Kali pertama isteriku merasa 2 zakar -kisah benar-

Kisah benar yang ke 2 ini dihantar oleh seorang pembaca cerita hot melayu.encik ali dari kuala lumpur.cerita ini dihantar pada 17/6/2013 sebentar tadi. jom mari kita hayati jalan cerita yang dihantar oleh encik ali dari kuala lumpur..

"Tak pernah terfikir apa yang aku baca dalam segment ceita-cerita seks dalam forum ni benar-benar berlaku pada keluargaku beberapa bulan dahulu. Setelah selesai naik turun mahkamah, setelah habis air mata yang dah tumpah.. akhirnya keluargaku kembali stabil. semoga kali ini berkekalan sampai bila-bila. . namun, aku masih bertekad untuk post di dalam forum ini supaya aku dapat baca dikemudian hari..

    [Aku takkan cerita tentang saiz badan, warna kulit, dengan terperinci sebab yang nak aku ceritakan ni ialah apa yang berlaku kepada keluargaku, dan aku rasakan ini lebih kepada luahan perasaanku. Jadi, aku akan cuba ringkaskan cerita ini supaya tidak meleret.. tetapi jelas dan padat]

Bahagian 1

Anniversary ke-5 perkahwinan aku degan isteriku, El telah disambut secara bersederhana.. hasil perkahwinan selama itu, kami dikurniakan 2 orang anak berumur 2 tahun dan 1 tahun. Kehidupan kami suami isteri dengan 2 anak yang umur mcm tu, sangat TIDAK romantik dan TIDAK bernafsu. kami berdua bekerja, jadi kebanyakkan masa yang ada di rumah telah digunakan untuk melayan kerenah anak-anak kecik. hubungan seks kami bukan dingin, tetapi terhad. Buat seks pun cuma sekali sebulan. itu pun kadang2 melarat jadi sekali dalam masa 2 bulan. Oleh kerana aku inginkan kelainan pada anniversary kali ini, aku panggil parents aku untuk jaga anak2 aku pada hari sabtu dan ahad. dan pada masa yang sama aku telah beli dildo yang boleh vibrate dari online.. ya, itulah hadiahku kepada El.

Pada hari yang telah dirancang, kami pun bertolak dari rumah kami di Gombak ke Hotel Sri Pacific yang dekat dengan PWTC tu. ya, jangan terkejut. hotel tu 20 minit je dari rumah. sebabnya kami dah tekad, anniversary kali ni bukannya nak berjalan-jalan makan angin sangat tapi nak spent berdua sahaja tanpa anak2 dan ingin buat hubungan kelamin semata-mata. konon-konon nak khatam balik semua peluang yang dah terlepas.

selepas check-in, kami berjalan-jalan di shopping complex di depan hotel, dulunya The Mall. memang sengaja jalan-jalan buang masa menunggu malam. Bukannya tak boleh buat project bila siang, tetapi kami dah bersetuju utk buat waktu malam. Pukul 8 malam, kami sama-sama sudah mandi dan telah bersedia untuk buat seks. pada ketika itu aku baru beri ""hadiah"" yang telah elok dibungkus kepada El. . El terkejut dan kehairanan bila membuka bungkusan. Memang muka blur sehinggalah aku switch on dildo tu dan mula bergetar2. ketika itu El ada sedikit buat muka yang tidak senang kepadaku. Dalam hatiku,.. risau sikit.. rosak plan. aku menerangkan kepada El yang aku nak kelainan sikit kali ni. nak cuba dulu.. kalau tak nak, tak apa.

El letak dildo tu ditepi katil dan mcm biasa, aku memulakan langkah untuk menyetubuhi El. dimulakan dengan oral, posisi kegemaran kami 69. Aku dibawah, El diatas. ketika El sibuk mengulum konekku, dan aku pula sedang menjilat2 kelentit El, aku cuba cuba mencapai dildo tadi. El masih mengulum konekku ketika aku mula mendekatkan dildo yang bergetar ke bahagian kemaluannya. El, terkaku sementara, mungkin terkejut. tapi tidak lama kemudian kembali mengulum.. cuma aku perasan sesuatu selepas guna dildo ni. Kuluman El makin aggressive.. beberapa kali aku boleh rasa kepala konekku mengenai dinding tekak El.

ketika itu, air yang keluar dari kemaluan El sangat banyak.. habis membasahi tanganku. setelah beberapa ketika, aku memberanikan diri memasukkan dildo tersebut ke dalam kemaluan El dengan perlahan-lahan. El sedikit mengerang.. mungkin kerana aku jolok terlalu dalam. konek aku sendiri tidaklah sepanjang dan sebesar itu. kami memang jarang buat seks, oleh itu lubang El SANGAT ketat. dan kedua-dua anak kami juga dilahirkan melalui czer operation. boleh dikatakan ketatnya lubang El masih lagi seperti awal-awal kami berkahwin.

Kami teruskan oral tersbut sehingga aku sendiri sudah tak tahan. El memang pandai mengulum. itu aku memang pasti. pernah sebelum ini pun dia membuatkan aku terpancut hanya dengan mengulum konekku.

Diringkaskan cerita, Aku ketepikan dildo dan kami pun buat seks seperti biasa sehingga kami berdua puas. Kami order room service dan tengok movie di Tv sehingga tertidur. Maaf ya. tiada cerita yg detail.. jilat itu ini, angkat itu, masukkan ini.. sebab dalam bahagian ini yang penting adalah DIALOG kami suami isteri yang akan aku ceirtakan selepas ini.

    ..yang penting adalah DIALOG kami suami isteri..

Pada pukul 3 pagi, kebiasaanya kami terjaga kerana terpaksa buat susu untuk anak-anak. tapi kali ni berlainan kerana kami di hotel. El mengejutku bangun .. dia kata tak boleh nak tidur kerana teringat anak-anak di rumah. aku pun bangun dan buka Tv.. dan memberitahu El yang aku akan menemani dia bersembang. (Dalam hatiku sedikit merungut.. kat rumah dah kena layan anak-anak, bila berjauhan pun ingat kat anak-anak. mungkin naluri keibuan kot. tak boleh berenggang dari anak)

macam-macam yang kami sembangkan.. sehinggalah tersentuh bab kami guna dildo masa buat seks. aku tanya pada El, apa rasanya. El tersenyum. dia kata yang dia suka dan tak kisah kalau nak pakai lagi. Aku ada sedikit kecik hati. sebab bila El cakap mcm tu, maksudnya dia tak puas dengan aku ke? Tapi aku takdela nak merajuk. bukannya nak kata teknik yang kami pakai tu hebat sangat, tetapi kami mula berbincang dengan lebih detail.. Namun, kebanyakkan perkataan yg El sebut kebanyakkannya cuma masuk telinga kanan, keluar telinga kiri bagiku... sehinggalah aku terdengar sesuatu yang kuar dari mulut El, tetapi seperti bunyi halilintar padaku..

