milah respon merengek meraung semasa di hentak dengan ganas amat mengkagumkan Mat. Walaupun salah dan berdosa Mat percaya main dengan bini orang terutama yang dah ada anak dan sering curang amat hebat diranjang dan pandai sungguh memantat.   
Mat kini bernafsu dan masih gagah untuk mengulangi aksi cumbuan dan menikam lubang pantat Milah apatah lagi bila melihat kecantikan body Milah. Kini acara membelai dan merangsang sudah bermula lagi. Tak banyak bicara lagi kini masing masing mahu menaikkan nafsu sebelum aksi yang lebih ganas bermula.. Mat terus menghisap kedua dua tetek Milah, dijilat, dicium perut Milah yang putih mulus itu.

Milah kegelian sambil merengek. “ohhhhh…ahhh. Sedapapp bang, pandai abang mat, abagggg sedapnya bang”. Itulah yang Milah katakan sambil merocok rocok butuh Mat yang sudah keras panjang itu. Mat menjilat perut Milah makin kebawah dan terus ke pantat Milah yang sudah nampak berair dipermukaannya. Mat sambil menyonyot pantat Milah memusingkan badannya berkedudukan 69. Mat bagaikan kemaruk menjilat, menyonyot dan mengulum biji kelentit Milah manakala Milah sudah pun menjilat jilat kepala butuh Milah dan kemudian mengulum menghisap butuh Mat yang luar biasa bengkok dan panjang itu. Pada Milah suaminya yang panjang 8 inci juga sudah cukup sedap. Kini dia tak sangka budak muda ini punya lagi panjang. Butuh lelaki jawa Adi Mascung memang besar santak juga Milah tetapi cuma 7 inci aje manakala Krishnan panjang sama 8 inci tetapi tak sebesar butuh Mat. Batang butuh Polis Sdin yang Milah sudah beberapa kali main tu sama panjang, besar dan panjang macam Mat punya tetapi tak bengkok macam butuh Mat.

Setelah hampir 20 minit mereka beraksi 69 tanpa berkata apa kecuali merengek dan suara berdesir keenakan. Mat puas menjilat, menjelirkan lidahnya sedalam yang boleh kelubang pantat Milah sehingga Milah terkejang klimaks. Mat menelan semua air yang terbit keluar dari pantat Milah. Mat yang menikmati hisapan dan nyonyot butuhnya dan Milah mengulum buah pelir terasa amat syok tetapi masih bertahan tak memancut walaupun Milah sedaya upaya mengulum mahukan Mat memuntahkan air maninya kedalam mulut nya untuk ditelan.

Milah dah tak sabar lalu berhenti menghisap, Mat faham akan tindakan Milah yang mahukan pantatnya di sula lalu Mat berhenti menjilat pantat Milah dan beralih menyuruh Milah menonggeng untuk dia doggie menikam pantat Milah dari arah belakang yang merupakan acara kegemaran Milah. Mat memang tak sabar bila melihat rekahan pantat Milah yang menonggeng melihatkan bontot yang putih dan empok. Sebelum Mat menghayunkan konek dia memantat Milah dia membongkok lalu menjilat lagi lubang pantat Milah dulu sambil dia mengigit gigit bontot dan membuat love bite di kedua dua belah punggong Milah.

“abang… oh…ahh.bang! sakit..lah bang gigit tapi sedapnya abang  abang!...bang tikam doggieeee…bangggg nak doggie banggg” jerit Milah yang sudah menonggeng untuk menadah tikaman dari belakang bontot putihnya. Sebentar lagi katil akan bergegar dengan bunyi yang kuat kerana kehebatan asakan Mat.
Mat pun membetulkan kedudukan kakinya dan menbongkokkan body Milah agar macam anjing tunduk kebawah sikit membuaikan buah dada yang besar itu.

…slurrppp, berderut rasanya butuh Mat memasuki separuh aje kedalam lubang pantat Milah,
“ahhhhh, ohh…bang bang!ahhh …ahhh masukk lagi bang”jerit Milah sambil dapat meraba raba buah pelir Mat dari bawah.

