main bertiga

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

“Siapa ni?” Tanya ku.
“Suzy,” suami ku jawab.

 Kami pun masuk ke dalam dan duduk di ruang tamu. Ada satu yang musykil sebab si Suzy ni tak bercakp langsung. Suzy ni memang seksi dengan baju jarang tanpa bra, menampakkan tetek keras di dalamnya. Berskirt hitam ketat, sesekali menampakkan spender merah di kangkangnya. Suami ku ke atas sekejap tukar baju katanya.

 Dalam 5 minit kemudian, suamiku turun ke bawah dengan berbgel dan batangnya tengah keras.
“Kata nak sediakan saya punya batang lain kali, ni kenapa bawak pompuan je, mana lelakinya?”

Tanya ku.
 Suamiku tersenyum dan terus duduk di sebelah Suzy.
“Saya tak lupa janji saya la,” jawab suami ku sambil menyelak skirt Suzy dan meraba spender Suzy.
 Suamiku menyelak spender merah Suzy dan terjulurlah satu batang yang tengah kenyal, belum keras lagi dari dalam spender merah tu.

“Ni lah janji saya, awak dapat batang, saya dapat jubur lain,”
Rupanya Suzy ni nyah. Patut la tak bercakap dari tadi. Suzy tanpa segan silu membuka pakaiannya dan terserlahlah tetek keras dan batang keras di hadapan kami.

 Agak terkejut aku melihat suamiku dengan geramnya mengulum batang si Suzy. Suzy menggeliat kesedapan. Batang Suzy agak panjang juga dalam 9 inci dan besar.

 Aku apa lagi terus melutut dan hisap telur mak nyah seekor ni dengan lahap. Suamiku beralih ke belakang Suzy dan mula menjilat lubang jubur Suzy yang seksi, dan aku ambil alih tugas suamiku dengan melahap batang mak nyah. Sedap juga batang mak nyah.

 Suzy baringkan aku di sofa sambil membuka spender aku dan berkata, “hari ni awak akan tau kehebatan mak nyah” dan terus menjilap segenap kelangkang aku, pantat, kelentit dan juburku dijilat dengan geram. Tangannya pula memegang perut boyotku yang bergegar-gegar.

 Suamiku pula dah henjut jubur Suzy dengan ganas berdasarkan bunyi hentakan jubur Suzy. Suzy mengerang dan mula melancapkan batang besarnya biar keras. Suamiku mencabut batangnya dan membiarkan Suzy tekan batangnya ke pantatku, memang sedap dapat rasa batang yang baru.

 Tak sampai 2 minit aku dah klimaks dan mula menonggeng di atas karpet nak main jubur. Suzyy faham dan masukkan batangnya ke lubang hikmatku. Suami ku pula hentam Suzy dari belakang semula.Kira tiga serangkai la. Aku memang entah ber apa kali klimaks dan terpancut air kencing. Suzy pula dah merapu cakap sedap.

 Tetiba dia cakap, “oooooooooooohhhhhhhh sedap sangat nak pancut ni” dan mencabut batangnya dari juburku.Suamiku terus melutut depannya dan hisap batang Suzy.

 Dan…Ccreeettt creeettt mulut suamiku penuh dengan air mani pekat Suzy. Aku lihat suamiku menelan semua air mani Suzy sambil menggosok-gosok batangnya. Kini suamiku pula nak pancut dan dia halakan batangnya ke mulutku dan…Ccreeetttt…

Habis semua ku telan dan kami bertiga berpelukan. Aku pula mendapatkan batang Suzy dan gosok-gosok batangnya lembut sambil suamiku menjolok-jolok pantatku dengan jarinya dan hujung batang Suzy dalam mulutnya.

 Malam tu kami pesta seks semahunya sampai batang suamiku lembik. Pantat dan juburku pedih dan aku dan suamiku masih main batang Suzy sampai pagi ketika Suzy tertidur kepenatan. Suamiku pun terer jugak isap batang rupanya, hehe.

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...