skodeng

Hari ini saya terpaksa balik kampung untuk seminggu sebab mak dan ayah pergi ke luar negara untuk urusan kerja. Di kampung, hanya tinggal datuk dan pakcik (sepupu ayah). Pak cik memang tak suka kerja bandar dan dia lebih suka berkebun. Katanya, tiada orang boleh arah dia bekerja.

Malam pertama, semuanya berjalan dengan baik. Malam tu, tiba-tiba sakit perut dan memang tak boleh tahan terus saya pergi tandas. Mungkin sedap masakan pakcik tadi agak pedas sedikit. Ketika sedang melepas, kedengaran ada orang masuk bilik mandi sebelah. Tandas dan bilik mandi terletak di luar rumah, dan kedua bilik dibuat daripada kayu. Dari tempat saya, ada satu lubang yang agak besar dan saja nak skodeng siapa kat bilik sebelah. Ketika sedang mengintai, saya dapat melihat satu susuk badan yang mantap, berisi, kulitnya gelap sedikit. Rupanya pakcik yang nak mandi, mulanya saya lihat pakcik pakai kain tuala, dilepaskannya tuala tersebut, wow... Hampir terjatuh terduduk saya bila melihat pakcik telanjang bulat tanpa seurat benang.

Bontotnya pejal mantap bila lihat dari belakang. Pabila dia pusing menghadap shower, sekali lagi saya hampir terjatuh. Besarnya konek pakcik. Walaupun tak keras, lembut jatuh bawah, panjang dia ada dalam 3inci. Tu belum kalau tegang. Sewaktu mandi di bawah aliran air dari shower, perlahan-lahan pakcik membelai konek dia, diurut-urutnya konek dia dan bila saiz makin besar, dilancapnya perlahan- lahan. Saya yang berada di bilik sebelah turut melancap sekali. Teringin nak pegang konek pakcik. Dan teringin nak rasa konek dia. Sebelum nie, saya pernah melakukan perkara nakal di mana ketika hanya saya dan ayah tinggal di rumah bila mak outstation. Saya selalu tertidur dengan ayah dan bila ayah tidur nyenyak, saya selalu menyelinap ke celah kangkang ayah dan menghisap konek ayah sampai pancut. Lepas tu, saya bogelkan ayah dan biarkan ayah tidur bogel dengan saya. Ayah tak pernah cakap apa-apa kecuali dia kata dia memang tidur mati dan tak tau bila dia boleh buka seluar dan berbogel. Hahahaha

Bila konek pakcik makin tegang, saiz dia seperti sama dengan ayah, cuma pakcik punya tebal sedikit dan kantung telur pun agak besar. Lima minit dia melancap koneknya, tiba-tiba dia teriak kecil, ahhhh...ahhh.... Berdas pancutan air mani pancut keluar. Banyak juga air mani pakcik. Sedar tak sedar, saya turut pancut dan air mani banyak melekat di dinding tandas. Cepat-cepat saya bersihkan diri dan terus masuk bilik tidur. Malam tu tak dapat nak lelapkan mata sebab asyik teringat adegan pakcik. Tak pasal-pasal saya melancap buat kali kedua barulah mata dapat lelap lepas pancut.

Keesokan harinya, saya berjalan-jalan di sekitar kampung. Sebelum tengah hari, saya sudah pun sampai di rumah. Pakcik dan datuk pun dah sampai juga dari ladang sawit. Datuk sedang mandi manakala pakcik sedang sediakan makan tengah hari. Lepas makan, saya saja lepak dalam bilik baca majalah dan saya terdengar pakcik sedang berbual dalam telefon. Rupanya pakcik juga seorang tukang urut dalam kampung sini. Jika tak silap, orang tu akan datang rumah berurut dalam jam 4pm. Saya sedia menunggu dalam bilik, dan jauh dalam hati saya mengatakan yang datang berurut tu, bukan sekadar mengurut. Oleh sebab bilik saya dan pakcik bersebelahan, saya terus mencari lubang intai dan akhirnya jumpa celah papan yang agak renggang sedikit. Dari situ, saya dapat melihat seluruh bilik pakcik.

Pada jam 4pm, saya dah bersedia menunggu aksi di bilik pakcik. Datuk dah pergi ke kebun buah. Kedengaran ada orang baru sampai naik moto, terus pakcik perlawa dia masuk. Pakcik suruh dia salin pakaian, dengan hanya bertuala kecil cukup-cukup untuk menutup bontot dan konek. Kalau tak salah dengar, nama orang tu Ali, sepupu ketua kampung kalau tak silap saya. Umur dalam lingkungan 50-an tapi badan masih tegap mantap, cuma badan dia gemuk sedikit tapi padat.

