datin kuat seks - kisah benar bahagian ke 9

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.


……..sambungan dari bahagian ke-8

Datin kuat seks-kisah benar bahagian ke-9

Milah dengar dengan jelas suara mengerang anaknya, manakala boyfriend Zaimah terasa amat ghairah melihat Zaimah makin kuat meraung seperti emaknya memantat. Setiap kali makin kuat dia menujah pantat anak Datin Milah ini makin kuat Zaimah mengerang dan meraung. Nizam bertambah horny memang syok sebab Zaimah mengerang seakan akan emaknya Datin Milah. Sudah banyak kali semasa Nizam tidur di rumah Zaimah, dia terdengar emak Zaimah mengerang dan meraung yang memang datang dari suara orang sedang bersetubuh. Yang Nizam pasti emak Zaimah main bukan bersama suaminya tetapi dengan kekasihnya. Setahun Nizam ada 2 orang yang dia perasan Milah memantat dengan membawa lelaki tersebut kerumah sewaktu bapa Zaimah out station. Nizam dan Zaimah mengetahui hal tetapi mereka buat seperti biasa tanpa mengambil peduli.

Disebabkan kuat nafsu Milah dan galak memberi pantatnya untuk mencari kepuasan seksnya kini terbayang akan Nizam yang dia sekarang sedang memantat bakal ibu mertua nya yang cantik dan putih melepak itu bukan nya Zaimah yang mengerang kuat ini.

Milah yang sangat teruja akibat sendiri mendengar suara orang main pantat, secara perlahan terus masuk kebiliknya tanpa membuka lampu cuma cahaya dari luar saja menerangi keadaan sekeliling. Milah menyalin pakaian dan memakai tuala secara berkemban lalu baring atas katil. Sebelum Milah membuka pintu biliknya agar dapat mendengar aksi main pantat anak daranya. Milah baring semula membuka taula dan kini berbogel sambil menggentel biji kelentitnya menaikkan syahwat seksualnya. 

Kebetulan Milah yang khayal ghairahnya tetiba handphone nya yang disilentkan tadi bergetar berbunyi. Rupanya EM menalipon kerana Milah tertinggal kunci kereta Mercedesnya dan plastik ubat yang EM lihat botol air ubat rangsangan untuk perempuan agar kuat main. Tadi Milah datang berjumpa EM memandu kereta Honda Accordnya, Milah mempunyai banyak kereta mewah digarage nya.
Milah menyuruh agar EM datang segera walaupun jam sudah hampir 1.00 pagi. Milah terus terang beritahu EM dia ada hal penting nak cakap dan berkata dia nak main lagi,  EM memang tidak hairan yang Milah nak ajak main pantatnya lagi. EM memang mengharapkan Milah ajak main lagi dirumahnya. EM memang mahu lagi kerana kesan ubat cialis masih lagi memberangsangkan nafsunya dan mengeraskan butuhnya lagi. Mungkin juga Milah masih lagi setim akibat ubat kuat yang diminum masih berkesan lagi fikir EM.

EM yang tadi memandu mau pulang ke condonya di Jalan Ipoh telah pun cepat sampai kerumah Milah. Dia call Milah untuk membuka gate membolehkan dia parking keretanya di dalam porch rumah. Milah pun membuka gate automatik dan EM pun masuk bila mana sampai saja didepan pintu Milah yang hanya berkemban dengan tuala yang pendeknya hanya diparas punggongnya menampakkan beberapa beas kesan love bite dipangkal tetek Milah. Milah terus memeluk EM dan mereka ghairah berkucupan berkulum lidah sambil berkata dengan perlahan.

“bang diam diam ya, dengar aja jangan cakap apa apa, sampai bilik nanti kita cakap...Milah tak tahan banggg...nak kote ni!”kata Milah sempat meraba batang EM didalam seluar sambil memimpin EM naik keatas memijak anak tangga. 

EM terdengar dengan kuat suara perempuan mengerang dan merengek meraung dan suara lelaki  berkata kata lucah. Memang suara itu adalah suara anak perempuan Milah dan boyfriend nya Nizam sedang memantat sakan. Lama sungguh mereka main sudah hampir 1 jam masih belum menunjukkan tanda tanda akan berhenti maklumlah anak muda kuat dan gagah 

“Siapa tengah main tu Milah? ganas main tu!” tanya EM dengan penuh setim memegang kotenya yang dah pun mengeras.

