datin kuat seks -kisah benar bahagian 10 akhir

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Kisah datin kuat seks – kisah benar bahagian ke-10

Milah pergi berjumpa dengan Dr. Arun membuat pemeriksaan rutin alat sulitnya dan lengoh sendi sendi. Dr. Arun memberitau tiada yang serius cuma Milah di nasihatkan agar bersenam selalu malah digalakkan lebih aktiviti seksualnya kerana dia sihat dan subur. Dalam pada itu Dr. Arun yang juga memeriksa anak Milah, Zaimah minggu lepas yang kini sudah masuk 5 bulan mengandong agar nasihatkan Zaimah jangan suruh suaminya kerap pancut berlebihan kedalam rahim yang akan menyebabkan banyak takungan air mani didalam kantung kandongan bayi itu.

“banyak ke Doktor..takpa nanti saya beritau dia?”kata Milah

“banyak Datin, dia boleh fuck hari hari!...fucking baik tapi jangan selalu kasi pancut dalam. Saya tau dia pun sangat kuat main, dia pun cakap seks dia sekarang kuat masa mengandong  well..Datin like mother like daughter!’kata Dr. Arun ketawa kecil.  

“Doktor dia muda lagi baru umur 20 tahun sudah kahwin..memang tengah kuat making love, saya dulu pun kahwin umur 17 tahun lagi kuat doktor hari hari nak saja..he..he..”kata Milah sambil ketawa.

“saya tahu Datin..fucking sedap, itu sebab datin pun tak puas betul tak?..saya yang periksa saya tau ramai sudah dapat datin”balas Dr Arun.

Sebenarnya nafsu Zaimah memang sangat kuat masa mengandong ini. Milah tidak tahu yang kekasihnya EM telah pun dapat main dengan anaknya Zaimah tidak lama selepas Milah memberikan lubang pukinya di main oleh menantunya Nizam. Nizam pula tidak tau yang isterinya Zaimah sudah menyerahkan pantat miliknya kepada kekasih emak mertuanya. Jika Nizam hingga sekarang baru 2 kali saja merasa pantat Milah, EM sudah pun lebih berpuloh kali main puki Zaimah. Kali kedua Nizam main pantat emak mertuanya bila Milah sedang tidor dikamarnya yang tidak berkunci. Waktu itu jam pukul 2 pagi Nizam bangun dan pergi melihat Milah tidor berseorangan berbogel lalu datang menghampiri Milah dan di jilat pantat Milah seketika lalu terus menikam butuhnya yang sudah mencanak itu ke pantat Milah yang tidak boleh buat apa apa cuma menadah tikaman dan memeluk Nizam sambil mengerang kecil. Ianya berlaku amat cepat tak sampai 15 minit Nizam pun terpancut dan terus beredar kerana takut Zaimah yang tidor di bilik tidak jauh tersedar. Milah yang baru nak setim terkejut dengan menantunya kerana terlalu cepat memancutkan air maninya.  

Manakala EM amat ghairah main pantat Zaimah kerana dia memang suka main dengan wanita mengandong. Zaimah berjanji dengan EM akan terus kasi pantatnya sehingga dia nak bersalin nanti. Ini kerana EM sangat pandai main dan belaian serta jilatan EM keatas pantatnya teramat sedap patut lah emaknya simpan EM bertahun untuk memuaskan nafsu serakahnya. Zaimah dapat membezakan antara suaminya dan EM memantat. EM pun berjanji dia akan tetap memuaskan nafsu Zaimah dan emaknya sekali buat selamanya selagi dia memerlukan lubang pantat. Kisah EM main pantat Zaimah bermula pada suatu hari bila Zaimah yang berkerja sebagai Tutor fesyen designer di Kolej Damansara di PETALING JAYA pergi shopping di boutique fesyen di Sogo selepas habis kerja. Zaimah dalam pada mengandong masih memandu sendiri keretanya Waktu itu kandongan Zaimah baru nak masuk 4 bulan, Zaimah pula walaupun mengandong mengenakan baju seluar fit ketat menampak bentuk perut dan teteknya yang besor. Ini amat menggiurkan sesiapa memandang Zaimah. Waktu itu EM terserempak dengan Zaimah di tempat parking di Sogo kerana EM ada temu janji untuk ukur pakaian dikedai di tingkat 3 Sogo.

“Mah nak pergi mana ni?..tanya EM pada Zaimah yang sedang menunggu lift untuk keatas sambil Zaimah menghulur tangan lalu mencium tangan EM yang dibalas oleh EM mencium tangan Zaimah dan juga pipi nya. Sempat juga EM meraba perut Zaimah yang buncit itu.
“eh..uncle EM, nak pergi tengok baju maternity di Modern Mum kat tingkat 3, Uncle nak kemana?” tanya Zaimah.