El cakap ""Agaknya mcm tu la rasanya kalau buat dengan 2 orang""

Aku terkedu. sehingga aku tertoleh kepala kepada El. El sendiri mungkin agak terkejut dengan apa yg keluar dari mulutnya. Dia tersengih2 dan menampar kecil bahuku.

    [rasanya akan jadi panjang sangat je kalau aku bercerita lagi. so aku buat dalam bentuk dialog] A-aku, E - el

A: eh, awak kata apa tadi?
E: mana ada apa-apa
A: tak, seriously ulang balik.
E: alah abg ni. El buat joke je la. abg tu suka tengok video lucah, El tak kata apa-apa pun.
A: abg laki, takpe.
E: abg tu suka sgt tengok video lucah kat ipad. nasib baik anak-anak kita tak terbukak video-video tu.
A: kenapa awak pergi check apa yg abg buat kat ipad ke laptop ke. takde privacy langsung.
E: setiap kali El bukak ipad, El nampak history abg view apa.
A: jgn la buat mcm tu dah. abg kan laki, mmg tak boleh elak tengok yang lucah-lucah ni.
E: yela.. EL mintak maaf.
A: eh, El x cakap lagi apa yg El sebut tadi. (aku cuba ingatkan balik El, sebab nampak yg perbualan tu dah melarat)
E: dah la abg. El ter""sasul"" je tu. El mmg benci tengok video-video yg abg tengok. tp smlm masa kita pakai dildo tu, El boleh rasa mcm dalam movie pulak.

Aku mmg sangat terkejut dengan apa yg keluar dari mulut El. aku memang pasti dia sebut ""Agaknya mcm tu la rasanya kalau buat dengan 2 orang"" dan sekarang dia sebut ""dia rasa macam dalam movie pulak"" Aku akui, aku selalu tengok video lucah guna ipad. ringan, dan mudah. jenis yang aku suka tengok pula samada blowjob, cumshot, dan yang aku paling suka.. gangbang. sorg perempuan, layan lebih dari seorang lelaki ketika buat seks. Kerana itulah aku rasa itu normal. semua laki tengok video lucah. kesukaan pulak bergantung pada individu tu sendiri.

Kalau apa yg aku baca dalam cerita-cerita dalam forum ni, ketika ini, aku sepatutnya tanya.. samada El setuju tak untuk threesome. tapi El adalah isteriku dan threesome atau gangbang hanya berlaku dalam cerita dan video lucah. Soalan itu adalah soalan yang aku tak perlu tanya walaupun sekadar berlawak. kerana ia tidak akan berlaku kepada suami isteri yang normal. Jadi, aku cakap kat El yang aku nak sambung tido. sudah hampir sejam kami bersembang.

""Percutian"" aku dan El habis di hotel itu sahaja. Esok paginya kami buat sekali lagi seks dan selepas itu baru pulang ke rumah.

Bahagian 2

Kehidupan harian kami berlalu sepertia biasa.. sibuk dengan kerja pada siang hari.. waktu malam pula terpaksa melayan kerenah anak-anak. Namun ditakdirkan pada satu hari.. aku bawa pulang kerja yang tak sempat disiapkan dari pejabat dengan harapan nak sambung buat di rumah, namun apabila sampai di rumah.. keadaan tidak mengizinkan. anak-anak aku sangat buas. boleh dikatakan sepanjang masa nak perhatian. Akhirnya, lebih kurang pukul 10pm, mungkin kerana terlalu kuat bermain, anak2 aku tidur awal. Sepatutnya mereka tidur pukul 11pm ke atas. Selepas menyiapkan mereka tidur di bilik sebelah, aku kembali ke bilikku dan terus ke meja di penjuru bilik. El pada ketika itu kulihat sedang bersiap untuk tidur jugak.. so aku tak endahkan kerana aku sendiri ingin siapkan kerja tu cepat-cepat kerana perlu hantar kepada client pada esok pagi.

sedang khusyuk aku membuat kerja, tiba-tiba El datang dari belakang ku.. dengan cara menggoda, dia meraba-raba dadaku dan mengajakku untuk membuat seks. Tetapi aku betul-betul tiada mood dan pada ketika itu aku agak tertekan kerana aku hendak siapkan kerja itu dengan cepat. El meraba-raba badanku tetapi aku tak endahkan langsung. aku harap dia faham reaksi aku yang aku tak mahu buat seks dengannya pada malam itu. Mungkin sebab nampak aku tak beri perhatian, El meninggikan suara kepadaku (dalam intonasi suara menengking), yang dia tak perlukan aku untuk puas.. dia boleh gunakan hadiah dildo yang aku berikan kepadanya untuk puas sendiri. Aku agak terkejut dengan jawapan El tetapi mulut celupar aku tidak berhenti di situ.

A: Tolonglah faham. awak nampak saya cuba buat kerja bila balik tadi. ni baru ada masa nak buat. saya kena hantar pagi esok ni.
E: Tak habis-habis dengan kerja!. tadi masa main dengan anak-anak pun abg asyik pegang phone! SMS perempuan mana la tu!

Kami mula bergaduh dan seperti biasa El cuba mengaitkan semua benda yang tak relevan ke dalam pergaduhan itu. Aku pula bila dah stress, ditambah pulak tuduhan yang aku tengah sms dengan perempuan lain, jadi hilang sabar dan aku tengking balik El

A: Kenapa awak ni dari dulu sampai sekarang perangai buruk sangat? Kalau awak nak sangat, pergi fuck ngan orang lain!