“anak Milah bangg Zaimah dengan pakwe dia tu, dah macam dah  kahwin duduk sekali..biarkan bang kita buat hal kita main bang”balas Milah lagi yang sudah pun telanjang berbogel.

“kuat betul dia orang main ya Milah, abang dengar pakwe dia kata ngerang kuat macam emak awak Milah!

“Tu lah Milah tak tahan setim dengar tu ..banggg..ala abang main lah pantat Milah puas puas esok bukan kerja hari minggu bang,,tidur sini Milah nak main bangg, nak pantat Milah tak?”tanya Milah  

“nanti anak Milah tau abang tidur sini, kalau siang abang dah biasa datang takpa, okay ke Milah?....abang ok aje main pantat Milah memang abang gian..sedap Milah kuat main” balas EM.

“ah..takpa bang dia orang sporting..kita pun dah tau dia orang memantat dan dia orang dah dengar Milah mengerang memantat ok la tu...biar dia orang dengar juga kita main bangg!”kata Milah.

“oh dia orang dengar Milah main dengan siapa?..takpa abang sayang Milah cakap aje syok juga abang nak tau”tanya EM

“ah..ada lah India jiran dulu dan budak Jawa tu..kenapa abang nak tau..yang penting sekarang pantat Milah abang punya”kata Milah

“macam mana lagi Datin abang ni kasi pantat kat india pulak!..mesti best kalau tak Milah takan bagi kan...batang dia kulop ya tak sunat kan..best Milah dapat rasa?” kata EM

“ala abang ni..abang tu yang dah main pantat perempuan lain yang biji kelentit tak sunat tu best..tak???....abang pada Milah main dengan abang lagi best bang!..pantat Milah ni hak abang ok!..mana ada Milah kasi kat orang lain lagi bang! Dah bertahun abang main pantat Milah dah jemu ke? ” jawab Milah.

“mana boleh jemu sayang! Sedap lubang pantat Milah lagi pun abang syok bila Milah dah kasi pantat Milah pada ramai jantan abang boleh bayangkan macam mana Milah kangkang mengerang masa main dengan dia orang..masa ingat macam tu abang lagi kuat henjut main puki Milah ni!..waktu dengan abang Milah pun ada kasi lelaki lain main kan..ha..ha..abang tau lah Milah ..tu budak muda boyfriend Milah yang handsome tu?” kata EM lagi 

“ala abang dia handsome aje kote tak naik bang!.”balas Milah.

“tak kan tak naik Milah ni bohong la jangan lah bohong dengan abang sayang...tak kan Milah tak isap? ..abang tau Milah pun suruh dia ambil ubat keras batang!..betul tak?” tanya EM.

“ memang Milah isap bang puas isap susah nak naik. Milah bagi dia ubat dia tak tahan memang kote dia naik tapi urat urat dia tegang...dapat juga dia main Milah boleh lah tapi tak pandai henjut bang..he..he..yang best abang Milah ni!” kata Milah memuji EM.

Di dalam masa berbual bual itu suara anak Milah Zaimah makin kuat lagi meraung akibat henjutan kekasihnya budak benggali muslim itu yang membuatkan EM dan Milah begitu terangsang untuk mereka pula memulakan adegan memantat. 

Kali ini Milah dan EM tak lama bercumbu setakat kulum kote dan jilat pantat sekejap aje EM dah menikam lubang pantat Milah. Pintu dibuka sedikit didalam gelap agar mereka boleh dengar Zaimah dan Nizam main dan Milah pun kini tak kisah biar Nizam dan Zaimah dengar dia mengerang juga .

Milah meraung lagi kuat akibat dituijah dengan ganas oleh EM kali ini. Suara yang kesedapan yang Milah dengar anaknya dibalun oleh boyfriendnya menjadi pemangkin dan merangsang Milah utk menjadi lebih kuat meraung dan bertindak lagi aggresif dan ganas memantat dengan EM. EM amat teruja dan memberikan sepenuh tenaga malah lagi ganas dan kuat hentakan nya ke lubang puki Milah. Dayungan EM bertambah rancak Milah mengikut rentak

“kuat bang..lagi kuat hentak dalam dalam bang Milah nak lagi kuat bangggsedappp....oh...ahhh..ahhhh.ahhhhh sedapp!”jerit Milah

Zaimah yang tadi meraung sudah klimaks dan Nizam pun sudah memancutkan air maninya keatas tetek besar lebih besar dari tetek emaknya Datin Milah dan dipancut juga diatas perut Zaimah. Zaimah yang tersedar nak bangun membasuh pantat dan cuci air mani Nizam yang melekat di bulu bulu pantat Zaimah. Bulu pantat Zaimah memang lebat tak macam emaknya Milah yang licin dicukur. Air mani diteteknya sudah dikesat dengan tisu tapi masih melekit lagi. Kini Zaimah terdengar suara emaknya mengerang begitu juga Nizam amat jelas dan kuat dengar bakal emak mertuanya meraung memantat seperti yang dia kerap dengar. 