Pakcik turut salin pakaian dengan hanya berkain pelikat. Boleh nampak konek pakcik bergoyang-goyang disebalik kain. Ali disuruh meniarap, kain dibuka dan hanya menuntup bontotnya saja. Pakcik mula mengurut dari kaki kanan. Dari betis sampai ke paha pakcik urut dan Ali nampak macam kesakitan sedikit. Kejap-kejap Ali jerit Ah! Argh! Sakit! Aduh!... Hahaha... Kelakar pula saya lihat dari celah papan. Selesai kedua belah kaki, pakcik beralih dan duduk di bontot Ali, dan jelas kelihatan konek pakcik dah stim menongkat kain pelikat tersebut. Pakcik terus mengurut belakang Ali dari bahu perlahan-lahan ke bontot. Bila sampai bahagian bontot, pakcik bubuh minyak urut di tapak tangan lalu diurutnya dua bun besar itu. Kemudian, saya dapat melihat pakcik menyuruh Ali bukakan kaki sedikit dan pakcik perlahan-lahan memasukkan jari ke dalam lubang keramat Ali. Ali mula tak duduk selesa, bontotnya makin lama makin tonggeng tinggi. Pada masa yang sama, tangan Ali menarik kain pakcik sampai lucut bogel pakcik. Pakcik sapu minyak dikoneknya dan terus dihalakan koneknya ke arah lubang Ali. Pakcik memberitahu Ali yang dia akan memasukkan koneknya perlahan-lahan, Ali hanya perlu tenang rilex saja. Pakcik memasukkan koneknya ke dalam lubang Ali, perlahan-lahan pakcik masuk sehingga koneknya masuk sepenuhnya. Dibiarkan koneknya di dalam lubang keramat Ali, Pakcik sambung mengurut belakang Ali. Sambil diurutnya Ali, sambil itu Pakcik menggoyang pinggangnya. Jelas kelihatan konek Pakcik keluar masuk dalam lubang keramat Ali. Sambil itu juga, saya dah lama memegang konekku dan cuba bertahan lama untuk tidak pancut lebih awal.

Lama juga aksi Pakcik menujah bontot Ali. Tiba-tiba Pakcik melajukan sedikit tujahannya dan ahhh.... Pakcik teriak kecil dan koneknya dimasukkan sedalam- dalamnya. Pakcik dah pancut dan mesti best dapat rasa konek dalam lubang. Pakcik keluarkan koneknya dan terus dilap dengan kain yang sudah disediakan. Ingatkan sesi urut ini dah abis, rupanya tak lagi. Ali disuruh baring dengan koneknya jelas tegang menegak menunjuk ke siling rumah. Boleh tahan konek Ali nie, sama besar dengan Pakcik. Pakcik mula mengurut dari kaki sekali lagi dan kepalanya makin lama makin dekat dengan konek Ali yang tegang itu. Bila Pakcik dah sampai bahagian pinggang, terus disambarnya konek Ali dan diurut dengan mulutnya. Ali melayang jauh dan koneknya terus dihisap dan diurut dengan mulut Pakcik. Ali memuji cara Pakcik hisap, tiada tandingan kalau dibandingkan dalam kampung ini. Terdengar juga Ali mengatakan yang Pakcik hisap lebih baik dari datuk dan ayah? Datuk dan ayah pun pernah buat? Tapi sekejap saja fikiran ku terganggu dengan kenyataan Ali.

Pakcik terus menghisap dengan tangannya mengurut badan Ali. Sedapnya kalau dapat baring atas perut Ali yang bulat dan padat tu. Pakcik berhenti dan bangun duduk mencangkung atas konek Ali. Konek Ali dah berkilat licin dengan air liur Pakcik tapi Pakcik masih perlukan minyak urut dan disapukan di seluruh konek Ali. Perlahan-lahan saya melihat konek Ali terbernam ke dalam lubang Pakcik. Bila seluruh konek dah masuk, Pakcik mula mengurut bahagian badan Ali yang tinggal. Selesai saja mengurut kedua belah tangan Ali, Pakcik mula menhenjut konek Ali dan Ali seperti berada di awangan. Ali memuji-muji Pakcik kerana pandai kemutkan lubang dan Ali rasanya tak boleh tahan. Dengan beberapa henjutan dan digabung dengan kemutan Pakcik, Ali berada di klimaks dan terus pancut dalam lubang Pakcik. Dan Pakcik turut pancut buat kali kedua tanpa memegang koneknya pun. Selang beberapa saat, saya pun pancut sekali. Dan inilah kali pertama saya pancut begitu banyak sekali.

