ibu tiri gersang dan kakak tiri by Zam mersing johor

.Setelah ibuku bercerai dengan ayah ku..aku dijaga oleh ibu tiriku.Ibu pulang ke negara kelahirannya jawa timur..Namaku zam aku tinggal di sebuah kampung orang asli.Ayahku keturunan campuran asli cina..Bagiku ayah kacak badan tinggi berisi kulit cerah mata sepet mungkin ikut arwah datuk ku..walau usiaku 14 tahun aku nampak dewasa .Fizikal ku sprt 20 an.betuk.bdn ku agak kurus tinggi .Teman aku gelar aku panjang bkn kerana tinggi sebab konek aku belum stim dekat 6 inci..cukup berbeza dgn kwn ku.Kami suka mandi sungai bila mandi kami semua bogel .Ibu tiriku masa khawin dengan ayah ketika umurku 7 tahun..ibu tiriku seorang janda anak satu beza umur kakak tiriku dengan ku 5 tahun.Aku berkhatan pada usia 9 tahun dgn cara kampung.Bagi penduduk lelaki di sini konek besar panjang mejadi keutamaan dan lambang kegagahan.semasa aku sunat batangku di rawat ayahku masukkan 2 biji bearing brg pd batangku.Ayah arah tok mudim jahi t bergigi bila tegang nampak megerutu.kakak tiri dah selalu nampak konekku ketika ketika suruh aku balik kerumah..badan kakak tiriku gempal berat bdn 78 kg.Bontot lebar tonggek..tetek dia cukup besar coli 38 c.ibu tiriku lebih besar sedikit dari kakak tiriku.Kejadian berlaku ayahku lumpuh akibat kemalangan jalan raya..cuma terbaring .Setiap tahun masyarakat kami ada pesta biasa ada joget lambak ..baik mak org bpk org berjoget bertukar pasangan..mana x tuak dan air tapai jd minuman. bila mabok mcm hal berlaku..malam ibu tiri aku dan kakak tiri ku bukan gelek lg penangan tuak..ibu tiri ajak aku berjoget.kali pertama aku rs geselan bontotnya lembut..sedap punya hal aku layan je..malam tu kakak tiriku dok di kerja tok batin.dalam diam mereka hilang aku ikut dari belakang dekat tepi tempayan tok batin bedal kakak tiri..nampak mcm ikan keli kilat hitam konek tok batin.dekat 20 minit dia menyembur air kat bontot kakakku.Rupanya ibu tiriku ada kat belakang aku..Stim aku tengok kakak kau kena bedal..lama dah aku x dapat..ada batang pun dah mati..kenapa ibu tegur ku.?ibu x kisah ke kakak mcm tu..dia dah besar .kami pulang kerumah .sempat aku bungkus tuak utk ayahku.Kakak td buat apa ibu td..erm zam itu permainan org dewasa..dulu ayah yg ajar dia balik pesta kami minum bertiga ..lepas ayah bedal ibu tertido..ayah main depan kakak..lepas game ibu tertidur bila tersedar tengok kakak kena bedal ayah..sejak tu selalu ayah bedal pantat kakak..sampai di rumah aku bg tuak pd ayah ..aku layan ayah minum ibu tiriku pun melayan gak ..byk gak dia minum..nampak dah merapu.ayah dah berdengkur..tengok perangai ibuku hilang akal ..dah mabok sgt..kain ayah dia lurutkan mcm aku x wujud kat sebelah .di usap batang ayahku.lembik x keras..ibuku hisap nampak kembang tp x keras..aku tinggalkan ibuku .Aku baring di ruang tamu hanya berseluar pendek..rs panas .sambil layan kepala terbayang tok batin cocok kakakku bunyi croot cplupp..crooot ccceepeep.arghhh erghhh..bermain kat fikiran.lamunan aku di kejutkan dgn suara ibu tiri..syg teman ibu ke bilik air ni haa pantat ni nak buang air..dalam sedap kepala jd terpegun inilah kali pertama aku tengok perempuan bogel depan mataku tengok tetek dia dah mcm betik ..ermmm cepatlah syg ibu kencing ni aku tengok ibu ku mengosok pantat..mcm bukit terbonjol...bulu lebat penuh ke atas..tgn aku di tarik melekat tetek nya kat muka aku..ermm wangi nya...terkeluar dari mulut aku..ermm nak cium lg syg ....jap lg ibu cuci pantat ni syg cium tau lg sedap bau dia...ibuku jalan di depan dari belakang bwh celahan bontot tersembol pantatnya ...nampak belahan di sebalik bulu pantatnya...dpn mata aku sengaja dia kencing ..ibu kenapa bulu pantat lebat x mcm kakak bersih jer zam tgk masa dia tertidur depan tv...kain dia terangkat..ooooo suka bersih....ermm ibu susah nak cukur zam tolong boleh...pisau cukur dan gunting..ibuku membuka kangkangnya..lepas gunting...aku cukur..issss kenapa takut pegang la...kat