“nak tingkat 3 juga nak ukur seluar dan buat coat” balas EM

“Ok jom lah sama sama kita, uncle lepas tu nak ke mana?”tanya Zaimah

“takda mana dah petang ni, emak Zaimah pun dah pergi Trengganu kan lusa balik katanya..Mah balik rumah mak ke balik rumah Mah di mana di Sentul ya?” tanya

“tak tau uncle rasanya rumah mak, dia takda memang betul pergi Trengganu tapi adik Mah dan Yati ada...Mah nak balik rumah Nizam takda dia pergi ke Hong Kong beli barang souvenir untuk kedai”balas Zaimah terus terang.

“OK kalau macam tu jom Uncle ikut Mah pilih baju lepas tu ikut Uncle ukur baju dan kita pergi dinner lepas tu ok?” kata EM

“boleh aje Uncle..Mah pun kena makan banyak ni untuk 2 orang!”jawab Zaimah dengan ketawa sambil menggosok gosok perutnya.

“boleh aje Mah..nanti Uncle bagi makan cukup cukup nak apa saja Uncle kasi janji Mah puas dan kenyang..he..he..”kata EM

“ya ke? Uncle ni lain macam aje cakap ni..he..he..”balas Zaimah 
Selepas selesai di kedai buat coat yang mana EM pun menyuruh Zaimah membuat baju mengandong berlabuci. EM pujuk Zaimah agar buatlah satu baju ikhlas dari dia sebab dia kata sayangkan Zaimah.  Semasa mengukur lelaki cina itu sempat juga memegang perut Zaimah dan di perhatikan oleh EM penuh bernafsu. Selesai EM mengajak Zaimah naik kereta dia untuk pergi kehotel Vistana makan steamboat. Zaimah turut saja kerana dia amat teruja dengan kebaikan kekasih emaknya ini.  

Zaimah memang ingin tahu dari mulut EM sendiri bagaimana dia boleh tahan dengan kehebatan seks emaknya diranjang. Peluang bersama EM ini akan dimunafaatkannya untuk mengetahui kehebatan EM juga.
Di restoran mereka berdua duduk disatu sofa dan duduk bersebelahan rapat disatu sudut jauh dari pelanggan lain. Waktu yang ada dimunafaatkan untuk bergurau dan bercerita sehingga lah tentang kandongan Zaimah dan aktiviti seksnya.

“Mah nak tanya sikit boleh tak..personal sikit boleh?”EM berkata 

“Eh boleh uncle, apa dia tanya apa aje Mah ikhlas jawab!”balas Zaimah.

“Mah pernah dengar uncle main dengan emak Mah kat rumah, adakan?” tanya EM sambil senyum mula meramas jari tangan Zaimah.

“he..he..dah banyak kali uncle! emak tu mengerang kuat sangat Mah boleh dengar, Yati tentulah selalu dengar dari dulu di rumah lama emak main dengan boyfriend dia, adalah 3 orang yang Mah tau”kata Zaimah.

“Ya ke?..Mah sporting lah tu yang uncle sayang, uncle suka main emak Mah sebab doa mengerang meraung bila kena tujah pantatnya dengan uncle lagi kuat uncle main, emak Mah pun suka seks ganas dan main kuat!”jawab EM

“uncle ni sama dengan suami Mah suka hendak Mah mengerang kuat kalau sedap katanya lagi kuat meraung..sama lah uncle ni!”kata Zaimah. 
 “Mah main memang sedap emak Mah tu tak pernah puas asyik nak aje selang 2 hari kalau uncle tak main dia gian, Mah macam mana kuat tak?..uncle memang tau Mah ni kuat..Mah uncle suka main dengan perempuan mengandong tau memang dari dulu suka natural..tambah uncle tengok Mah yang cantik ni memang sweet mengacam!”kata EM.

“ya ke.. uncle! masa ngandong ni Mah memang kuat seks, asyik nak aje kalau boleh tiap malam nak uncle, Nizam memang suka”kata Zaimah lalu menaruh tapak tangannya di peha EM dan mengosok gosok.

“habis ni Nizam takda melepaslah!..he..he..bagi uncle lah!..uncle pun kesian dan tambah pulak sayang kat Mah”kata EM sambil ketawa.

“Uncle! Betul ke?..nanti Mah dah rasa sekali Mah nak selalu susah uncle!..uncle boleh tak tahan ke?..macam mana uncle nak layan emak lagi nak main dengan Mah lagi ..boleh ke uncle tahan..ha..ha ni yang orang kata dapat emak dapat anak!..best kan?” kata Zaimah ketawa.

“Mah ni uncle EM kuat lah tak takan emak Mah nak aje dengan uncle sebab uncle mampu puaskan dia, so boleh lah kasi uncle main dengan Mah yang tengah boncit ni ..nak rasa pantat Mah”balas EM

“he..he...tengok lah nanti kita makan dula lah ya?!’kata Zaimah.    

