tips Menguatkan Dan Membesarkan Zakar

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
Petua : Menguatkan Dan Membesarkan Zakar
Semasa zakar masih lembik, pegang dan tarik kepala zakar ke bawah antara kedua belah kaki -tarik ke sebelah kiri dan tahan selama lebih kurang 5 minit iaitu sebanyak 3 kali sehari ( apabila mandi pagi, tengahari dan petang ) nescaya dapat membantu membesar saiz, memanjang dan menguatkan serta mengeraskan zakar anda.

Petua ini berhasil menolong kawan-kawan saya. Cubalah

Caranya amat mudah dan senang diamalkan iaitu :

1) Sediakan segelas susu dan dicampur isi jagong 3 x sehari atau lebih ( amalkan ).
2) Sediakan segelas susu dan buah kismis ( amalkan ) 3 x sehari atau lebih.
3) Sediakan segelas susu dan kacang hijau yg dah direbuh ( amalkan ) 3 x sehari atau lebih.
Tempuh masa diamalkan adalah 3 hari setiap yg dinyatakan diatas maknanya 3 x 3 = 9 hari Insyaallah terbukti hasilnya kelakian anda.Selamat mencuba....

Petua : Tambah Power

Untuk menambahkan power semasa bersetubuh di mana sila amalkan petua berikut;-

1.Kalau nak buang air besar jangan seiring dgn air kecil.Oleh itu kalau nak buang air besar maka air kecil harus ditahan dan tarik nafas,sebegitu juga sebaliknya.Yang penting jangan buang kedua2 air sekali.
2.Amalkan dikepalkan sebesar ibu jari nasi dan telan semasa hendak mula makan. Sekian

Petua : Senaman Kuatkan Tenaga Batin
Untuk menguatkan tenaga batin lelaki caranya ialah:

1. Apabila bangun dari tidur,ambil sedikit air liur dari lelangit kemudian sapukan di kepala zakar.

2. Perlu lakukan senaman tenaga batin, caranya;

I ) Duduk bersila, tarik nafas sepenuhnya dan tahan nafas kemudian bongkokkan badan sampai mencecah kaki, bilang 7 detik, bangun dan lepaskan nafas secara perlahan-lahan.

ii ) Dalam keadaan duduk bersila tadi, lunjurkan sebelah kaki kanan atau kiri, kemudian tarik nafas sepenuhnya tahan nafas 7 detik, cuba sentuh silang kaki yang dilunjurkan tadi sebanyak 7 kali.



Panduan Kawal Ejakulasi( TAHAN LAMA)

Kaedah Latihan :

1. Latihan Mental

Keghairahanselalu berkait rapat dengan pancutan.. mungkin anda terlalu ghairah semasa hendak melakukan seks... so, semestinya anda akan terpancut awal. Pastikan anda lebih cool dan tenang...
Mind diversation jugak boleh digunakan.. contohnya, cuba fikirkan benda lain selain seks, biasanya akan melambatkan pancutan...

2. latihan Penafasan dah suara

Bersila diwaktu pagi, tangan dilutut.. dan tarik nafas sepenuhnya... latihan pernafasan ini hendaklah dibuat dengan sempurna, iaitu nafas hendaklah ditarik sehingga dada mengembang di tahap maksima...tahan selama boleh dan lepas perlahan-lahan. Jadikan amalan..
Semasab bersetubuh, jangan melepasi “point of no return".. so, kalau anda tengah mendayung, agak agak nak sampai, break kejap dan tarik nafas panjang... semasa ini mungkin anda boleh merangsang dibahagian lain ataupun bercumbuan..
Dari pihak isteri pula,jangan terlalu bising semasa bersetubuh.. kerana bunyi mengerang yang kuat akan menambah keghairahan suami , dan akan mengakibatkan terpancut lebih cepat... kalau dah pro tu, nak menjerit pun tak apa..

3. Urutan

Zakar yang tahan semasa bersetubuh selalunya dikaitkan dengan zakar yang panas... panasnya zakar kerana kesempurnaan ketegangannya.. maknanya pengaliran darah yang sempurna.. urutan boleh dibuat waktu pagi selepas bangun tidur...
Urutannya hendaklah SEHALA.. dari pangkal kekepala zakar.. duduk bersila, dengan mengunakan minyak.. minyak apa punboleh... menggunakan ibu jari dan telunjuk, cengkam pangkal zakar danlurut ke arah kepala zakar..lepas dan ulangi urutan.. semasa urutan,kita boleh lihat kepala zakar kita akan mengembang dengan sempurna...JANGAN SAMPAI KELUAR MANI..... bila agak agak nak keluar mani...berhenti... dan tunggu seketika dalam 5-10 minit agar zakar menjadi sejuk, sebelum mandi...
urutan ini akan meningkatkan ketegangan zakar.. orang yang dah lama kawin pun boleh amalkan..

4. Geselan

Ini latihan untuk menahan rasa geli bila bersetubuh.... letakkan sedikitminyak ditapak tangan kanan... cekup kepala zakar dengan tangan kiri dan geselkan tapak tangan kanan ke kepala zakar dengan kelajuan yangberbeza.... amalkan selama 1-2 minggu... insyaallah akan bertahan lebihlama..

PETUA PENDEKAR MELAYU BERSETUBUH ( TAHAN LAMA)

1. Amalkan senaman tahan nafas setiap pagi.Insyaallah dalam masa seminggu jika diamalkan secara berterusan akan dapat hasilnya.

2. Semasa hendak memasukkan zakar ke dalam faraj, tarik nafas panjang-panjang dan tahan. Kemudian masukkan zakar dalam faraj.setelah masuk lepas nafas perlahan-lahan.Dan untuk ‘mendayung’ , tarik nafas dan tahan lagi. Henjut selama mana boleh dalam keadaan nafas bertahan.Dan lepas perlahan-lahan.Lakukan teknik ini dan amalkan nescaya isteri anda akan terkejut dengan hasilnya.

3. Cari kedudukan dan aksi yang selesa.Permulaan bersetubuh, Jangan lakukan teknik atau aksi yang boleh membuat anda terlampau ghairah. Misalnya, ada setengah suami bila melakukan aksi ‘doggy’ akan mudah terlampau ghairah.Jadi elakkan dari melakukan aksi ini pada awal ‘permainan’ sebaliknya cari aksi yang membuatkan isteri anda cepat ghairah.

4. Petua: Cari aksi yang kedudukan kaki anda dan pasangan sentiasa terkangkang. Jika kedudukan kaki yang sentiasa dirapat akan memudahkan anda ghairah dan boleh menyebabkan terpancut awal.

Cara Membesarkan Alat sulit Lelaki

Caranya, Setiap pagi rendam alat sulit anda di dalam bekas air suam….
Insyallah akan menjadi….
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...