Puas... Dan memeng berbaloi juga balik kampung. Sepanjang minggu ini saya memang disajikan dengan banyak aksi panas dari Pakcik dan pelanggannya. Namun, saya masih tertanya-tanya juga dengan kenyataan Ali, bahawa datuk dan ayah pun ada buat perkara yang sama? Bestnya kalau boleh main dengan ayah, Pakcik dan datuk.... Tak sabar rasanya...




Skodeng: Pekerja Asing

Saya, John, bekerja sebagai jurutera untuk pembinaan satu kawasan komersial baru. Disebabkan dah seminggu lebih hujan turun, projek pembangunan kami tergendala dan saya terpaksa bermalam di tapak projek.

Di sini, saya terpaksa tinggal di kawasan rumah sementara untuk pekerja asing dan kebetulan ada satu bilik kosong paling hujung sekali. Malam tu dalam jam 9pm baru kerja simen selesai dan saya bergegas balik untuk mandi dan makan. Dalam jam 11pm, saya dah sedia nak beradu tapi bilik sebelah agak bising sikit. Perkerja asing yang duduk bilik sebelah berasal dari indon, seorang bujang seorang lagi dah kahwin anak 3 tapi anak bini tinggal di indon. Yang bujang mempunyai badan yang berisi berotot, mungkin disebabkan dah lama kerja dalam pembinaan nie. Yang dah kahwin pula badan lebih kurang sama dengan yang bujang, bahagian perut boroi sikit.

Awal-awal saya dah tutup lampu bilik, dalam kegelapan, dinding pemisah bilik sebenarnya mempunyai banyak lubang kecil. Cukup juga untuk skodeng bilik sebelah. Selang setangah jam, tiba-tiba bilik sebelah jadi senyap tapi ada bunyi lain dari bilik sebelah.

Oleh sebab perasan ingim tahu sangat kuat, saya pergi skodeng kat lubang yang sebesar 1 inci.terkejut sampai tak terkata bila melihat apa yg sedang dilakukan dua pekerja asing tu. mereka berdua berpelukan dengan hanya memakai kain pelikat saja, jelas kelihatan kote mereka dua tegangan menolak kain pelika seperti khemah. Rupa mereka dua memang jantan, bermisai dan kulit gelap-gelap. Tak sangka mereka dua saling suka sesama sendiri.

Agak lama adegan bercium mulut sambil berpelukan. Perlahan-lahan, yang bujang melonggarkan kain pelikat pasangannya sebelum dia melonggarkan kain pelikat sendiri. Bila kedua mereka telanjang bulat, mata saya terbeliak melihat kote mereka dua. Yang bujang mempunyai kote yang besar dan panjang. Yang kahwin tu kote dia pendek sikit (macam saiz kote saya dalam 4.5inci) tp tebal. Mungkin dalam 3 inci kot. Yang kahwin tu perlahan-lahan menarik yang bujang tu untuk baring lalu kote si bujang terus disambar masuk mulutnya. Si kahwin menghisap dan menjilat kote si bujang dengan penuh nikmat seperti menghisap ais krim. Si bujang terus baring khayal dengan servis si kahwin. Sedar tak sedar, saya sendiri dah pun bogel dan kote saya sejak tadi tegang dan air mazi menitis di hujung lubang kote ku.

"Pak... Sedap... Nikmat...." Lebih kurang begitu ujar si bujang...

Si kahwin teruk menghisap tanpa henti dan kotenya juga dari cari tegang mengalir air mazi jernih berkilat. Memang membuat rasa hati teransang. Selang 10 minit aksi menghisap, si bujang dan kahwin bertukar posisi. Si kahwin posisi merangkak dengan buntutnya tongeng ke atas. Si bujang terus menjilat dan menyedut sedalamnya. Si kahwin terus mengeran dan punggungnya macam terkena elektrik, kejap-kejap terangkat nikmat. Setelah lubang si kahwin cukup basah, barulah si bujang tujukan kepala kote dia ke lubang si kahwin, perlahan-lahan kote masuk terbernam dalam lubang si kahwin. Dan jelas kote si kahwin makin banyak air mazi mengalir mengikut gerakan kote dalam lubang.