Kata-kata terakhir aku membuatkan El menangis lalu meninggalkan aku sendirian. Aku sendiri pun sangat terkejut kerana itulah kata-kata aku yang paling kasar kepadanya. Ada juga terfikir, jatuh tak sebarang talak kerana secara teknikalnya, aku menyuruh dia ""keluar"" dari hidupku. Aduh. memang lidah lagi tajam dari mata pedang. Sekarang, aku pula yang tak tenang dan terpaksa memujul El. kalau dibiar berlanjutan, alamatnya lagi lambat kami nak berbaik. aku pun menutup fail2 yang ada di atas meja dan kembali ke katil. El membelakangi aku. aku peluk dia dari belakang namun ditepis. aku cuba belai2 rambutnya. memang ini (standard of procedure) SOP kalau nak pujuk isteriku. aku memberitahu yang aku meminta maaf dan aku janji xkan ulangi.. ini pun SOP bila setiap kali gaduh..

Orang kata, biar terlajak perahu, terlajak kata buruk akibatnya. memang betul, tak mudah untuk memujuk El pada malam itu. Tak pernah aku tengok dia menangis-nangis seperti malam itu. Selepas beberapa ketika, hatinya kembali lembut dan oleh kerana terlebih ""skin contact"" , sekarang kami dalam mood untuk buat seks pulak..

    [aku sambung buat ayat dialog pula]

A: untung la abg kawin ngan El. sedap sangat ramas2 mcm ni
E: ya la untung, tadi suruh El fuck org lain, nape..

Aku tiba-tiba merasai perasaan horny yang sangat sangat sangat kuat mendengarkan kenyataan tersebut dari mulut El. aku tak pasti jika aku patut sambung perkara yang dibincangkan ketika bermalam di hotel pada hari itu dan tanya El jika itu yang dia mahukan. El isteriku, tak mungkin aku benarkan org lain sentuh. tapi jauh disudut hatiku, aku seperti ingin lihat keadaan itu berlaku. Sebab aku agak suka menonton video gangbang.. aku MENGAKU yang kadang2 memang aku pernah bayangkan yang El sedang melayan aku dan seorang lelaki lain. mungkin sebab itulah aku ada sedikit mengharapkan ia menjadi realiti.

Aku berhenti meramas tetek El. aku pandang mukanya dan memberitahu.. [dialog]

A: El, abg mintak maaf. tadi tu mmg spontan.. ter""sebut""
E: mcm mana boleh abg fikir mcm tu, abg tak sayang El ke?
A: abg mintak maaf
E: (senyap tak menjawab apa2)

aku pandang muka El.. El seperti tak berpuas hati dengan perbualan tu. ketika itu,otakku ligat membuat analisis.. tapi aku betul-betul tak dapat baca apa yang difikirkan El.. mungkin dia masih lagi marah denganku.. dan teringat-ingat lagi scene tengking -menengking tadi.

A: El ok ke? abg dah mintak maaf kan
E: hmm hmm (kembali senyap)
A: abg mintak maaf k.. tapi kalau El nak fuck org lain.tolong bagitau abg please.

Akhirnya, itu yang spontan keluar dari mulutku. mulut aku yang bersuara dahulu, baru otak aku berfikir. yang El mungkin masih teringat-ingat kata-kataku yang menyuruhnya fuck dengan orang lain. segalanya mungkin, aku betul-betul tak tahu apa yang dia mahu. cuma yang pasti, El terganggu dengan kenyataan aku itu. sebab itulah dia jadi ""blur"" bila teringat balik apa yang kami gaduhkan tadi. sedangkan kami dah berbaik semula selepas itu. DAN pada ketika itulah El mula bersuara.

E: sape la nak kat El ni
A: ya la tu, kat opis tu ntah-ntah berlambak scandal (aku cuba menyambung perbualan)
E: abg ni, El busy la kat opis. lagipun kat opis semua yang buruk-buruk. kalau El ada scandal pun, bukan dari opis la.

Aku terkedu dan terkejut tapi pada ketika itu, hanya terkebil-kebil. Pada ketika itu, macam-macam yang aku fikirkan. Adakah El sudah ada scandal dari luar pejabat, berapa lama, dengan siapa... atau dia juga seperti aku, cuma berfantasi. Namun, dari jawapan El, dia seperti telah ""evaluate"" keadaan.. kenapa dia kata tiada sesiapa di pejabatnya yang ""worth"" untuk dijadikan scandal, tp aku diamkan saja.. Aku cuba fikir yang positif. dalam hatiku fikir, mungkin seperti aku.. kalau masa buat seks, kadang-kadang aku tengah bayangkan buat dengan orang lain. tapi sekadar imaginasi. bukannya betul-betul nak pergi buat dengan orang tu... aku kemudian menyambung perbualan..

A: tp seriously, kalau terfuck.. jgn senyap ok. better late than never, kita boleh baiki lagi hubungan kita kalau ""ter""..

aku x tahu kenapa aku kata begitu.. rasanya sebab ketika itu aku sudah horny sangat-sangat. Perbualan begitu buat aku rasa sangat stim walaupun otak aku berfikir segala kemungkinan dan persaoalan. El pula tidak banyak bercakap.. seperti tengah memikirkan sesuatu.. aku betul2 tidak tahu apa yang sedang difikirkannya. El kemudiannya berkata yang aku tak perlu risau. dan tiada apa akan terjadi. seperti kesudahan yang gembira, kami berjaya buat seks malam itu dengan bahagia..

Bahagian 3

walaupun kami bekerja di tempat berlainan, tak sempat breakfast dan lunch sama-sama, namun kami kerap berhubungan melalui whatsapp. Perbualan berikut adalah berlainan dari perbualan yang biasa kerana sekali lagi perkara yang kami gaduh pada malam itu diungkit kembali. pada ketika itu El memberitahuku di dalam whatsapp yang dia ada gossip terkini di pejabatnya.. iaitu kawannya ada scandal dengan suami orang.. [berikut ialah apa yang kami chat di whatsapp]

E: abg tau tak, smlm El baru tau yang kawan El ada scandal ngan suami orang
A: normal la tu.. mesti pasangan diorg duk jauh
E: aah. mana abg tau
A: ala, benda tu normal la.. bila keinginan seks tak dipenuhi.. horny.. sunyi.. mmg kalau ada orang lain yang masuk diantara diorg. akan sangkut la perempuan/laki tu..
E: abg rasa kalau kita duduk berjauhan, kita ada masalah tak?
A: tak kot.. kita kan ada each other (ayat standard, kan? padahal kalau dah gaduh, memang nampak mcm nak bercerai tang-tang tu jugak)
E: abg la hari tu suruh El fuck ngan orang lain.

