isteri dan kawan -kisah benar-

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

kisah benar ini dihantar oleh J dari pahang pada 7/7/2013 ini kisah benar menglibatkan encik J antara kawan dan isteri beliau..apakata mari kita hayati kisah pendek ini...menarik juga rasa nya untuk dibaca


Ini kisah sebenarku...ina name isteriku...kami berkawin hampir belas tahun. sekarang mempunyai 5 orang anak. Kami memang suka memantat.. begitu juga isteriku..dalam seminggu 3 hari mesti kami memantat.. 1 hari kekadang boleh sampai 2 round...biniku terlalu hebat..kadang pantat dah kua air tetapi dia tidak puas lagi.. suatu hri atas persetujuan bersama aku benarkan biniku rasa batang pelir lain..tetapi dengan syarat aku mesti tengok sekali dan dia mesti mantat dengan orang yang ku kenal...dia cadang untuk main dengan kawan ku R..namenya...aku tahu kawan ku ini memiliki batangpelir yang panjang dan besar..dan aku tahu itu impian bini aku...aku benarkan... si R pun ku ajak datang ke rumah ku pada waktu malam tanpa memberitau hajat sebenar...selepas selaesai minum2...aku ajak si R masuk dalam bilik aku...si R terkejut apabila melihat isteri bertelanjang bulat atas katil... untukmu R...rasalah pantat biniku...si R dan biniku agak malu..tetapi aku ceritakan tentang impian bini aku padanya..lalu die bersetuju...si R meminta izin ku untuk menyentuh pantat bini aku...silakan..kataku...mu kerjalah bini aku puas2...bini aku turut meminta izin dari ku...agar pantatnya dijolok batang pelir lain buat pertama kali..abg izinkan..kataku...aku dapat tengok pantat bini dijolok dengan jari...dan di jilat...biniku sudah tidak tahan...R memasukan batang pelirnya ke dalam burit bini aku...menjerit bini aku..lantas memegang batang pelir R..slow bang.. panjangsangat ni..mmg ank lima..tp tak tahan batang besar sangat...aku dapt tengok binku klimaks banyak kali...kawan aku balun bini aku sampai subuh...kami tido sekatil bertiga...menjelang pagi bini aku beradu pada ku...pantatnya sakit...die mintak aku hantar kan anak ke sekolah...begitulah ceritaku..sampai sekarang si R pasti datang mengerjakan bini aku ..aku x kisah...asalkan bini aku bagitau...luaslah pantat bini aku sekarang..kadang2 kami main dua lawan satu.....

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...