“Mah uncle ada beberapa kali dengar Mah main masa uncle datang kerumah Mah..emak Mah pun kata dia pun kerap dengar dan curi curi intai..ada satu malam tu dah sebulan lebih, uncle balik kerumah dengan emak Mah uncle dengar Mah tengah main mengerang kuat betul agaknya suami main kuat ganas sangat kot!”kata EM

“ya ke uncle..hah..ha..lepas tu kita orang pun dengar uncle main dengan mak lagi kuat uncle..mak meraung raung...ala Mah dah biasa dengar Mah mengerang kadang kadang main dengan abah tapi selalu dengan boyfriend dia lah,,dengan uncle pun Mah dah banyak kali dengar..malam tu kami mengendap uncle main sakan pantat emak patutlah emak suka main dengan uncle.”balas Zaimah.

“ya lah emak Mah bila dia dengar dia naik setim call uncle suruh datang cepat sebenarnya malam tu kita orang baru lepas main banyak round emak Mah gian lama tak dapat kan uncle pergi US dekat 2 minggu..lama dia tak dapat uncle punya..tu lah kami main puas puas!”kata EM

“ala emak tu, Mah tau bila uncle takda emak main dengan boyfirend dia yang lain ..tu  Joe tu emak main Mah tau uncle..tapi boyfriend emak tu kawan Mah kata kote dia tak naik..nampak aje handsome.ada lagi uncle cikgu tuition adik Mah pun emak ada buat hubungan tapi dah main ke belum Mah tak pasti..kawan Mah ada nampak dia orang checkin hotel kat The Mines..takan tak main pulak ya?”kata Zaimah.

“Ya Mah uncle tau tapi dia sorok sorok dengan uncle sebab dia takut uncle tau nanti tinggalkan dia..dia kata sekarang pantat dia uncle aje yang punya tu yang uncle kena puaskan dia bila dia nak”jawab EM sambil menggosok gosok peha dan kadang kadang perut Zaimah 
Zaimah sudah nampak ghairah juga lalu berkata“memang sekarang ni  emak dah slow down banyak tapi minggu lepas Mah tau emak ada bawa lelaki balik kerumah Mah pun tak kenal”

“agaknya siapa Mah?kawan business ke melayu ke india?”tanya EM

“melayu uncle, Mah tak tau sebab tak nampak, waktu tu Nizam pun dengar suara lelaki ketawa dan emak menjerit kata”aduh kasarnya!”dalam bilik emak, kami dah nak keluar jadi memang tak nampak tapi malam tu kami tanya Yati kata orang tu datang mengajar adik dan bila adik pergi kelas judo cikgu tu tak balik naik atas ke bilik emak..Yati kata sampai senja baru balik...biasalah kata Yati dia curi dengar emak merengek rengek, so uncle tau lah yang emak tu memang suka cari kote nak aje main..dah umur 40 masih lagi kuat uncle!..orang kata umur 40 memang tengah sangat kuat main ya uncle?”kata Zaimah. 

“Ya Mah! lepas ni emak Mah tak cari lain lagi..uncle akan puaskan emak Mah kaw kaw, ok jika Mah tau ada lelaki lain emak Mah kasi pantat selepas ini nanti Mah please kasi tau uncle ya!”kata EM

“hah uncle jealous tu..ok Mah janji Mah akan kasi tau uncle dan Mah akan pujuk emak jangan cari lain ..Mah tau lah nak buat cerita nanti Mah kata ada kawan Mah suka kat uncle selalu ajak uncle keluar nanti tentu emak suspen..he..he..ok tak ?” tanya Zaimah yang juga dah mula memegang peha EM sambil tangan satu lagi menyuap makanan.

“ok lah tu..pandai Mah nanti uncle beri upah nak tak?”kata EM

“eh uncle ni upah apa ..mesti yang best tak Mah taknak”jawab Zaimah

“Rasa benda ni nak? Uncle pun nak rasa benda ni Mah punya.. masa ni Mah ngandong uncle setim teruja nak main pantat Mah..Mah nampak cantik betul manis gebu perut tetek besor mengancam!”kata EM sambil meraba raba celak kelengkang Zaimah. Sebenarnya pantat Zaimah dah mula basah akibat ghairah waktu diraba raba oleh EM.

“hish uncle..uncle ni kan buah hati emak betul ke..uncle nak? Mah ok aje apa salah nya kasi kat uncle kan boyfriend emak bukan orang lain!” tanya Zaimah yang memang ingin merasa kote EM dan main dengan boyfriend emaknya itu yang dikatakan hebat itu.