Aku terkedu. kenapa dia ulangi balik isu tersebut dan tidak berkaitan langsung dengan perkara yang dibincangkan.

A: aik.. cakap lagi. El dah fuck ngan org lain ke?
E: eh, xde la.
A: apesal asyik ungkit
E: abg marah ke
A: xde la marah.. cuma pelik. kenapa asyik tanya.
E: El ada jumpa balik, Hasrul masa kat Uni dulu kat facebook
A: hah?? lepas tu? El buat dengan dia??!!

[flashback]
Aku memang tahu yang El ada adik angkat di Universiti dahulu. perkenalan mereka membuatkan mereka jadi hubungan ""adik angkat - kakak angkat"" sebab mereka dari kawasan perumahan yang sama. Ketika El sudah tahun ke-3 di universiti tersebut, adik angkatnya yang aku kenali dengan nama Hasrul baru masuk ke uni tersebut tetapi mengambil course berlainan. Oleh kerana keluarga mereka mengenali satu sama lain, El disuruh untuk ""tengok-tengokkan"" Hasrul di Uni tersebut, kalau-kalau Hasrul perlukan apa-apa bantuan. ketika El sudah di tahun akhir dan Hasrul masuk tahun ke-2 di uni tersebut, mereka diejek sebagai pasangan kekasih kerana selalu kehulu-kehilir bersama-sama. Tetapi El menyangkal kenyataan tersebut.El memberitahu bahawa pada ketika itu, mereka lebih mudah bergerak ke hulu-ke hilir sebab Hasrul telah mendapat kebenaran untuk memandu kereta sendiri di Uni tersebut. Lagipun, bukan dia seorang menumpang kereta tersebut. kawan-kawannya juga ada meminta bantuan hasrul kalau-kalau mereka ingin ke mana-mana. El beritahu memang setakat itu sahaja hubungan mereka. seperti kakak dan adik kandung.

El telah memberitahu aku semua perkara ini ketika kami mula-mula berkenalan. bagaimana kami bertemu? Aku dan El sama-sama membuat kursus praktikal di syarikat yang sama di Shah Alam. Ketika kami mula bercinta juga, kami pernah sama-sama mengunjungi Hasrul di Uni tersebut dan sama-sama makan tengah hari dengan hasrul. pada ketika itu, aku sendiri lihat tiada apa-apa diantara mereka kerana ketika kami bersembang, El memang kerap memegang tanganku di hadapan Hasrul dan Hasrul tidak menunjukkan reaksi kurang senang atau jeles.
[end of flashback]

Tak sempat El balas whatsapp tersebut, aku terus telefon El. Panggilan pertama dan kedua tak berangkat. Aku seperti hilang pedoman. aku dah siap sedia memegang kunci kereta ketika El menghubungi aku semula. [dialog]

E: helo, abg call tadi eh
A: kenapa tak angkat?
E: ada kerja sikit tadi. kenapa abg call?

Boleh pulak dia tanya aku, kenapa aku telefon sedangkan bagiku, perkara itu adalah sesuatu yang bukan boleh dibuat main-main

A: El, terus terang la.jgn buat main-main. abg pergi kat El sekarng
E: Eh, abg. kita sembang sini je la. El tak boleh keluar sekarang, boss ada
A: cakap terus terang, El dah buat dengan siapa ni??
E: apa tuduh-tuduh ni? El mana ada jumpa siapa-siapa.
A: tu yang kata tadi jumpa Hasrul?
E: (senyap tak bercakap)
A: El, kesian kat anak-anak kita. jom jumpa sekarang please
E: tak boleh la. boss ada.
A: (aku pula tak bercakap. mmg lidahku kelu)
E: abg ingat tak, yg Hasrul kita jumpa kat restoran kat Shah Alam dulu-dulu? El dengan dia memang macam adik-beradik. kalau naik kereta pun mesti ngan kawan-kawan El skali. bukan berdua. cuma ada skali tu. dia cuba raba-raba El masa dalam kereta. lepas tu El dah tak jumpa dia. Dia cuba lagi sms tapi El tak layan. Yang kita jumpa dia kat restoran tu, sebab El nak tunjuk kat dia yang El dah ada abg.. Sebab El memang ada abg dah masa tu.
A: (aku tak jawab sepatah pun sebab masih menunggu El explain lagi.
E: abg? abg marah ke?
A: kenapa tak beritahu benda mcm ni?
E: masa tu kita tak kawin lagi, El takut abg dah tak suka kat El. (Ada betulnya jugak, kalau aku tau dari awal dia dah kena raba-raba memang aku rasa kitorg takkan berkahwin.)
A: habis tu? bila El jumpa dia sekali lagi ni? buat bila? (aku masih dalam nada marah. tak pasti nak marah kat El atau Hasrul, yang pasti aku sangat sangat marah!)
E: El tak jumpa dia depan-depan la. El jumpa kat facebook, lepas tu sekarang kalau chat pun kat whatsapp je.
A: berapa lama dah berwhatsapp?
E: baru seminggu..
A: patutla tak boleh berenggang dengan phone (aku tak tahu kenapa El bersahaja menjawab soalan aku bertubi-tubi)
E: abg marah ke?
A: kalau abg yang buat mcm tu, El marah tak?
E: marah.
A: so, nape tanya lagi?
E: sebab hari tu abg suruh El fuck orang lain.

bersahaja jawapan El. dia masih lagi mengungkit isu yang sudah beberapa kali aku tepis. anehnya, walaupun jantungku berdegup kencang kerana terkejut, tetapi konekku mengeras. Aku telah membayangkan bagaimana aku dan seorang lelaki lain melayan El pada masa yang sama. Aku kembali membalas whatsapp El.. tapi kali ni lebih bertenang kerana aku sendiri sudah stim. walaubagaimanapun, intonasi suara aku masih lagu menunjukkan aku marah kepada El.

A: sampai hati buat abg mcm ni..
E: dah abg bagi El fuck orang lain hari tu
A: abg dah kata. abg ""ter""lepas cakap.
E: hmm (x bercakap)
A: El chat yang bukan-bukan ke dengan dia? dah jumpa dia depan-depan ke?
E: dia je yang hantar gambar bukan-bukan kat El. tu pun bukan El yang start.
A: ha??? dia tak kawin lagi ke???
E: dia baru bertunang
A: sedap la dapat tengok gambar konek ni
E: sama je semua laki punya. takde beza ngan abg punya pun.
A: habis tu nape cari dia dalam facebook?
E: El ketagih tengok video lucah yang abg tengok. El bayangkan ....