Walaupun pantat Milah dah berair akibat air lendir nya keluar ditambah pula air jilatan Mat ianya masih ketat untuk menerima
keseluruhan butuh Mat yang panjang bengkok dan besar itu.   
Dengan kerjasama Milah tolakan demi tolakan dan kepandaian Mat menusuk sedikit demi sedikit akhirnya masuk semua sekali butuh Mat kedalam lubang pantat Milah. Milah terasa santak hingga ke dasar dalam peranakan nya bila mat terus menghayun mulanya perlahan dan laju diselang seli pula rentak perlahan dan laju membuatkan ianya berbunyi”cepapp papp…pappp di ikuti oleh raungan Milah yang amat kuat bila Mat melajukan tikaman nya.

Mat amat suka melihat batang butuhnya yang panjang berair hasil dari air pantat Milah menujah masuk keluar dari lubang pantat Milah. Bagaikan nak terkeluar bibir pantat Milah setiap kali dia manarik keluar butuhnya.
“ahhh..ehhh ahhhh ohhhh…wow..wow sedap! Sedap bang…ahhhhhh ahhh” jerit Milah yang ditikam bertubi tubi ganasnya oleh Mat yang tidak kira tanpa belas kesihan malah dia lebih kuat tujahan nya bila mana Milah kuat meraung. Mat bagaikan berdendam sebab Milah sanggup berikan pantatnya kepada lelaki india bernama Krishnan tu.

Mat terus mengasak disodoknya butuh panjang bengkok sedalam yang mungkin. Mana nya tak sedap bila setiap sodokan, hentakan dan tikaman beralaskan bontot Milah yang solid putih mulus itu tambahan pula Milah meramas ramas buah pelir terjuntai Mat dari bawah membuatkan Mat terasa amat geli bercampor nikmat.
Bila Mat kesedapan tidak tahan akan perilaku Milah meramas buah pelirnya, Mat akan membongkok mencium belakang Milah sambil meramas ramas tetek mengentel puting kedua dua tetek besar Milah sambil itu Milah menolak nolak bontotnya kebelakang membolehkan tusukan butuh Mat diteruskan.

“abanggg ha..ha…ha.. ssssedappp nya bang ..hah…ha..bang ohhh sedap bang!’ Milah meraung dan meracau kata lucah di susuli dengan bunyi papp..papppp pappp laga melaga bontot Milah. Makin hebat tikaman Mat dalam acara doggie ini dan Milah dapat bezakan kehebatan Mat main dibandingkan lelaki lain yang Milah sudah main.

Manakala Sami receptionist hotel itu sentiasa berada berhampiran memasang telinga dari depan pintu bilik Mat & Milah main. Jelas kuat kedengaran rengekan suara Milah akibat dari seks ganas Mat.

“oh my god best betul ini perempuan melayu itu main, itu perempuan mesti best!”kata Sami dalam hati.

Dah lebih kurang 20 minit mereka memantat cara doggie sekejap Milah meniarap sekejap bangun bongkok macam anjing main dan kini Mat melajukan tikaman. Milah terasa Mat nak memuntahkan air maninya tetapi rupa nya tidak. Mat tiba tiba berhenti dan mencabut butuhnya sambil berkata dalam mengah.

“Milah naik atas abang main kuda!”
“bang doggie tak pancut lagiii banggg.,,please bang, habiskan doggie ni bang..nanti kita kuda pulak banggg” rayu Milah.
Milah tahu dari pengalamannya main dengan ramai lelaki jika
main cara kuda memang susah lelaki nak pancut tentu lama lagi Mat akan bertahan sudahnya dia yang banyak kali klimaks nanti.

“Takpa nanti abang doggie Milah lagi…cepat lah Milah”kata Mat. Milah semacam marah lalu berkata dengan tindakan Mat
“tak mau lah tak nak main lagi bang ok!”tegas Milah sambil baring di katil meniarap. Mat terdiam dan terkejut dengan cara Milah. Memang Milah suka doggie dan dia perlu cepat memujuk Milah lalu dia meniarap atas badan Milah lalu di sondolnya kotek yang masih keras dan tegang. Mat terasa Milah mengemot macam tak mahu memberi butuhnya masuk lalu Mat pun memasukkan sebelah tangan kebawah meraba lubang pantat Milah agar diangkat membolehkan dia menjilat kembali pantat Milah yang masih berlendir itu. Apabila Milah memberi respon membiarkan Mat menjilat serta mengulum biji kelentitnya dengan cepat Mat terus mengasak butuh nya kedalam pantat Milah yang sudah pun mengangkatkan bontotnya bagi menyenangkan butuh Mat menusuk kedalam pukinya. Kini acara doggie bermula lagi dengan Milah meniarap dan perlahan lahan bangun angkatkan badannya kembali semula macam anjing main. Lagi ganas kali ini Mat menghentak

“banngggg kuat bang Milah nak kuat kuat bang…hah..hah..sedap bangggg oh bang..”jerit Milah yang meracau menjerit kerana nikmat dan sudah kembali setim.