“uncle memang mengidam nak main dengan Mah! Sejak Mah belum kahwin lagi uncle tau Mah kuat main macam emak Mah!..ni pulak Mah dah boncit ngandong lagi setim uncle Mah memang cantik”kata EM

“Ya ke?uncle ni ada ada aje..serius ke nak ni?... Mah memang kuat main uncle..takut uncle nanti tak larat, suami Mah pun tak larat!”jawab Mah

“Ok Mah nak tak?..main sedap Mah bukan sakit..rasalah batang uncle yang dah beratus kali masuk lubang pantat emak Mah yang mana Mah juga keluar dari lubang tu..lagi pun Mah kena selalu main practice kemot dan teran jadi senang baby tu nak kelaur nanti”kata EM

“Mah nak! ok uncle apa aje uncle cadang Mah ikut..malam ni kita sama free kan? emak takda suami Mah pun takda..nak main kat mana uncle?..hotel ni ke?..Mah ok aje, jangan kena serkup pulak nanti”kata Zaimah.

“ok set kat rumah kondo uncle lah”jawab EM ringkas

“condo uncle? Habis bini uncle? Famili uncle?”tanya Zaimah terkejut.

“bukan rumah unle sayang! ni condo kat Jalan Ipoh..tu tempat emak Mah dan uncle lepak selalu”jawab EM sambil mencubit pipi Zaimah tanda sayang.

“Mah! uncle minta satu permintaan boleh tak?”tanya EM

“apa dia uncle, cakap aje Mah nak tau apa dia?”kata Zaimah


“boleh tak jangan panggil uncle panggil abang atau sayang atau love nanti bila abang bersama Mah main takan nak panggil uncle!”kata EM

“ohh ok ok..Mah panggil abang atau love ok! Abang?”jawab Zaimah sambil menghulurkan bibir lalu mereka bertaut bercium ringkas. 
Zaimah amat teruja mahukan segera main bersama boyfriend emaknya. Manakal EM pula dah pasti akan dapat apa yang diidamkan. Dia amat teringin nak main pantat Zaimah yang sedang boncit mengandong 5 bulan ini dan anak kepada buah hatinya Datin Milah.       

“Mah malam tu uncle dan emak Mah dengar masa main kenapa suami Mah suruh Mah merauang dan mengerang kuat macam mak Mah buat?”tanya EM sambil meraba celak peha dan meraba perut Zaimah.

“ya lah bang suami Mah dah banyak kali dengar emak Mah main dengan abang, lagi pun ada dulu dengan jiran india tu, emak mengerang kuat jadi dia syok tiap kali kami main dia suruh Mah kuat kuat mengerang dan suruh meraung, Mah pun kadang kadang memang semula jadi mengerang..abang main kan sedap bangg!”jawab Zaimah

“Oh macam tu..dia syok kat emak Mah ke?..he..he..tanya EM

“agaknya lah tu dia selalu kata emak Mah kuat main setim dia tengok, ah Mah sporting bang..pandai pandai dia lah bang, kalau dia nak rasa main pantat emak biar dia cuba sendiri Mah tak kisah yang penting now Mah dah dapat nak rasa batang kekasih emak.he.he..!”balas Zaimah.

“Betul tu! abang sayang emak Mah tapi kalau Nizam nak main dengan emak Mah, abang ok aje janji emak Mah kasi..ok  Mah sayang main memang sedap tapi masing masing mesti pandai naikkan syahwat kalau tak tak puas sayang, Mah suka gaya apa? missionary?..doggie? kuda??..

“abang dah boncit ni macam tu aje style kan bang!”kata Zaimah

“eh macam macam gaya boleh Mah..nanti abang gayakan mesti Mah suka!..yang penting jilat pantat, nyonyot konek, kulum biji kelentit dan aksi 69 mesti abang nak..tu kan rutin kata emak Mah!...main pantat dengann emak Mah wajib jilat pantat dia dulu” tambah EM

“mestilah bang! Ok bang jom kita balik cepat abang tak nak ke kita cepat buat macam tu?”tanya Zaimah yang memang mahu menikmati kehebatan EM sebagaimana emaknya selalu merasakannya.

Tak lama kemudian jam 9 malam mereka pun bayar dan beredar ke Jalan Ipoh. Zaimah mengekor dibelakang kereta EM. Kawasan condo itu ramai penghuni berbangsa lain melayu memang kurang. Zaimah dipimpin sambil berpegang tangan naik ketingkat 10 ke bilik EM. Pintu dibuka Zaimah lihat kemas dan cantik sungguh condo milik EM yang mana menjadi tempat dia melepaskan nafsu bersama perempuan lain dan Datin Milah yang sudah bertahun di tibai pukinya.

