Seks ganas isteriku bahagian 1 -cerita di hantar

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Hari ini bini aku datang melawat aku setelah hampir sebulan kami berjauhan, bermacam macam plan dan acara aku fikirkan dan bayangkan sepanjang perjalanan yg memakan masa selama 3 jam untuk menjemputnya di Airport KK. Sudah hampir sebulan pantatnya tidak ku jilat, konek ku tidak dihisap & bontotnya tidak ku kongkek. Itu lah bahananya jika masing2 berjauhan disebabkan tugasan, aku di Kuching & dia di Semenanjung. Hatiku berkata, siaplah nanti akan ku belasah pantat & jubur mu dua malam berturut2. Sedikit tentang kami berdua, perbezaan umur antara aku & dia hampir 18 tahun tetapi aktiviti seks kami amat menghairahkan. Bermacam2 cara telah kami lakukan, malah setiap kali kami bersama ada saja cara baru yg kami lakukan. Semua ini kami lakukan untuk memperindahkan hubungan kami berdua. Satu cara saja yg kami belum lakukan, threesome… memang itu dalam perancangan kami disatu hari nanti. Bini aku ni sex desire dia memang kuat, kalau calang2 orang aku rasa sure tak sanggup dan aku suka dengan creativity nya ketika diranjang.

Lamunan aku terganggu dengan ringtone my baby you, “Pa kat mana ni?, mummy dah lama tunggu kat Airport ni” sergah bini aku… hissss tak sabar2 betul pantat ni & memang bini aku ni kurang sikit kesabarannya, “Pa on the way dah ni” jawab ku sambil melajukan sikit pemanduan aku. Masuk je ke terWanal ketibaan aku dah terlihat gelagat bini aku & kawan dia yang bernama Nasha. Fuhhh… dengan baju gipsy nya dia berdiri sambil melambaikan tangan nya, ini sure tak pakai panties, memang dia tak gemar memakainya & nasib baik kawannya ada sekali kalau tidak sure aku belasahnya dalam kereta…

Sepanjang perjalanan pulang seperti biasa mulut bini aku tak henti2 bercakap, mau saja ku sumbat kan batangku kemulutnya yang comel tu, terpaksa maintain sebab kawannya ada dibelakang. Memang mulutnya tak akan berhenti kecuali kalau dia tidur. Ketika diranjang pun dia suka menjerit & meracau kesedapan bila biji kelentitnya ku sedut atau pantatnya ku kongkek, lebih2 lagi bila juburnya aku kongkek secara ganas…. Memang dia suka wild sex.

Setibanya kami didestinasi yang dituju, aku menyuruhnya kebilik dahulu sambil aku terus kepejabat untuk menguruskan beberapa kerja yang masih lagi tertunggak. Kawannya diberikan bilik yang berasingan iaitu disebelah bilik kami (connecting room). “Pa nak pegi mana ni?” Tanyanya kepada aku seolah2 tidak membenarkan aku kepejabat, “jap yang, papa nak settle a few things kat pejabat pas tu pa datang balik” jawab ku ringkas. Dah tak sabar nak kena kongkek la tu, bisik hatiku.

Apabila selesai tugasan ku dipejabat ½ jam kemudian aku terus bergegas pulang untuk membayar bill air yang sudah sebulan tertunggak. Bila saja daun pintu bilik ku buka kulihat bini aku telah sedia menanti di single chair dalam keadaan berbogel terkangkang dengan jarinya bermain dicelah pantatnya sendiri, “pasal lambat sangat?” katanya merenget. “why? Dah tak sabar nak kena tutuh?” Tanya ku…
“Cepat laa yang, mummy dah tak tahan ni…”
“No… I want you to play your pussy in front of me first”
Dilajukan mainan jari jemari kebiji kelentitnya yang panjang sambil meraung2 kecil kesedapan. Konek ku bagai meronta2 untuk dikeluarkan dari seluar yang u pakai, tapi aku masih lagi maintain sebab sengaja buat kan bini aku gian ketahap maximum. Sebab aku tahu permainan nya akan lebih ganas bila tahap kegiangan nya mancapai maximum. Aku berjalan kearah fridge dan mengambil terung yang memang telah aku sediakan untuk aktiviti kami kali ini, ku ambil saiz yang medium lalu aku berikan kepadanya…

“Nah… ambil ni, fuck yourself with this in front of me now”
“No…. mummy nak batang papa”
“Kalau nak, do what as I told u to do”
Dicapainya terung dari tanganku dengan rakus sambil perlahan lahan dimasukkan kepantatnya. Aku stim melihat tingkah lakunya.
“Masuk dalam lagi” kataku bila melihatkan hanya kepala terung saja yg dimasukkan. Bini ku dengan kegairahan memasukan terung semaksima yg boleh, aku rasakan adalah dalam 7 inci kedalaman terung yg telah dimasukan kepantatnya.