Bila kote dah terbernam sepenuhnya, si bujang membiarkannya sebentar sambil memeluk si kahwin dari belakang dengan tangan bermain punting tetek si kahwin yang besar. Perlahan-lahan si bujang menarik keluar, kemudian dimasukkan semula. Lama kelamaan, si bujang melakukan aksi tu makin laju. Si kahwin pun hanyut dengan batang nikmat di dalam lubangnya. Agak lama aksi si bujang tersebut, tiba-tiba mereka berdua bertukar posisi, si bujang baring dengan kotenya terpacak tegak seperti tiang bendera. Si kahwin pula duduk mencangkung di atas dengan tepat lubangnya di atas kote si bujang. Dengan serta merta si kahwin duduk dan kote si bujang terus terbernam hilang dari penglihatan. Dengan tangan mengentel punting tetek si bujang, si kahwin menggoyang buntutnya ke atas bawah dengan laju. Kote si kahwin turut menikmati batang di dalam lubang dengan air mazi mengalir dengan banyak tanpa henti. Dari reaksi mereka berdua, nampak gaya mereka berdua dah hampir klimaks. Saya pun turut dapat merasakan yang air mani sedang berkumpul menunggu keluar memancut.

Dengan tujahan terakhir si bujang, si bujang akhirnya mula memancut air maninya di dalam lubang si kahwin. Manakala si kahwin turut memancut keluar air maninya tanpa menyentuh kotenya dan saya turut memancut keluar sekali. Inilah kali pertama saya pancut dengan begitu banyak. Huh... Saya terus baring dan tertidur bogel sampai esok pagi.

Keesokan paginya, sebelum pergi mandi. Saya sempat lagi skodeng bilik sebelah dan nasib begitu baik sebab dapat melihat aksi hangat sekali lagi di mana, kali ini si bujang yang kena tujah dengan si kahwin. Inilah pengalaman pertama melihat aksi sex lelaki dengan lelaki. Suatu hari nanti, teringin nak mencuba main dengan mereka berdua.




Skodeng: Boss dan Pak Guard

Sejak dua orang berhnti kerja kerana mendapat tawaran kerja lain yang lebih baik, kerja saya makin bertimbun. Mana tak, kerja 3 orang tp saya seorang saja yang membuatnya.

Hari ingat nak stay back sebab esok Sabtu, takpe la sebab takde date pun. Kawan- kawan lain pun ada hal masing-masing. Bila jam menunjuk pukul 8pm, baik saya pergi makan dulu, nanti balik office sambung kerja. Sewaktu keluar dari pejabat, saya ditegur pak guard yang dah lama kerja sana. Nama dia Pak Mat, dia sorang je pak guard orang tempatan, yang lain tu pekerja asing. Jadi, secara tak langsung dia ketua pak guard la yang jaga bangunan office tempat kerja saya.

Pak Mat nie segak orangnya, berkas tentara dan duda. Bini dia dah lama meninggal ketika melahirkan anak bongsunya dan semua anaknya dah berkeluarga. Pak Mat pun dah biasa hidup sorang, jadi takde masalah walaupun tiada pengganti.

Dalam perjalanan balik ke office lepas makan. Tiba-tiba terasa horny pula. Teringat kat boss yang sememangnya dah lama menjadi orang yang paling saya suka di office. Dia seorang yang berjaya, banyak business dia dengan Dato-Dato lain, dan paling best, dia memang taste saya. Umur dia awal 40an, badan tegap, ada jambang yang selalu dia trim nipis dan paling best, saya selalu curi-curi menjeling ke arah bahagian konek dia. Memang besar. Lebih-lebih lagi kalau pandangan dari tepi. Besar bonjolan dia. Lagi besar dari bonjolan Pak Mat, opssss... Hehehe

Arghh... Konek dah stim tapi takpe la, ingat sampai office nanti melancap la untuk lepas gian, memang dah seminggu lebih dah tak melancap sebab penat kerja. Sesampai di pintu masuk office, kereta boss ada di tempat parking dia. Pak Mat pun tak nampak kelibat dia, cuma ada dua pak guard indon yang berjaga depan pintu. Mungkin Pak Mat pergi makan kot dan boss mungkin nak ambil barang tertinggal kot.