Zaimah di peluk oleh EM dan mereka bercium mengulum lidah sambil berjalan perlahan kearah katil. Mereka semacam sudah biasa walaupun EM sudah berumur 46 tahun manakala Zaimah baru berumur 23 tahun Zaimah pandai melayan kekasih emaknya ini. Zaimah kini duduk dibirai katil dan membiarkan EM  membuka baju blousenya. Manakala Zaimah bagaikan disuruh terus membuka zip seluar EM sambil meraba meramas kote EM dari luar. EM pula membuka bajunya dan kini sudah berlenggeng. Terbuka saja baju Zaimah EM terpegun akan kebesaran tetek tegang dan perut boncit Zaimah yang sangat putih lalu di suruh Zaimah membuka coli nya. Bila dibuka terburaikah kedua tetek selambak Zaimah menjadikan EM sangat setim. Zaimah menarik seluar EM kebawah dan nampaklah terbonjol batang konek EM dalam boxer EM. Dirabanya lalu ditarik kebawah seluar dalam boxer EM maka tertonjollah butuh yang besar kepalanya bagai kepala ular. Butuh EM sangat besar tetapi tak sedikit pendek tak panjang macam butuh suaminya. Zaimah menangkap dan merocok rocok sambil mencium kepada butuh EM yang ada sedikit air mazi dihujung nya.

Kini EM menyuruh Zaimah baring panjangkan kedua kakinya untuk membolehkan dia dan Zaimah menarik membuka seluar ketat Zaimah. Tanggal saja nampaklah seluar dalam mengandong Zaimah berwarna beige yang jelas sudah basah. Apa lagi EM pun melutut dibirai katil lalu di tariknya seluar dalam Zaimah. Di ciumnya seluar dalam itu sambil diperhatikan oleh Zaimah yang ketawa kecil.

“bang nanti Mah nak basuh dah basah bang..Mah pun rasa nak kencing dulu ya bang...nanti abang jilatlah, kulum biji kelentit Mah ya bang.. macam abang buat selalu kat emak Mah” kata Zaimah yang tak sabar.

“eh jangan basuh abang nak bau natural abang nak jilat air pantat Mah, ni yang abang selalu minta kat emak Mah jangan basuh!”rayu EM        

Kedua duanya sudah berbogel di atas katil empok tempat yang juga sudah beratus kali emaknya Datin Milah memberikan lubang pantatnya kepada kekasihnya EM dan kini akan menjadi kekasih anaknya pula. Kerana kebesaran perutnya yang boncit mengandong walaupu baru nak masuk 5 bula Zaimah baring telentang sambil EM mengangkangkan peha Zaimah membolehkan dia memasukkan kepala kearah celah peha Zaimah untuk menjilat pantat Zaimah. Pantat Zaimah berbulu sedikit lebat mendatangkan bau yang pantat yang natural. Ini menyeronokkan EM kerana ada sedikit kelainan dari pantat kepunyaan emaknya. EM kini sering membandingkan pantat Zaimah dengan pantat Datin Milah padahal sudah banyak pantat yang dia telah rasa seperti pantat Latty, Sualifern, Elaine, Wan Nur, Yati, Jilly dan lain lain.

EM menjilat sakan maka Zaimah sudah mula mengerang kuat, dia ingin lebih kuat dari emaknya kerana ini akan membuatkan kekasih barunya EM lebih aggresif memuaskan nafsunya. Sambil menjilat dan mengulum biji kelentit pantat Zaimah EM mennyucuk nyucuk lubang pantat Zaimah dengan satu dan 2 jarinya manakala perut boncit Zaimah diraba rabanya sehingga ke tetek besor Zaimah di ramas ramasnya. Zaimah yang terbaring mengerang merengek kesedapan lalu berkata 

“bang..nak isap abang punya bangg..kita buat 69 bang!:rayu Zaimah.

“Ok ok sayang isap sayang!”kata EM sambil berpusing mengangkang membolehkan dia menyuakan butuh kerasnya ke mulut anak kekakasihnya Datin Milah. EM tak dapat berada diatas badan Zaimah kerana perut nya besor takut terhimpit lalu mereka beraksi 69 secara mengiring saja. EM melihat akan kebesaran kedua tetek Zaimah menjadikan nafsu syahwatnya terlalu geram nak meramas dan menghisap tetek itu tambahan pula puting tetek Zaimah amat besor hitam kemerah merahan dikelilingnya.

“oh banngg sedap jilat bang kulum biji tu bangggsedap!”jerit Zaimah

“Mah kulum batang abang Mah..jilat buahnya Mah!Kata EM pula.

Tadi di tepi kepala katil Zaimah ternampak 2 gambar besar satu gambar emaknya sedang menghisap kote yang besar tentunya kote EM fikirnya manakala lagi satu gambar EM sedang menjilat dan menyedut bibir pantat yang tanpa bulu tentunya pantat emaknya Datin Milah. Zaimah menghiraukan tentang gambar itu buat ketika ini kerana dia sudah didalam alam yang amat ghairah ingin memantat dengan kekasih emaknya yang dia sendiri selalu dengar emaknya meraung kuat bila EM memantat puki emaknya Datin Milah.