“Mah awak dengar tak suara emak awak mengerang dia tengah main tu yang..best ni mah jom intai..dia main dengan siapa yang abah awak balik ke?”tanya Nizam yang setim sangat dengar.

“tak mungkin abah Mah bang ..abah kan pergi Langkawi...mesti emak main dengan boyfriend dia uncle EM tu” balas Zaimah.

“Oh Uncle EM..selalu abang dengar bila dia main pantat emak Mah memang kuat dihenjut rasanya sebab mak Mah kuat betul mengerang kan?..eh..bila emak Mah balik ah?..tadi mesti dia dengar kita main sebab Mah mengerang kuat kuat!..ni lagi kuat Mah!” kata Nizam.

“memang emak dan Uncle dengar abang..abang yang setim nak Mah meraung kuat.tapi memang sedap main pantat kan bang?
...bang yang nak, Mah mengerang kuat kuat lah...pantat Mah sedap tak bang?...abang kan dah main banyak pantat?” tanya Zaimah

“sedap pantat Mah temban.. Mah kuat kemot..jom intai emak Mah main..rasanya pintu bilik tak tutup tu kuat suara!” Nizam kata.

“jom bang Mah pun syok nak tengok, emak main betul tak dengan Uncle EM?..diam diam nanti dia orang tau..ah lah takpa dia orang nampak cakap lah kita dengar bising jadi nak tau kenapa cakap bukan kita nak intai lah!” kata Zaimah bertelanjang bulat dengan badan yang menggiurkan dan tetek tegang yang sangat besor.

Mereka berdua keluar secara perlahan dengan berbogel menapak didalam gelap cahaya samar samar mendekati bilik emaknya yang ternyata pintu terbuka sedikit membolehkan mereka mengendap. Amat jelas sekali aksi Milah meniarap sedang disula dari arah belakang oleh EM. Mereka mengadap kearah depan katil manakala Zaimah dan Nizam di pintu arah belakang jadi memang Milah dan EM tak perasan, lagi pun mereka terlampau syok dan bertindak main dengan ganas. 

Zaimah menolak pintu agak terbuka sedikit luas manakala Nizam sudah mula meramas ramas tetek besor Zaimah yang berdiri dipelok dari belakang oleh Nizam sambil mengintai emak Zaimah dan kekasihnya EM memantat. Body Zaimah lebih mengiorkan dari Milah maklumlah anak dara yang baru kahwin walaupun sebelum kahwin dah banyak kali bersetubuh dengan Nizam dan beberapa boyfriend yang lamanya.. Bentuk badan Zaimah gebu putih dan bertetek sangat besor double dari tetek Milah akibat kerap main dan di hisap , dinyonyot dan diramas oleh boyfriend yang lalu tapi Nizam lah yang paling puas meramas dan menghisap tetek Zaimah. Tangan kiri meramas tetek tangan kanan megusap usap pantat Zaimah yang dah pun berlendir sementara butuh nya dah mula mencanak hampir menusuk kearah lubang pantat dan bontot Zaimah

“best nya sayang...syok intai! emak awak memang kuat main sayang best dia main syok setim abang!” kata Nizam yang mengambil tangan Zaimah agar merocok rocok butuhnya yang sudah mula tegang mengeras.

“syok ya bang? ..kenapa abang nak rasa ke main dengan emak Mah?” tanya Zaimah sambil senyum menjeling kepada Nizam.

“heh Mah ni..Mah lagi sedap sama aje rasanya kan anak Datin Milah!.. dah tu Mah lagi muda, lagi kuat kan?”balas Nizam.

