godaan nafsu akhir -by encik ali

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.



GODAAN NAFSU 6 AKHIR

“Oohh…! Jadi selama ini Adi cuma tahu yang akak ni tempat untuk Adi melepaskan nafsu serakah Adi saja…?”

“Bukan macam tu kak…” balas Adi.

“Habis tu macam mana…?” tanya Mimi Amira pula.

“Kakak dengar dulu apa yang Adi nak cakap ni,sebenarnya….emm Adi suka tengok akak telanjang bogel macam ni…” beritahu Adi pada Mimi Amira ketika Adi masuk ke dalam bilik tidur kakaknya.

“Mengapa Adi tak suka akak berpakaian pula…?”

“Eh bukan macam tu…” kata Adi sambil tersenyum melihat kakaknya yang sedang memakai baju dalam itu.

“Kak Mimi ni memang sah nak kena rogol dengan aku lagi ni…geram je aku tengok tetek besar Kak Mimi tu. Tak sabar rasanya mau je aku main-mainkan tetek gebu Kak Mimi tu…” bisik hati Adi.

“Adiii…cakaplah kenapa…?” rayu Mimi Amira dengan suara yang sangat manja.

“Emm sebenarnya Adi akan rasa lebih bahagia jika dapat tengok akak berbogel setiap hari…tanpa memakai sebarang pun pakaian…!”

“Jadi…Adi mahu akak telanjang bogel setiap hari untuk Adi lah…?” tanya Mimi Amira kehairanan.

“Betul tu…! Apa salahnya akak berbogel untuk santapan Adi setiap hari…cuba akak tengok ibu tu setiap hari Adi tengok ibu berbogel di depan ayah…sebab itulah kecantikan sebenarnya,tubuh wanita adalah unsur kecantikan dan nafsu selama-lamanya…!”

“Ohh jadi rasa malu adalah salah…?”

“Betul tu…!”

“Emm baiklah mulai hari ini akak tak akan rasa malu lagi dan akak juga tak mahu lagi memakai baju bila berada dirumah…!” kata Mimi Amira.

Lantas apabila mendengar kakaknya berkata begitu Adi pun terus memeluk tubuh kakaknya yang masih dalam keadaan telanjang bogel tanpa sempat memakai baju dalamya.

“Adi tadi masa Adi cakap kat akak pasal Adi suka tengok akak telanjang bogel hari-hari tu kan akak rasa semacam je tau…”

“Emm…rasa macam mana tu kak..?” tanya Adi sambil menjilat dan menghisap puting buah dada kakaknya.

“entah akak rasa puting tetek akak ni tiba-tiba je jadi tegang lepas tu pepek akak ni pun tiba-tiba pula rasa gatal-gatal emmmemmm…” beritahu Mimi Amira sambil mengerang perlahan.

“Rasa gatal-gatal…? Kat belah dalam ke belah luar kak…?”

""Emm gatal kat bibir pepek akak ni…Adi tolong la tengok kan periksa le mana tahu Adi boleh tolong garukan ke hilang la sikit rasa gatal-gatal kat pepek akak ni…”

“Haa mari sini biar Adi tengokkan…” kata Adi sambil membaringkan tubuh bogel kakaknya di atas katil sebelum Adi mula menyentuh bahagian sulit kakaknya dalam tempoh yang agak lama.

“Ahh air mazi akak dah keluar banyak ni…”

“Uhhh…ahhh…Adiii cceepat…jilatt…ahhh… Adi jilat pepek akak ni uhhh…”

“Ya…jilat lubang burit akak ni lagi…!” jerit Mimi Amira pada Adi yang sedang asyik menjilat-jilat air mazi yang meleleh keluar dari lubang buritnya.

“Jangan jilat sampai dalam-dalam sangat ye Adi….oohh…akak rasa seperti berada di atas kayangan saja…”

“Yea la kak Adi pun rasa macam tu juga…!”

“Ohhh…akak suka sangat bila Adi tahu macam mana nak melayan nafsu akak ni…”

“Akak sebenarnya Adi dah lama suka melakukan hubungan seks ni dengan akak…” kata Adi.

Semenjak kejadian tempohari itu sudah banyak kali Adi melakukan hubungan seks dengan kakaknya sendiri. Mimi Amira selalunya akan telanjang bogel sambil menunggu dengan debaran,menunggu tombol pintu bilik tidurnya dipusing dan menunggu adiknya merangkak naik ke atas tubuh bogelnya.