Tak sempat El habiskan ayat, aku dah letak panggilan telefon tu. Aku sengaja tidak call atau menghantar apa2 pesanan melalui whatsapp kepada El. Macam-macam yang aku fikirkan pada waktu itu. tetapi aku sedikit lega bila memikirkan yang kami sudah mempunyai anak, jadi El tak mungkin akan meninggalkan aku. Pada waktu petang, apabila telah hampir pulang, El menyapaku di dalam whatsapp. aku hanya membalas dengan emoticon tanda tanya.. kemudian El kembali senyap.

aku dah agak, ni mesti dia nak aku cakap apa2 pasal hasrul. bukannya aku tidak mahu berbincang lanjut, tapi aku rasakan ini sesuatu yang patut dibincangkan bersemuka. bukannya melalui sms/whatsapp. tetapi sebab terlalu banyak tanda tanya dan kerana tak sabar sangat.. aku pun whatsapp dia kembali..

A: hasrul tu boyfriend lama ke?
E: taklah.. adik angkat. mcm yang El dah explain
A: (senyap tak berkata apa-apa)
E: abg marah ke?
A: entahlah..

Aku sebenarnya memang semakin horny. tambah-tambah sebab aku baru lega sedikit. dengan facts bahawa kami sudah mempunyai anak, dan Hasrul juga sudah bertunang dan akan berkahwin.. aku fikir ini mungkin sekadar nafsu El. aku tak sangka apa yang dirasai oleh El ketika kami gunakan dildo hari tu mengubah El sepenuhnya. Akhirnya ada yang aku tengok dalam video lucah, apa yang aku bayangkan.. kini hampir jadi kenyataan. cuma bergantung kepada aku mcm mana buat..

A: El, El sedar ke apa yang El taip sekarang? ke El saje nak uji abg?
E: Sedar. (simple dan ringkas. sekali lagi aku tak tahu apa El fikir. memang susah dijangka)
A: benda ni tak boleh bincang dalam whatsapp. nanti malam ni abg balik kita bincang elok2
E: kenapa balik malam?
A: ada kerja nak buat ni

Sebenarnya aku sengaja nak balik malam sebab aku tak tahu mcm mana nak berhadapan dengan El. so lepas waktu pejabat, aku cuma buang masa sehinggalah pukul 9pm, bila aku rasakan anak-anak aku sudah hampir tidur. tak perlu la aku uruskan diorg, fikirku.

Setibanya di rumah, memang benar, anak-anak aku dah tidur. El pula memakai baju tidur paling nipis yang biasa dia pakai ketika kami nak start buat sex. gayanya mmg mengajak aku untuk buat sex. aku beritahu yang aku nak bersihkan badan dulu. aku fikir, memang tiada cara lain, melainkan bercakap dalam keadaan elok, iaitu ketika kami berpelukan. itu masa untuk berbincang yang paling tenang. selama ini pun, kalau berbincang pasal apa-apa pun ketika berpelukan mmg confirm tak akan ada gaduh-gaduh.. kalau ada perselisihan pun akan settle, kalau mintak apa-apa pun, mesti di other side akan tolerate..

Selesai sahaja bersihkan badan, aku baring di atas katil. ketika itu, El datang dan memelukku dari sisi. Ketika itu, nipple El sangat tegang mencuit-cuit bahuku. kami mula bergesel-gesel antara satu sama lain. aku memang sudah bertenang sepenuhnya. sambil-sambil itu kami mulakan perbualan.. [dialog]

A: El memang nak sangat ke
E: nak apa?
A: ala buat-buat tanya pulak
E: abg la hari tu sapa suruh bagi dildo. siap suruh El fuck orang lain
A: abg dah cakap abg ""ter"" cakap
E: ala, kalau tak fikir, mcm mana boleh cakap. abg nak El buat ngan org lain betul-betul kan?
A: abg takde la suruh, tapi abg kadang-kadang memang bayangkan El tengah hisap 2 konek.. cuma abg bayangkan je. bukan betul-betul.

ketika itu, kami memang horny sangat-sangat. sememangnya perbualan mcm tu buat kami betul-betul bernafsu. Ketika kami buat oral, ketika aku meramas-ramas tetek El, sempat aku berbincang lebih detail [dialog]

A: El nak mcm mana
E: El nak rasa mcm kite kat hotel hari tu. tp nak mcm dalam movie
A: sure ke? El tak malu?
E: malu, tapi nanti abg la yang uruskan. abg kan laki
A: abg rasa mcm El tengah uji abg la
E: takla.. ni memang El yang nak. cuba tengok whatsapp El dengan dia

ketika El tengah mengulum konekku, aku sambar phone El dan check whatsapp El dan Hasrul. mmg agak banyak yg nak dibaca sebab mereka sudah berhubungan selama seminggu. oleh kerana terlalu tak tahan dikulum, aku abaikan banyak ayat, cuma terus pergi ke ""gallery"" dimana mereka menghantar dan menerima gambar. terdapat beberapa gambar aku sekeluarga dan gambar hasrul dan tunangnya.. mungkin itu yang diceritakan antara mereka. kemudian terdapat sangat BANYAK gambar lucah yang Hasrul hantar. aku percaya semua gambar konek yang dihantar adalah miliknya. semua posisi ada, dan aku akui.. sangat besar dan panjang. tak macam aku punya.. ketika itu aku SANGAT-SANGAT pasti El bersedia untuk menjemput hasrul.. dan aku menjadi sangat-sangat horny membayangkan apa yang akan berlaku... El menyambung perbualan apabila melihat aku meletakkan phone dari pegangan tanganku..

E: mcm mana, abg. boleh ke?
A: (aku tak bersuara, cuma mengangguk-angguk. tak tahu sebab nikmat dikulum ketika itu atau memang membenarkan Hasrul dijemput ke rumah..)
E: anak-anak kita, kita hantar ke rumah mak, boleh? tak best pulak diorg ada kat bilik sebelan nanti..
A: El yang pergi tanya mak boleh ke tak.abg taknak tanya
E: ye la..

perasaan aku bercampur-campur. dari terkejut sebab permintaan isteriku yang agak luar biasa, kepada excited sebab akhirnya apa yang aku selalu tonton di website akan aku alami sendiri, kepada marah kerana El yang nampak bersungguh-sungguh sangat. Aku tak pasti ini kerana nafsu El semata-mata atau dia ada menyimpan perasaan sayang kepada lelaki itu. yang pasti buat masa sekarang aku akan bersetuju kerana keadaan menunjukkan yang ia tidak dapat dielakkan. Aku rasa lagi parah jika El buat dalam diam2 tanpa pengetahuanku..