Milah sayang abang tak? Nak lagi tak butuh abangg???...janji main lagi esok ya Milah?”tanya Mat sambil dihentak kuat kuat butuhnya.

“Sayang abangg,… Milah nak lagi bang ok bang kita main lagi esok bang!...sedaapp bang..hah..ha…oh oh!” raung Milah dan kuat ..bunyi pap pap pppaap pap. papp..pap pap dengan laju sekali kedengaran. 

Sami yang mencuri dengar raungan dan rengek Milah ketika  memasang telinga tiba tiba penghuni bilik sebelah Mat seorang lelaki cina berumur dalam akhir 40an dan perempuan melayu muda dalam umur 30 tahun keluar sambil berkata kepada Sami.

“wah..kuat betul ini orang fuck hah!” kata lelaki cina itu sambil tersenyum manakala perempuan melayu yang besar teteknya pun berkata”kita dengar kuat, kita pun setim..ha…ha..ni malam lagi kuat agaknya…ok encik kita nak keluar makan, awak buat apa curi dengar ya,,,jangan jangan curi dengar depan bilik saya juga ya!?”tanya perempuan melayu tu pada Sami.

“takda lah saya dengar macam orang nangis saya pun naik lah..he…eh biasa kak kat sini tiap malam saya dengar bunyi orang kongkek…ada yang lagi bising kak…akak pun ada buat bunyi juga semalam, tadi siang pun saya dengar ”jawab Sami

“apa ni bilik tak sound proof!..Oh pandai ya…baik baik nanti customer marah! saya jika awak nak dengar mengendap saya tak kisah..nanti awak rugi nak tutuh pantat siapa..ha..ha..dapat dengar pun syok aje ya”kata perempuan itu yang dari semalam sudah menyewa bilik hotel ini. Mereka sporting malah Sami lah yang menjual ubat Viagra kepada lelaki cina ini semalam untuk dia main dengan wanita melayu ini. Memang sah mereka bukan suami isteri.

Manakala didalam bilk, Mat ganas dan kuat menujah pantat Milah yang meraung menadahkan bontot putihnya untuk Mat .

“hah.ha..nakk bang. sedap butuh abang sedapppp!” kata Milah.
“ ya Milahh abang pun sedap rasa pantat Milah”balas Mat.
Mereka sudah tak peduli jika orang dengar mereka main. Mat makin laju sebab dia dah rasa nak memancutkan air maninya. Milah lagi kuat meraung bila dia merasa kepala kote Mat membesar tanda tanda nak pancut air mani. Pada Milah biar mat pancut dalam pantat dia lagi.

“ha..ha..Milah! abang nak kuar ni!...kuat sikit kemot” kata Mat yang tak sempat bertahan lalu memancutkan berdas das lagi air mani dia buat kali ke2 kedalam puki Milah yang baring terdampar kepenatan berpeloh manakala Mat meniarap atas belakang Milah dengan butuhnya masih tertanam didalam lubang nikmat Milah

Setelah batang Mat agak lembik dia mencabut nya. Terdapat air maninya meleleh keluar dari lubang pantat Milah. Mat baring sebelah Milah yang masih tertiarap penat dgn nafas kencang tetapi sedar lalu berkata.

“Mat…sedapp main doggie, dalam Mat tujah kote Mat tapi sedap betul Mat, Milah memang suka doggie sedapp!”.kata Milah.

“Milah lagi hebat, tak pernah dapat main perempuan macam ni..anak 4 rupanya lagi ketat best dari anak dara.” balas Mat.
Setelah 15 minit Milah tertidor manakala Mat bangun mencuci butuhnya dan pakai baju untuk keluar beli makanan.