Puas aksi 69 selama 20 minit EM memusing dengan mengiring menyedut dan menghisap kedua dua tetek besor Zaimah sambil meramas ramas kasar. 

“oh bang sedap isap lagi bang..sedap tak bang? Besor kan””kata Zaimah 

Beginilah keadaan Zaimah anak dara Milah diwaktu 5 bulan mengandong yang mana EM kekasih emaknya Datin Milah dapat main pantatnya di condo mewah milik EM.

Tidak lama kemudian selepas puas tetek besor Zaimah dikerjaannya EM minta Zaimah mengangkang luas bagi membolehkannya memasukkan butuh kerasnya ke lubuk nikmat Zaimah yang muda dan seksi itui. Pantat Zaimah yang tembam itu ditekan tekan nya dulu menyebabkan Zaimah menrayu agar dimasukkann saja kerana terlalu ingin nak merasa butuh yang selama ini memuaskan emaknya.

Aksi memantat antara EM dan anak perempuan kekasihnya Datin Milah sedang berjalan dengan hebatnya. Kini Zaimah didoggie oleh EM dan menghenjut dan menikam dengan kuat kerana itu lah kehendak Zaimah walaupun dia sedang mengandong. EM pula selepas hentam kuat kini beralih rentak, dia mula berdayung main dengan penuh kasih sayang serta penuh gaya walaupun sudah perlahan tempo nya. Zaimah bagaikan sasau menerima tujahan dan hentakkan butuh EM, dia terasa amat teruja dan amat ghairah dapat main menerima kehadiran butuh EM didalam lubang pantatnya yang selama ini puas memantat lubang puki emaknya.

“abang sedappp bang...macam ni sedappp patut emak nak selaluuu ya bang..oh..oh.sedapnya kuat lagi bang Mah boleh bterima kuat lagi bang sedappp bang lagii..lagii..bang”jerit Zaiamh yang terlalu setim ghairah.

“ya..sayang ya..abang tujah ni kemot kuat sayang..oh banyaknya air pantat Zaimah..sedapp pantat licin sayang! kemot kuat sikit!”pinta EM yang kadang kadang membongkok mencium belakang Zaimah sambail meramas ramas tetek besor yang bergayut gayut itu, Gaya ini serupa yang EM kerap buat keatas emak Zaimah bila mereka berzina.   Satu kelainan berbezanya antara pantat Datin Milah dan anaknya ialah pantat Zaimah berbulu, bila ditujah ada terasa geselan dengan bulu konek EM walaupun bulu EM tidak lebat sebab dicukur. 

EM tujah aksi doggie selama lebih kurang 30 minit Zaimah sudah 2 kali klimaks manakala EM masih gagah belun ada tanda nak pancut lagi. EM mencabut butuhnya tatakala Zaimah dibuai kesedapan. Dia mengarahkan Zaimah baring terlentang untuk aksi missionary(main atas). Mereka kepenatan lalu Zaimah minta nak minum air. EM bangun pergi ke hujung katil ada peti ais kecil lalu diambilnya air kacip fatima dan dia juga ambil air redbull. Setelah minum mereka pun kembali ke tengah katil. Zaimah mengangkang luas untuk EM bertindak seterusnya. Sebelum EM memasukkan butuhnya yang masih basah disebabkan kehadiran air pantat Zaimah, dia mengajukan butuh kerasnya ke mulut Zaimah yang pantas membuka mulut dan menyonyot denagn penuh gaya dan style hingga menyedut buah zakar EM. EM pula menggorek ngorek lubang pantat Zaimah yang banyak berair itu. Zaimah  berdesir mulut kesedapan. Tidak lama kemudian mereka berhenti lalu EM menyuruh Zaimah baring dan dia pun dengan rakusnya membenamkan kotenya ke lubang pantat Zaimah lagi sekali. Terasa dalam sungguh masuknya kote EM bila ditujah tujah kedalam dengan kuatnya oleh EM

Aksi main dari atas badan Zaimah yang mana kadang kadang kedua kaki Zaimah diletakkan diatas bahunya berjalan selama 30 minit. Aksi itu membuatkan Zaimah meraung dan mengerang amat kuat lebih kuat dari suara mengerang emaknya ketika main dengan EM.
Zaimah kepenatan baring bersebelahan memeluk dada bidang kekasih emaknya EM sambil tangan EM membelai rambut lebat Zaimah. Zaimah yang perasan gambar emaknya menghisap batang terus bertanya

“abang tu emak yang isap kote abang kan?..syok nampak emak isap..best kan bang?..batang abang besor bang.puas emak! Abang tak nak ambil mah sedang kulum batang abang?”tanya Zaimah.