“Apa yang Adi nakkan…?” tanya Mimi Amira apabila Adi sudah berada diatas tubuhnya.

“Adi nakkan tubuh bogel akak ni sekarang…”

“Ahh…Adi ni nakal lah…”

“Akak jangan risau, tak ada siapa akan tahu yang Adi sekarang sedang berseronok dengan tubuh akak lagipun ibu dengan ayah dah nyenyak tidur…”

“A’ah iye lah…inikah yang Adi nakkan….?” tanya Mimi Amira pada Adi sambil mengurut-ngurut bibir cipapnya sendiri.

“Emm…boleh tak kalau Adi nak masukkan jari Adi dulu dalam lubang cipap akak tu…?”

“Baiklah tapi jangan masukkan sampai 5 jari kalau 3 tu boleh la….”

“3 jari pun boleh lah, janji boleh masuk….”

“Ha masukkan cepat ke dalam lubang puki akak ni Adi…oohhh…ohhhh…yeaah!!” jerit Mimi Amira kerana kegairahan yang teramat sangat dan Adi mula bertindak lebih liar dengan mula menjolokkan jarinya ke dalam lubang punggung kakaknya juga.

Adi juga menekapkan seluar dalam ke mulut kakaknya dan Adi juga sempat menampar-nampar buah dada kakaknya lagi.

“Akak Adi nak jolok puki akak dengan batang Adi pula.” kata Adi lalu mengarahkan kakaknya memegang batang kotenya dan mula mengesat di bibir kemaluan kakaknya sendiri.

“Adi tak mahu ke jolok lubang burit akak ni dengan batang kote Adi tu…?

“Eh mestilah…mahu…tapi kejap lagi la iye kak…”

“Adi dah pandai nakal sekarang ni ye…!”

“Iye lah dan akak lah satu-satunya gadis yang Adi selalu main…”

“Akak je…?lagi…?” tanya Mimi Amira.

“Emm lagi….emm.. cikgu Adi adalah sekali dua…lagi…emmm kakak nani pun 2-3 kali juga Adi main dengan dia…itu je la…” balas Adi tersengih.

“Oooohhh…boleh tahan juga Adik akak ni ye…”

“Haa…Adi nak minum air susu tak…?” tanya Mimi Amira tiba-tiba.

“Nak..nak…akak nak tolong buatkan ke…?”

“Heehee…tak payah dah siap pun….”

Dah siap…? Mana air susu nya…?”

“Ni ha…!” kata Mimi Amira sambil mengoncangkan kedua-dua belah buah dadanya yang amat besar itu.

“Emmmm…sedapnya air susu akak ni….”

“Ahh…uhhh….Adi… hisap la sebelah sini pula….”

“Akak tahu tak yang akak ni mempunyai sepasang puting tetek yang besar dan cantik…! Memang sangat cantik…!”

“Eh takkan Adi puji puting tetek akak ni je yang lain-lain ni tak nak puji gak ke…?”

“Hehehe…iye la cipap akak pun cantik gak…punggung akak pun Adi geram gak…bibir akak yang selalu hisap batang kote Adi pun cantik gak…”

“Hehehe terima kasih Adi…sebab puji tubuh akak ni…”

“Adi memang suka tengok tetek akak yang besar ni…kalau akak tak kisah Adi nak pegang lepas tu nak goyang-goyangkan…”

“Adi nak goyangkan tetek akak ni…?”

“A’ah sebab Adi memang suka tengok bila tetek akak bergoyang-goyang…”

“Adi nak tahu tak hanya Adi seorang sahaja yang dapat tegangkan puting tetek akak ni….” kata Mimi Amira sambil tersenyum memandang Adi yang sedang asyik bermain-main dengan buah dadanya yang besar itu.

“Eh kenapa Adi pandang akak macam tu…akak malulah….”

“Wajah akak ni sungguh cantik,kulit akak ni pun putih berseri…” kata Adi sambil tangannya mengambil kesempatan meraba-raba tubuh gebu kakaknya itu.

“Eh kenapa tiba-tiba Adi puji akak ni? Adi nak apa-apa dari akak ke…?”

“Tak ada apa-apa Adi cuma ikhlas puji kecantikkan tubuh akak itu je….” kata Adi lagi dan tangannya masih lagi ligat meraba-raba tubuh bogel kakaknya itu. Mimi Amira pula dengan sengaja terus membiarkan tubuh bogelnya dijelajah oleh tangan rakus adiknya.

