seks pertamaku by saz kuala lumpur ( kisah benar )

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.


aku terdetik untuk berkongsi cerita kisah pengalaman seks aku ngan ngan seorang janda, dialah yang mengajar aku erti seks.....peristiwa ini berlaku pada tahun 2007, di awal kenalan aku ngan seorang janda ini hanya biasa sahaja hanya berkongsi cerita n tolong menolong melakukan kerja dia...di pendekkan cerita pada satu malam dia menelifon aku suruh datang ke rumah beliau kerana dia jatuh dalam toilet dan kakinya seliuh...rumahnya di cheras dan aku pula di damansara jam dah masuk 2am..lalu aku terus bergegas ke rumahnya..sampai sahaja aku di rumahnya dia membuka pintu lalu aku melihat kakinya....terus aku mengurut ngan minyak panas...masa dia dala keadaan berkembang tanpa memakai bra n pentis...sedang aku mengurut dia kain dia terselak sampai ke peha...pastu batang aku terpacak pastu aku naikkan urutanku ke atas sedikit lalu terus ke peha tetiba aku melihat nafasnya dan deruan bunyi yang lain...bila aku hentikan urutan dia menyuruhku urut lg..dan selepas itu dia meminta aku mengurut satu badannya lalu dia membuka kainnya td..wow n terkejut aku melihat buah dadanya yg besar n ranum serta cipapnya yang membukit..aku terus mengurut badannya sambil bertanyakan padanya "akak nak saya urut buah dada akak tak?" lalu dia mengiyakan sahaja..lalu aku terus melakukannya urutan di buah dadanya..dan semasa sesi urutan buah dada sedag berlaku dia tanya pernah x isap or jilat puting buah dada lalu aku terus menyapa tak pernah...lalu dia suakan buah dada nya ke muka ku dan meminta aku isap n jilat....aku bgtau padanya yg aku x tau lalu dia mengajar aku...selepas itu aku mula rasa syok dan stim dan dia dalam kedaan khayalan sambil berbunyi desikkan dr mulutnya...selepas 5 minit aku isap n jilat dia meminta aku jilat n isap bijinya...lalu aku suakan mukaku ke cipapnya n mulakan jilat n isap hampir setengah jam aku melakukan aksi tersebut hingga dia terpancut air dr cipapnya n aku tanya akak kencing ke? dia berkata tidak itu air kuar dr cipap akak kerana akak dah stim sesgt...dia bukakan baju n suar aku...lalu dia pegang batang aku yg dah tegang lalu dia tanya pernah tak kene isap batang nie? aku berkata x pernah lalu dia melakukan BJ kepadaku...mula mula aku rasa geli n ngilu 15 minit aku dah nak terpancut tak sempat ku memberitahu lalu ku terpacut di dalam mulut dia....dia menelan kesemua air maniku,,,lalu dia berkata cepatnya dik tak apa akak buat sekali lg..lalu dia isap batangu sekali lg dan batang ku tegang semula..selepas itu dia tanya adik masukkan batang adik kat cipap akak tak?aku bgtau "saya x tau kak" lalu dia menyuruh ku baring dan dia duduk di atas aku lalu memegang batangku dan memasukkan dalam lubang cipapnya...masatu aku tak tahu berkata apa apa kerana menikmati henjutan kakak jandaku ini...hampir 15 minit dia berada diatasku lalu dia membaringkan badanya dan meminta aku berada di atasnya lalu dia memegag batangku dan memasukan kedalam lubang cipapnya lalu aku pula memulana henjutan dan selepas 15 minit dia tanya ingin buat doggy lalu aku berkata nak...lalu dia betulkan posisi n menyuruh aku rapatkan badanku ke dia dr belakan dan dia pegang batangku dan sekali lagi memasukkan kedalam lubang cipapnya...aku meneruskan aksi doggyy ...selama 20 minit aku melakukan aksi tersebut tetiba akak td menjerit adik akak dah nak klimaks henjut laju lagi dik laju lg...lalu aku lajukan henjutanku lalu tetiba tiba akak jandaku menjerit "aaaaargghhhhhhhhhhh" sambil mengemut akak dah dik...lalu dia baring dan menyuruh aku melakukan aksi spt mana yg dia ajar ...lalu aku melakukan aksi henjutan sampai aku rasa nak kuar dan akak bgtau pancut dalam dik....15 minit selepas itu aku terus pancut kedalam lubang nikmat akak jandaku....akak tanya mcmana sedap tak main seks lalu aku hanya angguk sahaja,,,,kami rehat sebentar selang setengah jam kami memulakan aksi semua...sehingga subuh,,,,selepas itu kami tdo dan aku pulang kerumah...itu adalah pertama kalu aku melakukan aksi sedemikian...kini aku sudah mahit melakukan aksi jilat n isap puting n biji....dan menjad kegemaranku....maaf jika cerita ku ini terlalu simple kerana aku tak pandai mengarang tp pandai melakukan..sesiapa kaum ibu yang berminat boleh email kepadaku

deathangles@hotmail.com

sekian ceritaku kali ini

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...