Bahagian 4

Dipendekkan cerita, aku memberitahu El yang dia sendiri harus mengatur pertemuan itu. Hari demi hari, perhubungan kami suami isteri memang tidak berubah.. Anak-anak kami masih lagi buas, maksudnya kami masih lagi sibuk melayan mereka apabila pulang dari kerja. cuma aku akan rasa sedikit terguris apabila El mendapat message di dalam telefon. aku rasa itu adalah normal. aku sendiri pun sebenarnya makan tak lalu.. dan asyik risau. tetapi dari reaksi El melayan aku dan anak-anak tidak menunjukkan yang dia mengabaikan kami. Walaubagaimanapun, bila ketika aku melancap membayangkan apa yg akan jadi, memang segala kerisaun tu hilang mcm tu je.

Lebih kurang 2 minggu selepas itu, aku menerima panggilan dari seorang lelaki. dia ialah hasrul. nampak gayanya El sudah berjaya paksa Hasrul untuk menelefon aku. Sedangkan El sendiri tidak memberitahu aku apa-apa. mungkin kerana takut untuk memberitahu aku sendiri. Ada dengar sedikit suara gugup dari nada suara Hasrul. dia perkenalkan dirinya dan aku tidak banyak memberi respon. konflik di dalam diriku sangat kuat. aku ingin menengkingnya melalui telefon itu tapi aku kuatkan diri dengan mengingatkan diri utk sabar.. sabar. Perbualan itu sangat ringkas. dia cuma memberitahu dirinya adalah Hasrul dan dia ingin minta keizinan untuk datang ke rumah. Aku tidak memberikan jawapan cuma terus meletakkan telefon. kemudiannya, El menghantar msg melalui whatsapp kepadaku bertanya sekiranya Hasrul ada telefon atau tak dan bertanya sekiranya aku ok atau tidak. aku hanya membalas ringkas message itu.

seharian di pejabat, aku langsung tidak dapat memberi perhatian kepada kerja yang ada. pada masa yang sama, aku seperti ingin meluahkan perasaan kepada seseorang tetapi aku yakin tiada orang yang percaya cerita seperti ini wujud. tambahan pula isteriku bertudung dan bukannya jenis berso. Akhirnya waktu habis bekerja tiba. Pada pukul 5pm, ketika aku mula mengunci pintu bilik pejabat, El menghantar whatsapp memberitahu dia dalam perjalanan menghantar kedua-dua anak kami bermalam di rumah ibu mertuaku di Selayang.

Setibanya aku di rumah, aku terus membersihkan badan dan cuba untuk TIDAK memikirkan apa yang akan berlaku. Tetapi secara jujurnya kebanyakkan masa itu batang aku sentiasa tegang dan tak perlu ceritalah, betapa banyaknya air mazi membasahi seluar pendek yang ku pakai. Beberapa ketika kemudian, El pulang ke rumah dan datang memelukku. dengan manja dia tanya samada aku ok atau tidak. Jawapanku masih sama - ringkas dan padat - ""Ok"". El memberitahu dia ingin ke dapur untuk menyiapkan makan malam dan seterusnya membersihkan badan. aku hanya menganggukkan kepala dan menyambung melayari internet di ruang tamu.

Dipendekkan cerita lagi, El telah memasak masakan western . spaghetti dan mushroom soup. juadah paling senang utk disediakan. Sebenarnya aku sendiri tidak berselera nak makan. jantungku asyik berdebar2.. El pula menunjukkan reaksi yang bersahaja. aku tidak tahu mcm mana dia buat begitu. Dia memakai baju tshirt berseluar pendek dan datang duduk di ruang tamu sambil menonton tv.

Tepat pukul 9.30 malam, loceng rumahku ditekan. Aku yang membuka pintu dan di situ aku lihat Hasrul sedang berdiri sambil memegang sebuah beg. Dia kata dia datang terus dari tempat kerja. Tidak banyak berubah sejak terakhir aku dan El menemuinya 3 tahun dahulu. lagipun aku sudah melihat gambarnya di whatsapp. Dia memberi salam ketika masuk dan menghulurkan tangan bersalaman denganku. Dia memangil aku ""abang"" walhal umur aku dal El cuma 3 tahun berbeza dengannya. Dia nampak pucat, yang mana membuatkan aku agak nak tergelak. Aku pula mula-mula bertekad nak tunjuk garang, tetapi bila tengok perwatakannya, aku rasa dia ni memang jenis baik, cuma bertuah sebab berjumpa dengan El yang sedang berubah selera. El hanya berdiri di pintu dan menunggu hasrul masuk. Apabila sampai di pintu, Hasrul menghulurkan tangan untuk bersalaman dengan El. El memandangku ketika membalas salam Hasrul. Aku percaya ini kali pertama mereka bersentuhan. El sememangnya jenis yang tidak akan bersalaman dengan lelaki lain. tidak sangka kali ini El sudah berubah sepenuhnya. Mereka sama-sama tersenyum kecil bersalaman dan ketika itu muka El bertukar merah padam! mungkin berasa malu.