sini tangan kiri ku ..di letak tepat menutup pantat..ibu x kisah syg nak picit ke nak gosok ke..emmm tembam nya ibu pantat ni lebar sama 5 jari ni....best x?isss panas licin air apa ni ibu...ermm syg gentel yg ni perlahan.....ermmm arghhhh erm ooowhh yess.Dalam keadaan beradapan perlahan tgn ibu mengosok manja peha ku..seluar pendek di lurut ..telur ku di usap ..woww dah sama ayah punya di gosok kepala perlahan kembang..rasa sedap bila di usap konek keras mcm kayu..syg punya panjang 2 inci dri ayah ni biji bearing ni yg buat ibu syg ayah erm erm bawah kepala ni mengerutu mcm katak puru lg la ibu x tahan.dua tgn dia pegang masih terkeluar 2 inci lebih...cup melekat ciuman bibir tepat pd kepala takukku.....jom kita kebilik..mandi lubang jubur cuci bersih..ibu cuci pantat ni baru lah wangi..di katil luar ayahku berdengkor,erm batang aku keras...eeermmm jap ibu spray benda ni baru la syg puas....ermmm kaki di kangkangkan...ergghh terangkat punggungku menahan geli.. telurku di kemam....perlahan di jilat btg ku..erm syg ramas tetek ibu errm gentel puting syg erghh eerm penuh mulut dia hanya separuh dpt masuk..tgn ibuku laju mengosok pantatnya...ermm ibu baring skrg ni syg pegi depan pantat ibu .....ermmmm di buka luas kangkang ok ermmmm jilat..mula mcm geli aku rs...tp bau strawberry ermm jubur..aku buka rekahan pantat nampak lubang merah perlahan aku jilat urghhh arghhhhh ermmmm sedap syg urhhhh perlahan lidah ku jolok masuk dalam....mengalir lendir melalui lubang pantat..lebihan daging ku hisap...ermmm..nampak lubang td syg masukan batang perlahan....erm asah btg kat tetek ibu..batang ku di hisap..ermm letak kat celah nie.di kepit batangku dgn tetek...k syg sorong tarik sama kat nanti...ermmm syg masukan perlahan...btg ku di pandu oleh ibuku di gesel pd lurah pantatnya ok tepat kepala aku tekan ergh ngilu ibu...urgh.syg.x tahan ergh senak rasa...panjang besar pulak tu..emmm aku tarik keatas melekat lendir pantatnya.cplup.erghh huuu..senak..erm rs isi kat dalam panas..ermm nak rs sedap laju sikit..aku terus dayung x berhenti .terasa sedap ...ermmmm arghhh sedap syg....ermmmm .btgku rs di cengkam urghhhh ..kemutan ibu memang syok..ermmm doggy syg....ermmm,,,cprett.cpreet...nampak terikut lubang pantat erm basah hangat basah betul pantat dia ...berlendir.aku dayung 5 minit aku rasa geli sedap ..aku terus lajukan dayungan erhhhh arghhhhh.aku pancut dalam pantatnya.....lepas 5 minit sekali lg aku main 45 minit non stop aku dayung mengerang ibu tiri ku.aku game kali ...tertido lena aku tengok ibu tiri puas..mcm x pernah jumpa pantat sejam kemudian dalam dia tido aku jilat pantat..ergh..mata ibu kejam.cuma mengerang...15 minit aku game,,aku keluar kebilik air...pintu hadapan terbuka muncul kakak nampak mabok teruk...melayang layang aku tgk...aku terus dptkan dia ...ok x ?erghh panas nak mandi ..jom..aku pimpin sampai bilik air aku tgk dia bukak baju coli seluar dalam tinggal mana x tau..adik tengok batang adik..best besar panjang...erm baring sebelah kakak..akak nak batang adik ker?ermm..dalam x tentu arah di hisap rakus habis...ermm td main berapa orang?last bdk hujung tu 3 org..btg kecik x rs.....ok akak suka atas ...dia tunggang bagai nak runtuh bilik air ....30 jam aku game ..aku bawak masuk bilik dia...ermm sampai bilik dia suruh aku teman dia....boleh aku nak main lg 2 kali..game kali ni aku doggy.....1 jam baru keluar...last game 1 jam lebih aku dayong mcm mcm posisi aku try...last dia atas memang nikmat.erm pg tu...aku tertido di bilik kakakku...mereka nie x pernah jemu dgn btg aku ..walau kakak dah berkhawin tp tetap curi mkn dgn aku..habis laki jd bahan kutuk dia. .batang 5 inci x rasa buat stok geli aja..yg jd masalah aku pernah main perempuan kurus ramping x der nafsu yg membuak utku..ibu tiriku yg menjadi kenangan yg x mgkin aku lupakan..perjanjian aku dgn dia tolong jg ayahku selagi dia ada...

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...