“Uncle tu pun hebat bangg, butuhnya besor tapi nampak tak panjang macam abang, dia main sangat kasar tu yang emak Mah suka tu!..emak Mah tu sangat suka seks kuat dan ganas..tu yang dia mengerang meraung kuat bang!”balas Zaimah

Keesokkan harinya Nizam bangun pagi keluar bersama Zaimah pergi membeli sarapan. Masa itu jam sudah pukul 8 pagi. EM yang tadi baru selesai memantat Milah dalam waktu subuh sudah pun bersiap nak pulang kerana dia ada pertandingan golf di Kota Kemuning. Waktu EM keluar Zaimah dan Nizam tiada kerana baru saja keluar nak beli sarapan. Milah pun siap mandi dan kemas katil yang berselerak dan ditukarnya cadar.

Semasa Milah didapur Zaimah dan Nizam pun balik lalu menyapa dan memberi salam pada emaknya sambil tersenyum senyum. Nizam hanya memandang senyum secara sinis bila melihat Milah. Milah seakan akan tau dan tersenyum juga lalu berkata
“hai puas malam tadi?”. Terkejut Zaimah dengan kata kata emaknya itu.
“puas apa mak?..he..he..emak yang puas tu..ya tak?’ balas Zaimah.
“eh..puas tidor malam tadi..puas main bowling bukan puas apa..emak tanya tu..apa lah anak mak ni!” jawab Milah.
“oh ..puas puas tanya lah Zam ni..mana abah malam tadi emak dalam bilik dengan abah kan?” tanya Zaimah perli emaknya.
“ishh..dah keluar..dia nak pergi memancing..!’kata Milah cuba berbohong.

“ya ke mak..suara abah tak macam tu lain aje...he..he mak saja ni! Mah tau tu siapa..uncle EM kan boyfriend mak!..Mah ni kenal suara dia mak.... ala mak ni..kita sporting lah mak” kata Zaimah sambil menjeling kepada Nizam yang diam tetapi senyum lebar.

“eh dah dah..mari kita makan..nanti mak pun nak tanya mah ni” balas Milah yang hendak menutup cerita.

Semasa di meja makan Nizam yang duduk bertentangan dengan sengaja menghulurkan kaki kanannya kearah kaki Milah di bawah meja sambil menggesel gesel membuatkan Milah terdiam sambil tersenyum tanpa memandang muka Nizam. Zaimah yang duduk bersebelahan tidak sedar apa yang berlaku.

Milah kini sudah terasa seakan akan naik syahwat nya. Dia tahu Nizam pakwe anaknya ini menguji nya. Melihat Milah diam dan senyum aje Nizam bertambah berani lalu di naikkan kakinya keatas peha Milah dan cuba untuk ke celah kelengkang Milah. Milah buat tak tau saja malah cuba merenggang kangkangan nya. Sampai hujung kaki Nizam betul dicelah kelengkang Milah dan menyentuh pintu pantatnya. Nizam mula menonjol nonjol kakinya dan menggaru garu peha Milah. Milah bersahaja tetapi nampak mukanya ghairah mengetap bibirnya sambil mencuri pandang muka Nizam. Kini Milah menurunkan satu tangan nya lalu diangkatnya baju tidor kaftannya keparas pehanya kemudian Milah pegang kaki Nizam dan di rapatkan kedalam kelengkangnya agar lebih mengena kepada biji kelentitnya. Nizam semakin galak dan teruja akan tindakan emak boyfriendnya yang nampak memberi respon yang sangat baik.  

Apabila Zaimah bangun pergi ke dapur untuk ambil mee goreng tambahan Nizam makin berani lalu berkata

“makcik saya syok kat makcik...tak kisah kan, syok setim tengok makcik..malam tadi makcik main kuat betul Zam intai dengan Zaimah kami syok lah ..jangan sampai Mah tau..Zam nak main dengan makcik please!”. Sambil itu Nizam semakin kuat menonjol pantat Milah bila dia mendengar Milah mula sudah merengek rengek..oh..seeehh..ohh suda rasa ghairah akibat dari rabaan kaki Nizam yang semakin kuat menonjol nonjol pantatnya itu.

“makcik sedap tak..ni baru kaki Zam belum mulut Zam kat situ lagi..kalau Zam dapat makcik mesti nak lagi”kata Nizam lagi.

“shish..nanti mah tau..Zam ni kuat ya?...malam tadi bukan main kuat hentak pantat Zaimah..sebut sebut nama makcik suruh Zaimah mengerang macam makcik mengerang..ni nak apa dari makcik, hai ..tu Zaimah girlfriend awak tu kan kuat muda mekar main lah puas puas”balas Milah yang dalam pada itu sudah terasa air terbit dari pantatnya tanda naik syahwat.  