Aku jemput hasrul masuk dan mencadangkannya untuk membersihkan diri dahulu memandangkan dia dari temat kerja. aku pula terus duduk di meja makan dan El pula berulang alik dari meja makan ke dapur menghidangkan makanan. Mukanya pucat mungkin sedikit menyesal tetapi tidak boleh berpatah balik sekarang. kini, aku pula yang tanya samada dia ok atau tidak. El hanya tersenyum paksa. Tidak lama kemudian, hasrul pun datang berseluar pendek dan tshirt dan duduk di meja makan. aku mula mencedok makanan dan cuba membuat perbualan. sepanjang perbualan, banyak perkara yang aku tahu, yang mempunyai persamaan dengannya. kebanyakkanya mengenai hobi. Sebenarnya tidak banyak pun yang masuk ke dalam perut kami. mungkin semua tertunggu-tunggu apa yang akan berlaku seterusnya. El sendiri asyik memandang ke arah Tv mungkin tidak berani memandang tepat ke mukaku ataupun muka hasrul.

aku rasa aku perlu berbuat sesuatu kerana masing-masing tidak mahu cakap apa-apa sedangkan sebenarnya semua nak buat. lalu aku menyuruh El untuk mengemas hidangan itu. faham dengan apa yang aku maksudkan, El mengangkat pinggan-pinggan yang ada ke dapur dan terus ke bilik tidur. aku menyusul kemudian dan menyuruh hasrul duduk di depan tv dahulu. aku masuk sahaja ke dalam bilik, El datang memelukku dari belakang pintu dan terus meraba-raba batangku. aku tak suruh El untuk buat oral kepadaku dahulu kerana aku sendiri sudah stim dah memang dalam mood. aku menyuruh El menukar pakaian dan terus baring di katil. lalu, aku keluar dari bilik dan memberi isyarat kepada hasrul yang ""line"" dah clear. aku sendiri cuma memakai seluar pendek dan tshirt.

aku pun kembali masuk ke dalam bilik tanpa mempedulikan samada hasrul akan datang atau tidak. pada pendapatku. aku benarkan masuk ke dalam rumah pun sudah cukup bagus. masuk sahaja bilik tidur, aku dapati lampu dimalapkan dan El sudah memakai baju tidur yang sangat nipis untuk kami. Nasib baik katil kami size King. El baring di tengah-tengah katil dan aku terus baring di sebelah kanan El. Aku buka lagu instrumental yang biasa kami pasang ketika buat sex dan tanpa melengahkan masa terus meraba-raba buah dada dan bahagian bawah El. kedudukan kami adalah mengiring ketika kami berpelukan. El sempat berbisik memberitahu kepadaku yang dia takut. Aku menenangkannya dengan memberitahu bahawa keadaan ketika itu sama sahaja seperti dihotel pada waktu dahulu cuma kali ini kami mengiring mengadap muka sesama sendiri, dan ada sesuatu akan masuk dari belakangnya,, dan bukannya aku yang akan memegang dildo itu. El tersenyum pahit.. kami sambung bercumbuan ketika hasrul membuka pintu bilik perlahan-lahan. aku dan El masih berpelukan ketika hasrul datang berjalan ke arah katil dan mula menanggalkan seluarnya. tanpa disuruh, hasrul memanjat katil dan kini baring di sebelah kiri El..

hasrul agak mengambil masa untuk membetulkan posisi kerana kini El membelakanginya. aku rasa dia cuba untuk mengiring memeluk El dari belakang. Aku dan El masih bercumbuan dan itulah ciuman paling bernafsu pernah kami lakukan. sambil mengiring, hasrul mengangkat sedikit peha kanan El dan menyuakan koneknya agar kedua-dua peha El mengepit koneknya. Aku agak terkejut kerana pada awalnya aku ingatkan yang hasul akan terus memasukkan lubangnya. Aku sedang meramas-ramas tetek El ketika tangan aku terkena tangan hasrul. rupanya Hasrul telah pun bersatu dengan tubuh El. aku pula hanya bersentuhan dengan El apabila kami bercium di mulut sahaja.

Oleh kerana aku ingin beri peluang pada hasrul, aku pun membiarkan tangannya yang meraba bahagian atas dan bawah El.. seperti tidak keruan, tangan hasrul sekejap di atas, sekejap di bawah. Aku lihat El seperti tengah menghayati keadaan itu. Aku ingin berterus terang,mungkin kerana nafsu, aku agak seronok melihat keadaan itu tetapi agak ""potong stim"" bagiku apabila kulit aku terkena kulit hasrul. Oleh itu, aku bergerak naik sikit ke atas katil dan kini aku suakan batangku masuk ke dalam mulut El. seperti lupa yang itu adalah mulut El, aku pegang kepalanya dan mula menujah masuk dan keluar batangku. El sememangnya sudah pandai mengulum. ada masanya aku hanya biarkan El seorang yang menggerakkan kepalanya.

El masih dalam posisi mengiring. Pada mulanya El mengulum dan meramas2 konekku dengan kedua-dua tangannya tetapi selepas diraba secara agressive oleh hasrul, El mengekalkan sebelah tangannya pada batangku dan menghalakan tangannya yang sebelah lagi ke belakang, dan mula meramas2 konek hasrul. Berkerut-kerut dahi El ketika memegang konek hasrul. mungkin panjang,besar, tetapi sudah pasti sesuatu yang baru bagi El. El semakin bernafsu mengulum batangku apabila hasrul menggesel2kan koneknya kepada alur punggung El. nampak gaya isteriku agak sibuk pada malam itu..

Selepas beberapa ketika, aku yakin El tak perlu lagi membelakangi hasrul. aku anggpa sesi ice-breaking tadi telah sempurna. lalu aku beri isyarat kepada hasrul untuk turun dari katil dan berdiri di hadapan katil tersebut sementara EL duduk di hujung katil. kini kedudukan muka El selari dengan konek aku dan hasrul. tanpa disuruh, el memegang dan mula menggosokkan konek aku dan hasrul ke depan dan kebelakang. disambarnya lotion budak di meja berhampiran dan menyapu pada batang aku dan hasrul agar urutan lebih licin. pada ketika itu aku dan hasrul seperti tidak keruan, ada beberapa kali hasrul memegang tangan El supaya berhenti seketika kerana tidak tahan.

Setelah beberapa minit, El mengelap batang aku dan hasrul dengan baju yang ada di lantai berhampiran dan mula mendekatkan mukanya ke arah batangku dahulu. tangan El yang di sebelah kanan masih lagi menggosok batang hasrul ketika dia mengulum batangku. kemudian dia menghalakan mukanya ke arah kangkang hasrul pula. mendengus-dengus hasrul diperlakukan El. seperti budak dapat lolipop, El membuat gaya di dalam filem lucah. bergiglir-gilir menghisap konek aku dan hasrul. betapa aku gembira melihat scene yang aku idam-idamkan selama ini. aku betul2 enjoy keadaan itu sehinggalah aku rasa hampir terpancut. memang betul, perasaan aku berkecamuk, antaraa horny, marah, jealous dan sedikit bangga kepada hasrul kerana El sangat pandai melayan.

kemudiannya, apabila kedua-dua lutut kami tidak tertahan untuk berdiri, aku menyuruh hasrul menolongku tarik meja kerja ku ke tengah2 bilik tidur. seperti mengangkat alatan, aku dan hasrul kemudiannya mengangkat El ke atas meja tersebut. nasib baik meja itu tidak terlalu besar. kini El baring meniarap di atas meja itu, dengan kakinya hampir2 sahaja mencecah lantai.. dagunya pula terletak elok di bucu meja. ketinggian meja itu pula memang sedang elok supaya kepala El mengadap terus ke konekku. hasrul seperti baru jumpa cipap. mungkin dia ingin mencuba sperti di dalam movie, dia membongkokkan badannya dan menyembamkan mukanya ke cipap isteriku. El mengerang sambil menyuruh hasrul berhenti. hasrul tak mengendahkan, mungkin kerana terlalu asyik. Itu adalah sesuatu yang baru untuk El kerana aku sendiri pun tidak pernah buat dengannya di meja.