Semasa Mat keluar Sami ada di kaunter reception yang senyum bila nampak Mat lalu berkata”wah..bro tak rugi lah bayar rm350 best kan itu perempuan. “mana awak tau Sami?’tanya Mat.
“hei bro kuat dia menjerit you hantam kuat kuat ya?”balas Sami.
“you ada janji dengan saya bro!..ingat!...mana dia? Awak nak pergi mana?”tanya Sami lagi

“dia tertidor tu mesti lama tidor dia letih, ni baru pukul 9.malam saya nak tarpow makan nanti nak kongkek lagi sampai pagi nak cari ubat tahan lama, biar saya hantam dia cukup cukup ini malam!...best lah Sami” kata Mat.
“eh saya ada Viagra, apa pun ada boleh belilah, perempuan punya kasi dia setim pun ada, nanti manyak cepat setim taruh dalam air saja simple dia takla tahu bro..kata Sami menyakinkan Mat.
“ok nanti saya beli betul ya best”balas Mat.
“takpa pergi beli makan dulu jauh sikit sini takda kedai melayu” kata Sami.
“takpa saya jalan kaki pergi beli sebab itu perempuan bawa saya, dia punya kereta Mercedes lah.”jawab Mat.
“ok perlahan lahan jalan bro, nanti saya mau taruh air mineral dalam bilik kalu saya ketuk dia tidor tak buka pintu saya pakai master key buka ya?’kata Sami pada Mat.
“ok, dia bogel tau hati hati nanti dia sedar bahaya dia marah.
“tak saya perlahan lahan lah, apa nak marah saya cakap taruh air lah. Jangan susah hati bro”kata Sami.

Lepas mat pergi Sami cepat naik membawa 2 botol air mineral, tanpa ketuk Sami buka pintu dengan master key dengan perlahan, apa lagi terpegun Sami melihat Milah telanjang menampakkan seluroh tubuh Milah yang putih dan pantat serta buah dada yang masih mekar. Memang Milah keletihan tak sedar. Sami cepat setim tapi dia tak berani buat apa apa tetapi Sami dengan menggunakan handphone Galaxy S3 dia merakamkan keadaan Milah sedang tidor, dia ambil gambar muka, tetek, pantat Milah dari jarak dekat. Sami lihat ada 2 hphone ditepi katil tentu Milah yang punya jadi dengan perlahan dia dial nombor dia untuk nak tahu nombor hphone Milah. Kemudian Sami padamkan log panggilan itu supaya Milah tak tahu. Lama juga Sami didalam bilik itu merakam aksi bogel Milah yang tertidor kerana letih dilanyak oleh Mat.

Ketika Mat sampai dengan makanan tarpow(bungkus) sudah jam 10.30 malam. Mat sebelum naik membeli ubat kuat untuk perempuan air “Firefly” manakala Mat membeli pil “Cialis” yang boleh membuat kotek keras sampai 24 jam. Apa yang Mat perlu cuma makan 1/3 saja untuk tahan sampai pagi. Sami memberitahu Mat yang dia sudah taruh botol air mineral dan Milah tak sedar tertidor.
“wah bro putih cantik lah dia tidor tak sedar terlentang!..geram saya, saya tak boleh tahan lah bro..saya mau lah!’ kata Sami.

“Itu baru tengok dia bogel, dia kongkek lagi best oh nombor 1 Sami!...mana boleh saya mahu pakai dulu…saya janji you mesti ada can dapat ok, Sami tolong buka pintu bilik sebab kunci lekat pada slot power kalau saya ambil dia panas, gelap takda power” balas Mat lagi.
“ok, ok, dapat saya tengok kalu dia tak sedar tidor lagi, dah lebih 1 jam kalu dia sudah bangun pun takpa” jawab Sami yang terus naik bersama Mat. Buka saja pintu bilik no13, Milah masih tidor tak sedar akan kepulangan Mat. Kali ini Milah tidor meniarap mengiring.

Oh best putih lah!’kata Sami yang pergi dekat Milah merapatkan mulutnya lalu mencium bau pantat Milah,
“best syok, nanti kasi saya kongkek lah, bukan ini malam lain kali lah saya kasi bilik free ok, saya kasi itu ubat setim bila dia tak sedar kita kongkek sekejap aje nanti dia sedar ok dia syok takda marah mau lagi ada !” kata Sami lalu beredar dari bilik itu.

“Boleh, kita sama sama main ok, ini syok ni. Kita hantam kuat kuat ok punya dia kuat main tapi saya mesti pandai pelan ajak dia” kata Mat akan niat yang dikira tak baik ini.  