Disebabkan office tiada orang, jadi keadaan agak sunyi. Sebaik saja saya keluar dari lift, lampu semua dah tutup kecuali lampu di pantry dan lampu bilik boss. Tadi seingat saya, saya tak tutup lampu. Hm... Pelik juga. Dan tiba-tiba terdengar bunyi orang seperti bercakap tapi suaranya perlahan. Bunyi tu datang dari bilik boss, perlahan saya berjalan menuju bilik boss. Pintu tak tutup rapat, dari situ saya ternampak boss sedang berdiri, bogel tanpa seurat benang pun. Jantung hampir terhenti bila melihat orang pujaan saya berdiri bogel. Inilah kali pertama melihat badan boss, tegap dan dadanya berbulu nipis. Boss pernah bagitau dia masih main gym, jadi inilah hasilnya, badan kekal tegap dan mantap. Punggungnya nampak pejal bulat dan padat. Kejutan bukan itu saja, saya nampak masih ada seorang lagi turut bogel dan sedang duduk menghisap konek boss. Memang betul jangkaanku, konek boss memang besar. Panjang dalam 5inci setebal 2inci kot. Yang sedang menghisap tu pula memang diluar jangkaanku. Orangnya berbadan tegap tp sedikit boroi bahagian perut dan orang tu adalah Pak Mat. Kulit Pak Mat gelap sedikit dari boss.

"Pak Mat, Tuan memang sayang dengan Pak Mat. Pak Mat pandai melayan Tuan. Pak Mat memang terbaik!!" Ujar boss. "Tuan, asalkan Tuan minta, Pak Mat bagi saja bila-bila masa. Pak Mat pun sayang Tuan juga." Balas Pak Mat sebelum sambung menghisap.

Pak Mat terus sambung menghisap konek boss. Saya dah lama keluarkan konek saya dan lancap sambil melihat aksi boss dan Pak Mat. Kemudian, boss pusing dan bertongkatkan tangan di meja. Boss menghala lubang keramatnya kepada Pak Mat. Terus Pak Mat menjilat lubang boss sedalam-dalamnya. Mimik muka boss yang garang tu bertukar menjadi seperti seorang yang lemah dan seperti di kayangan bila lubangnya di'service' Pak Mat. Saya dah lama menanggalkan seluar dan spender dengan tangan masih rancak membelai konekku yang basah dengan air mazi.

Bila dah cukup sedia, Pak Mat lantas berdiri dan ludah sedikit di tapak tangannya. Kemudian dilancap koneknya agar basah-basah sebelum Pak Mat menujah masuk koneknya ke dalam lubang keramat boss. Hanya satu tujahan, seluruh konek Pak Mat dah masuk dalam. Nampaknya, mereka berdua dah biasa buat agaknya. Perlahan-lahan Pak Mat menghenjut koneknya keluar masuk dari lubang keramat boss dan boss mengeran nikmat tujahan Pak Mat. Dengan sengaja saya tertolak daun pintu bilik boss dan boss boleh nampak kelibat saya di muka pintu. Boss tak hairan dengan hadiran saya di sana, malah dia melambai menyuruh saya masuk dan turut serta dengan aksi hangat mereka berdua. Sekarang kami bertiga sama- sama berbogel dan Pak Mat terus menunjah belakang boss, sementara boss sedang sibuk menghisap konek saya. Arghhh.... Sedap sungguh hisapan boss kesayangan saya nie. Pandai sungguh dia hisap, mungkin dah bertahun pengalaman menghisap konek nie.

Selang sepuluh minit, Pak Mat suruh boss pusing dan baring atas meja. Manakala saya bangun dan menindih boss dari atas dalam posisi 69. Boss sambung menghisap konek saya dan saya turut mencuba menghisap konek lelaki pujaan ku selama nie. Pak Mat meludah di tangan dan membasahkan koneknya dengan air liur nya sekali lagi sebelum dia masukkan koneknya ke dalam lubang keramat boss.

Bau peluh badan boss dan Pak Mat membuat saya lagi teransang lalu tak dapat menahan. Saya terus memancut dalam mulut boss. Berdas pancutan air mani dalam mulut boss. Baru saja selesai pancut, Pak Mat turut klimaks lalu menujah koneknya sedalam-dalamnya dan pancut di dalam lubang keramat boss. Gabungan hisapan dari saya dan batang konek Pak Mat, boss pun memancut air jantannya ke dalam mulutku. Sedap, berkrim dan manis-manis rasa air mani boss ku.

Ahhh... Penat. Saya baring atas boss dan konek Pak Mat masih lagi dalam lubang boss. "Tuan, nampak gaya kita ada teman baru. Mantap juga orangnya nie." Ujar Pak Mat. "Mulai minggu depan, Ken akan jadi pembantu baru saya. Dan juga akan menjadi anak kesayangan kita. Boleh?" "Saya sanggup buat apa saja untuk Pak Mat dan Ayah boss. Hehehe"

Kami bertiga terus berpelukkan dan sesi kedua akan bermula lagi. Ahhh... Akhirnya apa yang selalu saya idamkan setiap malam sudah pun berada dalam pangkuan boss yang saya suka dan Pak Mat yang mantap.

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...