Oleh kerana bahagian bawah El sudah dikerjakan.. aku yang berdiri di kepala El pula harus guna apa yang ada sahaja. lagipun aku sudah selalu sangat menjolok lubang bawah El. Lalu, aku tarik rambutnya ke belakang sedikit supaya mulutnya selari dengan konekku. aku pastikan batangku masuk ke dalam tekak El yang paling dalam. sedang aku baru hendak jolok keluar/masuk di mulut El, hasrul sudah mula berdiri.. dia gak gopoh. sedangkan dia boleh bermalam di situ sehingga pagi esok. Dia memandangku dan menuggu reaksiku.. rupanya dia sudah bersedia untuk menjolokkan koneknya ke dalam badan El. Aku cuma mengangguk membenarkan hasrul membuat demikian. Terkial-kial hasrul cuba mencari lubang untuk dimasukkan sehingga El terpaksa meraba-raba batang hasrul dan menyuakan batang nya ke lubang yang betul. Hasrul seperti dirasuk, dia menjolok keluar/masuk batangnya dengan agak rakus sehingga bergoyang-goyang meja itu. aku pula hanya perlu pegang rambut El sebab badannya sudah tersedia dihenjut ke depan dan ke belakang oleh hasrul. Ada ketika yang hasrul menampar-nampar kecil punggung bulat El yang tersembul apabila dihimpit badan hasrul.

Inilah kali pertama aku dengar El membuat bunyi merengek yang sangat kuat. mungkin kerana mulutnya dipenuhi batangku. hasrul pula memenuhkan lubang di bawah El. Selepas beberapa ketika, Hasrul memberi isyarat menyuruh kami bertukar posisi tetapi aku tidak mahu. kali ni,biarlah hasrul jadi penghulu di bawah. aku jaga di bahagian atas. agak lama kami dalam posisi sebegitu dan aku rasakan El sendiri sudah beberapa kali puas. sehinggalah hasrul memberi isyarat ingin klimaks.

Sebagai penamat, aku memberitahu kepada hasrul yang dia TIDAK BOLEH memancut ke dalam faraj El kerana El sangat subur. dan aku tidak mahu sebarang ""kemalangan"" lain. El hanya mengangguk walaupun kelemahan. lalu aku bantu El untuk turun dari meja dan aku dan hasrul memapahnya untuk duduk kembali di hujung katil, tempat asal kami tadi. kali ini tiada lagi segan silu. aku dan hasrul berdiri berbogel di hadapan El dengan batang kami kedua-dua menghala ke mula El. El pula tidak lagi cuba menutup buah dadanya seperti pada awal-awal tadi. Aku betul-betul kasihankan El kerana dia kelihatan betul-betul tidak bermaya. aku cadangkan kepada hasrul agar tidak menyuruh El membuat apa-apa lagi. aku memberitahu El untuk memejamkan mata supaya aku dan hasrul boleh melancap dan menghalakan air mani ke mukanya.

Ketika itu aku sendiri sudah agak penat dan tidak perlukan masa yang agak lama untuk pancut. aku terlebih dahulu pancut. memancut-mancut air maniku mengenai telinga dan rambut El. ""target"" ku agak tersasar kerana aku sangat penat. kini hanya hasrul yang berdiri sambil melancap. tanpa bertanya kepadaku dahulu, dia berdiri lebih dekat dengan muka El dan menepuk-nepuk pipi El dengan batangnya dan mula melalukan kepala koneknya ke seluruh muka El dengan batangnya.. sambil-sambil itu Hasrul masih lagi menggosok batangnya ke depan dan ke belakang untuk melancap dan akhirnya.. EL masih lagi memejam mata ketika Hasrul betul-betul memancutkan air maninya ke muka El. habis kening , hidung dan mulut El dibasahi air mani hasrul. Sememangnya air yang dikeluarkan hasrul lagi banyak dari air yang dipancut olehku.

kami bertiga terbaring kepenatan di atas katil dengan kaki sama -sama terjuntai dari katil... aku sendiri hampir tertidur kepanatan sehingga terjaga kerana penghawa dingin yang telalu sejuk.. aku lihat El dan hasrul juga masih lagi terbaring.. dengan perlahan aku mengejutkan Hasrul untuk bersembang di luar rumah sambil menghisap rokok. hampir 2 batang rokok kami habiskan berbincang tentang macam-macam. Sebenarnya aku tidak sanggup melihat Hasrul berada di sebelah El, di dalam bilik tidur kami. memang kami mempelawa Hasrul datang tapi marilah anggap yang kehadiran Hasrul tadi cuma sebagai alat untuk kami mencuba sesuatu yang baru. AKu tidak mahu Hasrul datang dengan sesuka hatinya. Nasib baiklah Hasrul menyatakan hasrat untuk kembali ke rumahnya dan tidak boleh bermalam di situ kerana keesokkannya dia harus bekerja dan memerlukan pakaian yang lebih bersih. sepanjang perbualan itu juga dia menyatakan bahawa betapa bertuahnya aku memilik El dan dia juga ingin hubungan seperti kami. aku anggap itu hanya bodek semata-mata kerana bukan senang untuk membiarkan lelaki lain memandang tubuh bogel isteri sendiri, apatah lagi bersetubuh dengannya. bak kata pepatah, ""berat mata memandang, berat lagi bahu memikul"". Aku betul-betul anggap Hasrul sebagai budak yang bertuah kerana mempunyai El sebagai kakak angkat.. "


Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...