“ok lah nanti saya beri awak ubat, jangan cerita sama dia apa apa,  nanti kasi sama saya kongkek dia bila awak bawa dia datang lain kali” kata Sami.

Sami nak menceritakan pada Mat yang Milah ini selalu datang kehotel ini main dengan Krishnan. Sami menyimpan rakaman Milah sedang tidur berbogel untuk membuat modal tetapi biarlah dia dapat kongkek Milah dengan cara merancang bersama Mat.



Secebis kisah Milah dari mula…..

Aktiviti Milah tidak dapat dihidu oleh suaminya dan orang lain sebab Milah pun kaki buat bisnis memang dia ramai kenalan berniaga tambahan pula Milah amat pandai merancang susunatur jadual harian walaupun masih ada anak anak kecil yang diasuh oleh orang gaji dan dihantar ke nursery.

Milah mula liar dan curang sejak mengandongkan anak ke 3 lagi bersama seorang Datuk konon nya bisnis partner dan seorang pegawai tentera tetapi bila pegawai tentera itu posting ke Somalia terputus hubungan. Datuk itu pula meninggal dunia semasa melakukan hubungan seks dengan wanita muda yang baru dikahwini tak sampai 2 bulan.

Tak lama juga tak sampai 2 tahun Milah mengandong lagi anak ke 4 dan saat itu sangat rapat dengan pegawai polis Sdin dan juga dengan budak jawa jiran nya Adi Mascung. Milah lepas beranak anak ke 4 Milah bersekedudukan dengan Krishnan, Mascung dan Mat tetapi banyak main dengan Krishnan yang menyebabkan Milah termengandong dengan benih Krishnan. Milah menggugurkan nya dengan bantuan Adi Mascung sebab anak yang ke 3 masih kecil dan takut suaminya syak. Krishnan lepas itu berpindah dan Milah langsung putus hubungan tetapi Milah menjalinkan hubungan dengan Jagjit Singh dan adik Jagjit bernama Rajram Singh yang dipanggil Raj(cerita Milah main dengan Jagjit dan Raj telah di muatkan terlebih dahulu begitu juga cerita Milah main dengan lelaki bernama Budin sewaktu bercuti di Medan telah di muatkan dahulu)

Didalam kehebatan aktivitinya, Milah sangat rapat dengan  pegawai polis Sdin. Hubungan rapat mereka bagai suami isteri kerana saban waktu Sdin datang mengambil Milah samada dengan kereta atau motor besarnya dan keluarga Milah pun tahu. Kemana saja Sdin ada bersama Milah atas alasan bisnis barang barang kemas dan barang rumah. Tetapi kesempatan itu Sdin dan Milah gunakan untuk memuaskan nafsu masing masing. Sdin lah yang paling puas memantat. 

Tak lama juga selepas itu Milah mengandong lagi anak ke-5 tetapi benih siapa Milah saja yang tahu walaupun suaminya tetap ada bergilir memantat Milah. Sebelum Milah mengandong anak ke-5, Milah juga main dengan Raj, Adi Mascung dan lelaki lain namun setelah mengandong Sdin dan Adi Mascung merupakan orang yang sama main seperti waktu Milah mengandongkan anak yang ke-4 dulu. Kali ini Mascung yang paling puas main pantat mengandong Milah sebab Milah dah berjanji pada Mascung jika dia boncit menagandong dia nak bagi pantat pada Mascung main puas puas sampai nak beranak. Ini kerana permintaan Mascung yang memang suka dengan perempuan mengandong terutama Milah. Dia yang bersusah payah menolong Milah menggugurkan kandongan sewaktu rapat kerap bersetubuh dengan Krishnan dulu. Milah janji memang nak kasi Mascung, lagi pun dulu masa mengandong anak ke-4 Sdin yang dah puas.

Sementara Milah belum bersalin, suami Milah sudah merancang nak berpindah kerumah yang lebih besar bila anak nak bertambah. Begitu lah kisah selanjutnya tentang Milah yang sebenarnya kini bergelar seorang Datin….

Sementara itu Mat yang tadi membungkus makanan masuk bersama Sami yang membuka pintu kamar itu melihat Milah masih terlena. Keadaan terlena itu tadi membuatkan Sami yang datang membuka pintu kamar melihat akan keputihan badan Milah yang berbogel. Diambilnya gambar dengan handphonenya. Mat biarkan saja Sami berbuat demikian malah…….bersambung di bahagian ke-5

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...