tukar pasangan suami isteri

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.
WATAK UTAMA
INA - isteri mail
MAIL- suami ina
JACK -suami gina
GINA- isteri jack

Sudah menjadi kebiasaan Mail membayangkan hubungan seks bersama isteri orang lain. Tetapi niatnya itu belum kesampaian kerana belum mendapat restu dari isterinya.

“Apa kata jika kita buat seperti orang barat?” Mail mengusulkan pada isterinya setelah mereka melayan seks bersama.

“Buat apa?” tanya isterinya.
“Tukar pasangan.”

Ina agak terkejut dengan idea suaminya itu. Lama juga Ina melamun memikirkan cadangan itu.

“Kalau Ina tak nak, tak apa lah…”

Masih terbayang oleh Mail bila senjatanya tidak sehebat dahulu. Kalau dulu, isterinya pasti meminta ampun untuk tidak dihayun dengan kuat. Tetapi kini, senjatanya sudah tidak berminat untuk tegang seperti batu.

“Mungkin sudah jemu dengan cipap isteriku,” Mail membuat kesimpulan mengapa senjatanya tidak setegang mana. Cuma dia tidak menyuarakan kepada isterinya.

Malam itu, seperti biasa, selepas mereka bertempur nafsu, Mail tanya keputusan Ina tentang cadangannya itu,

“Abang tak kisah kah kalau Ina dihayun oleh orang lain?”
“Abang rasa, jika sama-sama dapat untung, apa nak dikisahkan.”

Ina melamun lagi, Hatinya memang mahu merasa balak lain. Tambahan pula suaminya sudah mengizinkan.

“Kalau orang dah beri peluang, buat apa nak disiakan,” hati Ina membuat keputusan.
“Ok lah bang, tapi dengan siapa?”
“Ina nak orang macam mana? India, Cina atau Melayu?”
“Ina tak tau lah bang… Ina ikut abang saja la. Asalkan lelaki itu dapat hayun Ina sampai Ina puas.”

Mail mula senyum. Terbayang sudah cita-citanya akan tercapai. Dengan hayalan itu telah membangkitkan nafsu Mail sekali lagi. Balaknya tegang buat kali kedua. Bukan kerana ghariah melihat tubuh isterinya yang bogel, tetapi hasil suntikan semangat untuk bertukar pasangan.Mail menghayun isterinya lagi untuk kali kedua pada malam itu.

Sepanjang hari Mail cuba mencari isteri orang yang bakal menjadi santapan nafsunya. Pencarian Mail selama tiga hari itu akhirnya menemui pasangan Cina yang sudah berkahwin dua tahun tetapi belum mendapat anak (tak payahlah aku ceritakan bagaimana Mail dapat pasangan Cina ni)

Sebelum itu, nak cerita sikit pasal Mail dan Ina. Mereka adalah pasangan yang sepadan. Sama tampan dan cantik. Badan Mail yang agak maco dan tubuh Ina yang memang solid (belum ada anak) boleh membuat orang membayangkan Ina menjadi pasangan di ranjang.

Jack dan Gina menentukan agar mereka membuat pertempuran seks itu di rumah mereka kerana memandangkan kedudukan rumah mereka agak jauh dari jiran di samping JAKIM tak kan nak serbu rumah orang Cina.

Pada hari yang ditetapkan, jam baru 2.00 petang, Mail dan Ina datang ke rumah Jack dan Gina. Ina memakai skirt labuh dan baju T yang ketat. Mereka berempat minum sambil sesi suai kenal.

Jack amat tertarik melihat buah dada Ina yang agak besar. Tanpa membuang masa, Jack terus pindah duduk sebelah Ina. Tanpa memperdulikan Mail, Jack mula meramas buah dada Ina dari luar. Ina agak malu diperlakukan begitu tetapi tidak membantah, kerana itu yang diharapkannya selama ini. Tambahan pula tangan asing selain dari suaminya.

Mail yang memerhatikan Jack terus menghampiri Gina yang sudah bersedia menunggunya di sofa sebelah. Perlahan Mail mengucup bibir Gina yang tipis, sambil mendapat respon dari Gina. Suasana semakin hangat dengan aksi dua pasangan di ruang tamu. Masing masing sudah melepaskan pakaian.


Jack mula menjilat cipap Ina yang sudah khayal dilambung nafsu. Di sofa lain, Mail mengomol Gina yang hanya menyerahkan badannya. Pertarungan mula bermula apabila Mail sudah membenamkan balaknya kecipap Gina yang tidak berkhatan itu. Nafsu Mail pada masa itu memang memuncak.