*

Tetek Mimi Amira yang besar itu membuat adiknya, Adi meramas-ramasnya dengan penuh geram....



“Emmm..tetek besar akak ni saja boleh membuatkan semua lelaki yang melihatnya tak tidur malam…”

“Heheheh…kerana teringatkan tetek besar dan selambak akak ni….?” tanya Mimi Amira tersenyum sambil meramas sendiri buah dadanya itu di hadapan adiknya.

“Iye lah kan tetek akak ni selalu menjadi idaman setiap lelaki di kampung ni termasuklah….Abu, Pak Ali, Abang Zaid dan juga Pakcik Rahim itu….”

“Eh mana Adi tahu ni siapa yang beritahu pada Adi….cakap Adi….” Tanya Mimi Amira terkejut.

“Hahahah….sebenarnya Adi dah lama tahu yang akak dengan Abu tu sedang bercinta kan…? Akak juga dah beberapa kali terlanjur dengan Abu itu juga kan…? Adi juga tahu akak selalu naik teksi Pakcik Rahim tu tapi bukan akak nak pergi ke bandar tu tetapi akak nak puaskan nafsu buas Pakcik Rahim tu kan…? Sebab tu lah Adi tengok akak selalu pakai pakaian yang singkat-singkat semata-mata nak mengoda Pakcik Rahim tu kan…?”

“Adi….!!!” jerit Mimi Amira terkejut.

“Hahahaha….Adi juga tahu yang akak selalu bila pulang dari rumah Abang Zaid tu akak akan berjalan terkengkang-kengkang sebabnya Abang Zaid tu selalu akan meliwat punggung akak kan….? Sebab Adi pernah periksa lubang punggung akak semasa akak sedang tidur…dan yang paling Adi terkejut sekali bila akak sanggup biarkan tubuh akak diratah oleh Pak Ali orang tua keparat tu…Adi tahu akak juga sayangkan orang tua itu sebab dia pandai puaskan lubang puki akak tu kan….?”

“Sudah Adi sudah….! Jangan cakap lagi….akak tahu akak tak mampu tahan semua godaan itu…biarlah akak begini akak lebih rela jadi begini… biarlah akak puaskan mereka semua asalkan dia orang luahkan kasih-sayang dia orang pada akak…” muka Mimi Amira mula berubah.sedih mengenangkan nasibnya yang malang kerana telah dirogol oleh beberapa orang lelaki.

Tunduk saja mukanya. Mimi Amira tahu kata-katanya itu hanya akan membangkitkan lagi kemarahan adiknya, Adi. Ternyata apa yang diduganya itu benar.

""Puki…!!! Akak biarkan jantan-jantan keparat tu peluk,raba seluruh tubuh akak,usik itu, usik ini, cium sampai tak malu-malu, macam tu akak kata baik…? Adi sorang saja tak cukup ke…?!!!” jerit Adi sedikit kuat.

“Memang melampau Adi ni…takkan akak nak biarkan dia orang tu tanpa kasih sayang. Sebab itu lah akak serahkan segala jiwa raga akak pada mereka untuk disayangi…”

""Kasih-sayang?..Kasih-sayang lubang puki kakak…! Senangnya akak cakap…betina apa akak ni ha…? Sundal..!! Lepas ni Adi tak nak ambil tahu pasal akak dah…Adi tak nak beromen dengan akak lagi, pergi lah akak menagih kat jantan-jantan tu…” Adi memusingkan badannya lantas mengatur langkah tanpa sedikitpun menoleh kebelakang.Dibelakang kelihatan Mimi Amira tersedu-sedu menahan tangisan.tak pernah seumur hidupnya dicemuh sampai begini rupa.

Mimi Amira benar-benar mengharapkan perhatian dari jantan-jantan itu semua untuknya.mujurlah Mimi Amira ada pakej yang lengkap.teruk sangatkah apa yang telah aku lakukan? Jahat sangat ke apa yang dah aku buat? Kenapa Adi tak mahu terima hakikat ini? Mungkin inilah dugaan yang harus aku tempuhi, fikir hati kecilnya.

Mimi Amira memang hilang arah betul kini. Dalam hatinya dia berharap agar suatu hari nanti ada lelaki yang akan memberinya kepuasan seks yang diidamkannya selama ini. Hati Mimi Amira terus merintih.
Bersambung.... "ai ada lagi sambungan ke encik ali...penat dah admin..banyak sangat ceritanya.panjang2 la tu.penat edit dah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...