“bukan apa nak juga rasa emak dia punya, saya teruja sebab makcik sporting mana boleh dapat macam ni makcik, dapat main pantat anak dapat juga rasa pantat emaknya!” balas Nizam tersenyum.

“kalau dapat macam tu, untung lah Nizam, Zam ni muda makcik dah double usia takut tak larat kena henjut dengan Zam nanti..makcik betul betul dengar Zam sangat kuat main malam tadi! Habis tu ni...nak emaknya juga lah ni?..tanya Milah senyum

“ya lah nak lah makcik boleh lah dapat sekali jadilah”kata Nizam

“eh  ni makcik nak tanya..ni asyik main aje dengan Zaimah nanti tak jaga mengandong sebelum nikah tau!” kata Milah.

“Ya lah makcik Zaimah kuat main hari hari nak main...Makcik saya pancut luar cuma ada masa Mah kira kitaran period dia saya boleh pancut dalam sebab memang sedap puas!..nak pakai condom Zaimah tak suka jadi main cabut tembak luar aje” jawab Nizam.

“memang lah Zam mana nak sedap pakai condom kulit batang tu tak bergesel dengan lubang tu!..he ..he..” gelak Milah dan terus bertanya Nizam

” Zam dulu dah banyak perempuan Zam main betul tak? Cakap jangan bohong dengan makcik!” 

“eh..makcik ni nak tau pulak..makcik pun lagi ramai kan? Zam tau makcik he..he..betul tak kita sama sama sporting?”kata Nizam yang memang dah ramai waniuta dia main termasuk isteri orang, yang ramainya amoi dan india tak kurang juga melayu. Perangai casanova sebab lebat bulu dada tinggi handsome pulak tu.

“makcik tau sebab kamu bukan main kuat lagi main Zaimah ..dulu dia ada 2 ke 3 boyfriend tapi tak kekal agaknya tak handal macam Zam yang pandai puaskan dia..dia muda Zam makcik dulu muda pun lagi kuat asyik nak aje tak kira siang ke malam”kata Milah 

“Zam tau makcik memang hebat atas katil! Saya suka dan sayang makcik sebab open tak kisah boleh share hal hal macam ni!”kata Nizam cuba memuji emak kekasihnya.

Sikap terbukaan Milah membuatkan Nizam amat teruja berazam dan semakin berani nak menggoda bakal emak mertuanya. Timbul niat Nizam macam mana pun dia nak merasa main dengan Milah, tentu emak kekasih dia ni juga tidak akan menolaknya.
  
Zaimah pun tiba dimeja mereka pun tukar cerita tentang bisnis jongkong emas. Walaupun mereka asyik rapat dan sporting masa masih belum mengizinkan mereka memantat. Nizam yang amat teruja nak pantat Milah tetapi Milah tidak berapa teringin sebab dia rasa bersalah jika Nizam curang pada Zaimah walaupun naluri hatinya mau memantat rasa butuh Nizam yang dada berbulu ni.

Masa berlalu tak lama lepas 3 bulan Zaimah dan Nizam bernikah mereka masih tinggal sementara di rumah Milah kerana rumah yang suami Milah belikan sedang di ubah suai. 
Satu malam jam hampir 12.30 malam Milah pulang dari majlis makan malam meraikan hari keputeraan Yang DiPertuan Negeri Sembilan Milah dihantar oleh suaminya yang selepas itu pulang ke rumah isteri mudanya.

Nizam yang berada di biliknya ditingkat atas nampak kereta bapa mertuanya dan dia tau emak mertuanya Milah baru pulang. Sebenarnya Nizam baru lepas memantat puki isterinya Zaimah yang tertidor keletihan. Tentunya Zaimah letih sebab kini sudah 3 bulan mengandong tapi perut dan teteknya amat besor. Siapa yang melihatnya tentu setim sebab memang body Zaimah semasa mengandong ni sungguh menggiurkan. 