“Arrgggghhh…” bini ku mengerang sebab aku tahu terung yg aku masukkan fridge tu memang sejuk, kesejukan terung & kepanasan pantat bini aku memberi satu riaksi yg sungguh memberahikan.. Hayunan terung yg menujah pantatnya makin lama semakin laju dan akhir nya…

“Aaarrrrgggggggghhhhhhh….” Bini ku mengerang kekejangan & aku tahu yang dia sudah climax yg pertama. Bini aku kaku seketika sambil mengambil nafas panjang… Satelah dia reda & pernafasannya kembali normal dia merangkak mendekati aku yang masih berdiri. Dibukanya seluar aku dengan rakus dan dilurutkan underware alain delon aku kebawah dan terus dibahamnya konek aku dengan ganas seolah2 perempuan yg kemaruk batang yag tak dapat selama 2 tahun. Batangku dikulum setengah tidak hingga kepangkal lalu kutarik kepalanya menekan supaya kuluman lebih dalam hinggakan terbatuk2 bini aku mungkin disebabkan batangku mencecah anak tekaknya..

“Pa… nak lick your ass” rayu bini ku
“No, suck my balls first”
Tanpa berlengah lagi batang ku dikeluarkan dari mulutnya & terus dijilat telurku seterusnya disedut kedalam mulutnya.
“Ohhhhh” aku mengerang kesedapan..
“Pa…. nak jilat lobang bontot papa…” rayu bini ku lagi, ini adalah kegemarannya bila setiap kali kami bersama & aku memang menyukainya…
“Ni apahal tak sabar2 ni” kataku padanya…
“I want your ass NOW!” katanya dengan nada keras…
“Ok…. Nak sangat eh..” lalu aku dudukkan dia di carpet lantai sambil badanya kusandarkan kekatil lalu aku tolakkan kepala mendongak keatas beralaskan tilam katil dan terus aku kangkang luas2 sambil menyuakan lobang bontot ku kemulutnya. Lalu dijilat dengan lidahnya bermain2 dikeliling lobang & sesekali ditujah masuk lidahnya kelobang bontotku… “Aarrrggghh” aku mengerang kesedapan. Aku memusingkan badan ku sambil ku halakan lagi bontot ku kemulutnya, dengan posisi begini tangan aku dapat meramas2 teteknya. Terung ku lihat masih lagi didalam pantatnya…

“Aaarrrgghh” aku tersentak bila lobang bontot aku digigitnya..
“Nak sangat bontot papa ye….. nah” aku duduk sambil menekan lobang bontot ku kemulutnya dengan agak kuat hampir 20 saat. Tangan nya terkapai kapai sambil menampar peha aku disebabkan kelemasan….. aku mengangkat sedikit bontot aku supaya dia dapat bernafas dan aku tekan lagi, kali ini hampir 30 saat lamanya…… sekali lagi tangan nya terkapai2 disebabkan kelemasan…

“Puas?.... nak lagi? Tanyaku selepas aku menyiksanya dengan lobang bontot aku...
“Nak…...” Dengan selamba bini ku menjawab. Memang ini lah habit bini aku, suka dikasari diranjang & juga menjilat sambil menyedut lobang bontot aku. Habit pelik tapi mengembirakan aku. Aku hilang sabar lalu sekali lagi aku menekan mulutnya dengan bontot aku secara lebih kasar dari tadi, kali ini lebih lama hampir2 seWanit lamanya. Tangannya terkapai2, aku tak peduli, dipukul nya peha aku berkali2, aku tak peduli lalu dicakarnya ponggong aku dengan ganasnya sehingga meninggal kan bekas… baru aku angkatkan ponggong ku, tercungap2 nafas bini aku…. Dalam keadaan bagaimana pun walau ditekan sekuat manapun lidahnya tidak lupa memainkan peranan menjilat & menerjah lobang bontot ku, itu yg aku respect sangat kat bini aku ni….

Aku menarik tanganya supaya berdiri sambil terung tadi masih lagi dipantatnya, memeluknya erat sambil dahi nya ku cium lalu membaringkan nya diatas kati dengan kaki yg terkangkang luas. Aku tanggal kan t-shirt hard rock aku & kini kami berdua sudah berbogel. Aku melutut ditepi katil sambil mukaku mengadap pantatnya. Aku keluarkan terung yg telah sekian lama mendiami lubang pantat bini aku sambil berkata “untung ko terung..”

Aku mulakan aktiviti kegemaran aku dengan menjilat lubang pantatnya sambil sesekali aku menyedut biji kelentitnya yang panjang itu, aku geram lalu aku gigit bijinya manja dan serentak dengan itu kedengaran mulutnya meracau-racau kesedapan.

“Pa… sedap pa….” renget bini aku. Aku teruskan jilatan dan sedutan sambil sesekali aku mencubit & menarik bijinya secara kasar “Arrgggg……. Lagi pa… sedap sangat” rayunya supaya kelakuan ku diulang lagi. Kali ni aku buat dengan lebih kasar sambil menampar-nampar pantatnya yg sememangnya basah dari awal. Aku teruskan jilatan & gigitan kepantat nya dengan rakus seolah olah orang yg telah lupa ingatan hinggakan bini aku kekejangan sekali lagi….