“mah nak ya ok abang ambil kalau boleh abang nak rakam aksi kita main macam abang banyak ambil emak Mah tengah main dengan abang..Mah nak tengok?..best emak Mah suka tengok tau!”kata EM

“ya ke bang nak..nakk Mah nak tengok lepas tu abang rakam aksi kita main, ok Mah tak kisah tapi untuk collection kita berdua aje tau bang nanti Nizam atau emak Mah tau mati kita bang!” jawab Zaimah ghairah.
EM pun bangun mengambil laptopnya taruh depan Zaimah yang duduk bersila berbogel atas katil dan kemudian disuruh oleh EM duduk didepan nya sambil dipeluk oleh EM dari belakang menghadap kearah laptop. Zaimah terasa butuh EM menusuk nusuk bontotnya sewaktu melihat satu persatu rakaman aksi emak main dengan EM. 

Ternyata Zaimah lihat emaknya memang kuat main, betapa kuatnya menerima tujahan dan hentakkan dari kekasihnya EM masih gagah dan kuat meraung setiap tujahan yang diterima. Apa yang nyata emaknya suka aksi doggie dan kuda. Terdapat banyak gambar emaknya sedang menelan air mani yang meleleh keluar dari butuh besar EM tak kurang juga banyak aksi EM menjilat jilat faraj emaknya yang temban dan licin itu. Zaimah tidak tau yang pantat emaknya tidak berbulu seperti pantatnya. Ada juga emaknya memberitahu kepada dia dulu agar cukur bulu pantat sebab bagus kurangkan berbau tetapi Zaimah lebih suka berbulu kerana dari awal dulu sebelum berkenalan dengan Nizam setiap kali dia main dengan boyfriend dia dulu memang sedap bila ada bulu bergesel gesel pada biji kelentit. EM memberi tahu Zaimah yang dulu masa pertama kali main dengan emaknya pantat Datin Milah memang lebat bulu macam pantat Zaimah sekarang. EM mahu Zaimah simpan bulu pantatnya manakala emaknya dicukur licin bagi membolehkan dia dapat merasa dua jenis pantat kepunyaan anak dan emak yang juga kini kedua dua adalah kekasihnya. 

Belum pun menonton habis rakaman Zaimah sudah ghairah dan setim tambahan pula butuh EM sudah keras mencucuk cucuk bahagian bontot dan terasa juga ke lubang pantatnya. Kini mereka bersedia untuk bertarung lagi yang mana akan jadi lebih hebat lagi akibat dari menonton rakaman emak Zaimah main dan kali ini atas persetujuan Zaimah, EM akan merakam aksi mereka memantat pula. Lama sungguh malam itu mereka main sehingga ke siang esoknya. Oleh kerana esokny hari sabtu mereka memang tak kerja jadi masa hanya untuk mencari kepuasan berzina hingga sehari suntuk. Zaimah merasakan amat seronok dan teruja kerana EM adalah kekasih emaknya manakala pada EM pula Zaimah adalah anak kekasihnya Datin Milah. EM amat suka main pantat Zaimah kerana mengandong.


.
Hari itu EM dan Zaimah bagaikan suami isteri asyik memantat aje. Cuma pagi bersarapan lepas itu main mandi bersama. Mereka memasak sambil berbogel dan sempat juga memantat sambil EM duduk memotong sayur Zaimah duduk diatas peha dan memasukkan lubang pantatnya ke butuh EM yang tegang setelah dihisapnya. Kemontokkan body Zaimah yang mengandong itu di kerjakan nya puas puas.
Waktu siang mereka betul betul main dengan merakam aksi memantat seperti yang EM telah rakam ketika main dengan emak Zaimah Datin Milah. Zaimah yang suka untuk dirakamkan kemudian mereka tonton bersama dan merakamkan lagi semula aksi yang lebih hebat lagi.