Yati yang keluar berjumpa kekasihnya menyebabkan rumah sunyi tambahan pulak yang bongsu pergi ke Bagan Lalang bersama kawan untuk berkelah dan esok baru pulang. Jadi Milah pun ke bilik air di bawah sebelum naik ke kamarnya diatas. Milah membuka kain baju kurung moden nya tanpa membuka bajunya yang singkat paras pusat. Dia membuka seluar dan bra untuk di cuci didalam mesin sebelum masuk ke bilik air untuk buang air kecil.  Selesai Milah buang air kecil Milah keluar tanpa dia sedar Nizam yang berlenggeng dengan kain pelikat saja berada di tepi tangga dalam keadaan yang sedikit gelap memerhatikan Milah. Milah ke dapur membuka peti sejuk untuk mengambil air minum. Milah menonggeng menampakkan bontot nya yang putih melepak dan menampakkan buritnya yang sedikit merkah tembam ada bulu sikit mungkin tak sempat cukur licin sebab biasanya Milah memang cukur bulu pantatnya. Pantat yang masih basah lepas dicuci selepas kencing tadi menaikkan lagi ghairah Nizam.

Nizam sudah setim melihat keadaan Milah seperti itu, dengan perlahan dia tanggalkan kain pelikat nya dan kini berbogel pergi ke arah Milah dari belakang dia cekup mulut Milah dengan tangan sambil butuhnya yang keras itu diajukan ke pantat Milah sambil berkata

“emak Zam ni..dah lama tunggu ni..nak benda ni mak dah keras ni..Zam masuk ya ..kejap aje Zaimah tidor tu..please kasi lah mak!” rayu Nizam

Milah terkejut tergamam tapi tak meronta, dia biarkan dan berkata
”kenapa datang nak curi curi nak minta lah..Zam ni”kata Milah sambil berpusing ke arah meja makan dan membuka baju kurungnya. Kini Milah meluaskan kangkangan nya agar butuh Nizam dapat masuk tetapi oleh kerana besar agak susah nak masuk jadi Milah menyuruh Nizam jilat dan kulum biji kelentit nya dulu. Milah menonggeng semula dan Nizam pun buat apa yang disuruh. Sedap betul rasa Nizam pantat emak mertuanya baunya wangi sabun baru basuh selepas Milah kencing tadi. Nizam jilat dan mengulum biji kelentit Milah dengan penuh sentimental, di jelir jelirnya lidah kedalam puki emak mertuanya menambahkan kesedapan pada Milah yang tidak terhingga.

Pantat Milah kini sudah lecun basah akibat jilatan Nizam, tak lama Nizam pun mengajukan butuh nya yang masih keras itu masuk main secara doggie. Milah memegang kerusi di meja sewaktu Nizam terus menusuk menghayun lubang pantat emak mertuanya. Milah mengerang tetapi sedikit perlahan sebab mungkin takut akan bangunkan Zaimah di tingkat atas. Henjut punya henjut tak sampai 10 minit Nizam rasa nak terpancut. Sambil menikam dan menusuk butuhnya ke pantat emak mertuanya Nizam membongkok mencium seluruh badan Milah yang licin tu dan meramas ramas tetek Milah yang dah pun mengrengek rengek kesedapan.
Nizam amat bernafsu sekali, dia sodok sodok dengan hentakkan yang kuat kerana dia tau emak mertuanya suka memantat begitu.

“oh..Zam sedap nak kuat lagi Zam..mak kemot ni!”kata Milah.

“Makkkk sedap mak Zam nak pancut ni..pancut dalam ya mak.. mak rasa air mani Zam..telan lah sikit ya mak? Zam nak mak sayang Zam jika mak telan..sikit ya mak telan ya!”rayu Nizam 

Nizam masih boleh bertahan lagi belum nak pancut. Dia pun membongkok lagi menggigit gigit menjilat belakang Milah. Milah terasa sedap akan bulu dada Nizam yang lebat itu mengena body belakangnya. Manakala Milah pula meraba raba buah pelir Nizam dari bawah. Bila Milah meraba dan memicit micit buah zakar berbulu itu Nizam pun sudah tak keruan lalu memancurtkan air maninya kedalam pantat Milah, dan dengan cepat dia mencabut lalu dipusingnya Milah agar membuka mulut lalu disuakan butuhnya masih keras itu bersisakan air mani untuk emak mertuanya, Milah menyedut saki baki air mani yang ada. Milah membuka dan terus mengisap hisap menyedut kote Nizam.