“Ahhhhhhhhhhhh…” jeritnya sekuat hati menunjukkan yg dia sudah climax untuk kedua kali. Aku menghentikan aktiviti jilatan sambil merangkak keatasnya dengan mulut & misaiku dibasahi air pantat bini aku lalu menciumnya. Ciuman hanya tak sampai sesaat selebihnya keliling mulutku dijilat untuk mendapatkan lebihan air pantatnya sendiri, salah satu lagi kegemaran nya.

Aku bingkas bangun ke fridge lalu mengambil terung yg lebih besar dari tadi….. memang telah aku plan awal2 akan aktiviti ini. Sekali lagi aku melutut ditepi katil mengadap pantatnya lalu kukangkang kan kaki bini aku seluas yg boleh, dengan perlahan aku masukkan terung yg bersaiz timun itu kepantatnya..

“Aaarrggggg…. Sejuk yanggggg” keluh bini aku sebab pantatnya aku jolok dengan terung yg baru saya keluar dari fridge tadi. Padat pantat bini aku dipenuhi terung yg besar ni. Aku sorong & tarik terung tersebut seolah2 batang aku yg keluar masuk, aku jolok semaksima yg boleh kali ini hampir 10 inci kedalaman nya…. “senak mummy pa…” aku peduli apa lalu aku biarkan terung tersebut diam disitu… Aku memusingkan badannya dengan posisi doggie dengan terung yg masih didalam pantatnya. Now….. masa aku untuk membelasah lobang jubur nya pula.

Aku ludah lubang jubur bini aku supaya air ludah aku boleh dijadikan pelincir untuk senang aku masukan batang aku ke juburnya. Aku tahu dia amat menyukai bila juburnya aku kongkek. Nikmat nya tidak terkira dan itu lah antara petua untuk mendapatkan bontot yang montok katanya. Dengan perlahan aku memasukan batang aku ke juburnya..

“Ahhhhhhhhhhhhhhh…” keluh nya..
“Apasal mummy?” Tanya ku
“Dah sebulan papa tak kongkek jubur mummy…. Ketat yang….”
Yang menambahkan ketatnya lubang jubur bini aku adalah disebabkan terung yang masih ada di lubang pantatnya..
“So mummy tak nak papa kongkek jubur mummy?”
“Nakkkkkkkkkkk………”
Aku mesukan lagi batang ku hingga sampai kepangkal…
“Sedap paaaa….”
“Macam ni laaa rasa nya kalau kita threesome nanti, satu batang dalam pantat mummy & satu lagi dlam jubur mummy”
“Mummy nakkkkk”
“Nak apa?”
“Nak threesome…”
“Ok nanti papa carikan orang yg nak join kongkek mummy k?”
Sambil hayunan aku bermula & tangan aku menampar nampar teteknya jeritan kesedapan nya semakin rancak for sure kawannya Nasha dengar dibilik sebelah.

“Pa, fuck me harder laaa…” rayunya..
“How you want me to fuck you mummy” tanya ku sambil termengah2
“Fuck me like you fuck a bitch”
Aku terus menghentak lobang juburnya dengan kuat berkali2 sambil menampar ponggongnya, jeritan kesedapan dari mulut bini aku tak henti2 sebiji macam perempuan dalam cerita blue yang selalu kami tonton bersama.
Satelah hampir 15 minit aku menujah lobang juburnya secara ganas aku dah tak keruan, dah tak tahan….. nak rasa terpancut dah air mani aku ni. Aku cabut batang aku lalu memusingkan bini aku secara menelentang. Aku kangkang kan kaki aku supaya mukanya benar2 berada dicelah kangkangku lalu aku pancutkan air mani yg sudah bertakung selama sebulan itu kemukanya, selepas tiga empat pancutan yg sudah cukup membasahi mukanya lalu aku benamkan batang aku kemulutnya sebab aku maukan dia menelan saki baki pancutan air mani ku. Satelah habis pancutan ku ditelan tanpa balance setitik pun aku bertanya “Puas?...”

Bini aku tidak berkata apa2 hanya mampu menggelengkan kepalanya….. Sial betul bini aku ni, tak pernah puas2 lalu aku tekankan sekali lagi lobang juburku kemulutnya untuk dijilat kali ini dengan suasana yg berbeza sebab celah kangkang ku dibasahi air mani aku yg telah sedia ada dimukanya…..
Tiba-tiba connecting door aku diketuk..

“Oiii kalau nak main tu diam2 laaa sikit, buat orang tension je!” jerit si Nasha dari bilik sebelah. Mungkin selepas ini aku nak tonton dia & Nasha pula beraksi diatas katil ku, bini aku ni serba boleh…..

To be continue……..

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...