Jack pulak masih mempermainkan nafsu Ina yang sudah beberapa kali merintih untuk didayung. Jack amat pandai dalam menakluk wanita. Setelah Jack mendengar suara Gina klimaks buat pertama kali, barulah Jack menghalakan balaknya yang tegang ke cipap Melayu. Terasa agak sempit cipap Ina dirasa oleh Jack. Maklumlah, dibandingkan balak Jack dengan Mail, balak Jack lebih perkasa dari balak Mail.

Belum pun sempat Ina klimaks di balak Jack, Mail sudah sampai ke penghujung pertarungannya. Tersadai dia di belakang Gina yang masih menonggek. Seperti yang dipersetujui awal, pasangan boleh memancut di dalam cipap pasangan masing-masing.

Pasangan Jack masih lagi dalam dayungan yang seimbang biarpun Ina sudah klimaks 3 kali. Namun Jack masih lagi dapat mengawal balaknya. Mail dan Gina hanya memerhati aksi mereka. Dari posisi Ina di bawah hinggalah Ina diangkat di pangkuan Jack. Ini mengundang berahi Gina yang mula mengurut balak Mail.

Hampir seminit diurut dan dikulum akhirnya balak Mail mula bangun. Dengan tidak membuang masa, Mail mula menyerang buah dada Gina yang agak kecil dibanding dengan Ina. Pertarungan mereka agak sengit hingga Gina merintih kesedapan dihayun dari belakang.

Manakala itu, Jack telah sampai ke puncak nafsu bila dia memancutkan airnya di dalam cipap Ina yang sama-sama klimaks. Hampir 30 minit Ina didayung Jack. Satu pengalaman yang pernah dialaminya bersama Mail yang hanya mampu bertahan 1 ke 2 minit. Selang beberapa minit, Mail dan Gina klimaks sama-sama.

Aksi itu direhatkan untuk masing-masing membersihkan diri. Ina berjalan beriringan dengan Gina ke bilik air.

“Macam mana dengan suami I?” tanya Gina pada Ina yang bercahaya mata mengingat balak Jack.
“Saya tak pernah sebegitu lama. He’s good fucker, I rasa you pun tak tahan bila fucking dengan dia.”
“Tentulah, tapi suami you tu pandai dalam sorong tarik. I like part dia sorong tarik tu. Begitu rasanya balak berkhatan. Beruntung you.”
“Ala… kita sama-sama beruntung.”

10 comments:

  1. Gambar yg tersiar yg berpakaian jururawat tu dalam face book.
    Mira cun mira atau Fara Fazihah.....kaki sex.tapi tak tahu samaada gambar dia yg sebenar atau tidak.jni no h/p dia 0145129812.tak pernah jawab asyhik main sms.....pondon kot dia tu.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. aku suka lihat isteri aku main ngan org lain depan mata sambil aku memerhati dan melancap... aku seorang bisex dan tidak bernafsu pada isteri aku... jadi aku cari org utk puaskan isteri aku.. kalau nak kenal add la ym aku putra_ikhwan80@yahoo.com

    umo aku 30 dan isteri 28

    ReplyDelete
    Replies
    1. Secara kebetulan sy pun tgh cari org yg sgp bertukar pasangan...blh ke bro kita join..pc300_72 @yahoo.com

      Delete
  4. Haha...lawak2...dunia akhir zaman...

    ReplyDelete
  5. Haha...lawak2...dunia akhir zaman...

    ReplyDelete
  6. Khas buat girls yang berumur lebih 10 tahun dari umur I... Terdahulu I mohon maaf sebesar-besarnya... I dilahirkan pada 1984.... I ni teringinlah sangat-sangat nak cium n jilat pepek wanita ni. jika u sudi i cium n jilat pepek U sampai U betul-betul puas... I akan cium n jilat pepek U sampai U puas... I akan sedut biji U lama-lama & I akan cium n jilat lobang bontot U sampai u puas... I Tidak mengira bangsa, paras rupa, bentuk badan, status, ada dara or tidak... Yang penting pepek harum... Kalau sudi call 0167322571... Sorry sms I Tak layan n Untuk area Johor sahaja...

    ReplyDelete
  7. hi putra nakal, i boleh puaskan u and wife. ym me at ceeroy_ceeroy@yahoo.com
    012-66674477 deen

    ReplyDelete
  8. hi putra nakal. i boleh puaskan u and wife, ym me at ceeroy_ceeroy@yahoo.com 012-6664477 deen

    ReplyDelete

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...