Milah kecewa juga mengapa cepat sangat Nizam pancut. Fikirnya tentu Nizam boleh tahan lama. Sebenarnya Nizam tak tahan akan kesedapan lubang pantat Milah maka cepat dia terpancut. Lagi pun sebelum ini dia sudah main pantat isterinya Zaimah sebanyak 3 round. Keadaan Zaimah yang buncit hampir nak ke-4 bulan mengandong membuatkan Nizam suka main. Tetek Zaimah sangat besor dan tegang manakala putingnya sebesor buah rambai, pantat Zaimah tembam tu yang Nizam geram akan perubahan bentuk badan isterinya. Nizam sangat suka meramas dan menghisap susu tetek besor isterinya. Mereka sangat suka main cara tunggang kuda, ini yang membuatkan Nizam baring lama main kerana aksi ini lambat bagi lelaki nak pancutkan air maninya. Nizam tak boleh main kasar maklum lah kandongan baru nak masuk 4 bulan. 

“hai Zam cepat makcik belum panas lagi dah pancut?” kata Milah.
“emak kita sambung main kat bilik emak atas ya?”rayu Nizam.

“nak lagi ke?...mak letih ni Zam siang tadi uncle EM dah balun mak 4 round sengal tulang tulang...ni dapat juga Zam pantat emak ya!

“mak pun nak kan?..Zam tau mak tak larang..sedap betul main dengan mak mertua..he..he..dapat mak dapat anak!”kat Nizam 

Sambil mereka berbual terdengar suara Zaimah memanggil Nizam. Cepat cepat Nizam memakai sarung sambil datang memeluk dan mencium emak mertuanya sambil meramas ramas tetek Milah.

“thanks mak nanti Zam nak lagi..kita main macam macam style ya mak mesti mak syok ..kasi Zam puaskan mak ya?”kata Nizam.

“Zam pantat mak uncle EM yang punya..dah rasa ni dah lah ..Zam main bini Zam tu ..dia tengah mengandong memang sedap main Zam..betul tak?...Mah pun kuat main mak tau” kata Milah.

“ya kuat main Mah tu mak hari hari nak pagi siang petang nak aje dia jika hari tak kerja..dan malam mesti main”!balas Nizam.

Nizam  meninggalkan Milah yang ada meleleh air mani menantunya di bibir pantatnya. Walaupun Zam menujah doggie dalam keadaan tergesa gesa takutkan Zaimah terjaga Milah merasakan puas juga sebab butuh menantunya ini tak kurang hebat malah lebih panjang dari butuh EM cuma EM besor mengembang walaupun pendek sikit. 

Merasa juga menantu Milah akan lubang pantatnya. Hari hari yang mendatang jika ada line clear, Nizam mengharapkan akan dapat main lagi dengan mak mertuanya yang memang kuat nafsu seks nya ini terutama bila Zaimah berada didalam pantang nanti, tetapi Milah tak mudah nak memberi kepada menantunya ini kerana pada Milah pantatnya hanya untuk kekasih yang dicintai EM yang juga merupakan ahli keluarganya. Milah tak mahu Nizam atau pun Zaimah anaknya nanti berlaku curang masing masing mencari kepuasan seks dari orang lain walaupun dia sendiri yang curang. Nizam sendiri tidak tahu yang isterinya, Zaimah yang sedang mengandong itu juga mengidam dan berkeinginan nak merasa juga main dengan kekasih emaknya EM!.

Zaimah tahu jika dia hendak memberikan pantatnya pasti uncle EM tidak akan menolak. Uncle EM memang baik terhadap keluarganya malah bapa Zaimah pun tidak kisah jika uncle EM selalu datang menemani ibunya baik dirumah maupun keluar menghadiri majlis atau membeli belah. Kesibukkan tentang bisnis dan mempunyai isteri lain menyebabkan bapa Zaimah kurang bersama emaknya Datin Milah. Keadaan ini juga membuatkan emaknya mengadakan hubungan dengan beberapa lelaki lain. Zaimah tau sangat yang dulu emaknya kerap bersama lelaki jawa Adi Mascung dan emaknya juga sering keluar bersama polis Sdin yang pernah membawa emaknya bercuti menginap di Pulau Pangkor bagaikan suami isteri. Zaimah terjumpa bil hotel dan juga gambar gambar emaknya bersantai malah ada gambar emaknya berbogel menampakkan buah dada yang diambil oleh Sdin didalam kamar hotel di Pulau Pangkor. Yang lebih ketara ialah ada gambar kekasih emaknya itu telanjang duduk diatas katil memegang butuhnya yang tegang. Gambar ini pasti diambil oleh emaknya.

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...