Zaimah tetap memberi kepuasan apabila memantat dengan suaminya Nizam namun Zaimah mahukan yang lain pula, Zaimah tidak mampu menghalang nafsunya dari memberikan lubang pukinya kepada kekasih emaknya EM secara sembunyi dan berahsia. Hubungan EM dengan Zaimah anak kekasihnya Datin Milah berjalan sehingga lah Zaimah melahirkan anak sulongnya 4 bulan kemudian. Setelah bersalin habis pantang Zaimah tak sabar nak main dengan EM seterusnya Zaimah tetap mahukan pantatnya di tujah oleh butuh EM yang mana dalam waktu yang sama menutuh pantat emaknya juga. Kini anak Zaimah sudah berumur hampir 22 bulan dan Zaimah mengadong lagi. Kandongan Zaimah sudah pun masuk 3 bulan dan Zaimah mahukan kehadiran EM untuk terus memuaskan nafsunya yang mana sukar ditolak oleh EM kerana main pantat Zaimah semasa mengandong amat amat istimewa. Zaimah pun tidak tahu sebetulnya kandongan dia yang ini dari benih siapa?. Mungkin benih suaminya atau benih yang di pancutkan oleh EM kekasih emaknya Datin Milah....
Zaimah tidak perduli itu semua apatah lagi Nizam yang sememang suka Zaimah mengandong pun tetap kuat memantat dengannya walaupun kerap berulang alik ke China, Vietnam dan Korea membeli stock untuk supply ke kedai dan bazaar di seluruh negara. Anak sulong Zaimah di jaga oleh pembantu rumah yang baru diambil dari Medan atas pertolongan Datin Milah melalui Pak Suman yang dulu puas main pantat Milah bersama Budin semasa Milah holiday ke sana bersama Yati dan anak anaknya. Walaupun itu sudah bertahun lamanya ada juga Pak Suman semasa datang ke Kuala Lumpur mengajak Milah berjumpa tetapi Milah memberi alasan sibuk padahal dia kini ada kekasih yang hebat iaitu EM. Milah sudah tak teringin lagi bahkan dia menyesal main dengan Pak Suman dulu kerana waktu itu Sudin yang mengajaknya.  
  
.
Zaimah semasa mengandong tetap memberikan kepuasan kepada suaminya Nizam hampir setiap hari walaupun dia memberikan lubang pantatnya kepada EM tidak kurang 4 hari dalam semiggu dan setiap kali  memantat tidak kurang 4 round EM balun pantatnya. Memang Zaimah kuat main tahan lasak, bersemangat kental nafsu seksnya.
Sementara Datin Milah yang kini telah pun berusia 44 tahun dan mempunyai cucu terus menerus menerima kepuasan dari EM kekasihnya. Milah tidak ketahui hubungan EM dengan anaknya sehingga ke hari ini. Mereka merupakan keluarga yang ceria disebalik hubungan haram itu. Kemewahan yang dikurniakan tuhan telah mengelapkan pintu hati mereka untuk bersyukur dan sentiasa mengingati Allah...

Kisah ini memang benar bukan rekaan. Secara logiknya bagaimana cerita ini diperolehi?..banyak masa dihabiskan mengumpul maklumat maklumat sehingga ianya betul betul sahih barulah diceritakan mengikut susunan dan masa nya berlaku. Cuma ada 2 cerita awal kisah Milah dihantar ke blog lain. Ianya cerita mengesahkan Milah main bersama pemandu pelancung Budin yang mengiringinya ke Medan semasa bercuti bersama anak anak dan Yati. Didalam kisah itu juga menceritakan bagaimana Milah main dengan jiran Indianya bernama Krishnan dan didalam babak satu lagi ianya menceritakan bagaimana Milah suka main dengan Raj, india yang rapat dengan Milah. 


Sikit catatan dari penulis kisah benar ini :
Saya bernama Azie yang mengumpulkan kisah Milah dengan mendapat sumber awal cerita Datin Milah ini dari pemuda Adi Mascung sendiri dan kemudian lelaki india jiran Milah itu, Krishnan yang kebetulan rakan baik kepada teman Azie bernama Tunku M.  Azie juga dapat sendiri cerita dari Raj, pemuda india yang amat puas main dengan Milah yang main dengan memberi Milah minum guinness stout. Sebenarnya  kekasih Milah EM lah yang banyak menceritakan hal ini dengan dia sendiri mengorek segala perilaku Milah dan oleh kerana sangat sayangkan EM, Milah sendiri menceritakan hampir semua hal nya kepada EM. EM pun dapat cerita dari pembantu rumah Yati yang memang tahu sangat hal hal peribadi dan kelakuan Milah. Raj banyak menceritakan hal kepada Yati begitu juga Adi Mascung banyak mengorek rahsia Milah daripada Yati. Mereka amat rapat malah dulu Yati lah yang memberikan info kepada Adi Mascung kemana Milah pergi dan apa dan dengan siapa Milah keluar atau apa Milah buat dirumah. Manakala EM pula mendapat info dari anak Milah, Zaimah yang EM sendiri dapat memantat lubang puki Zaimah sehingga sekarang.  Milah sehingga kini tidak dapat menghidu hubungan sulit anaknya bersama kekasihnya EM tetapi Yati tahu segala galanya kerana Yati pun menjadi penyedap kepada EM bila mana Milah tiada, mereka akan memuaskan nafsu seks masing masing. Milah pun tidak tahu hal ini. Yati adalah pemberi maklumat kepada EM tentang semua hal Milah. Kini EM  tidak perlu menunggu Milah habis period untuk dapat pantat kerana jika Milah period Zaimah yang mengandong ada dan Yati pun ada!....sungguh bertuah dan beruntung EM.....



0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...