godaan nafsu part 3 dan 4 by ah fatt

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.

Sambungan dari part 1 dan 2
GODAAN NAFSU 3

Mimi Amira begitu asyik membaca sebuah buku bertajuk ’Kisah Benar’ yang baru dibelinya disebuah kedai buku dibandar,sehelai demi sehelai Mimi Amira menyelak sambil melihat beberapa gambar lelaki dan wanita sedang berpelukan gairah ada juga gambar yang menunjukkan aksi gairah beberapa orang wanita berbogel sedang berposing.buku yang baru dibelinya itu menceritakan tentang hubungan seks antara lelaki dan wanita.

Cerita yang paling menarik perhatiannya ialah kisah seorang gadis yang telah dirogol berkali-kali oleh adik tirinya. Mulanya Mimi Amira tidak pernah pun terfikir akan menjadi seperti gadis itu…

“Ahh! Adi tu baru berumur 15 tahun apalah sangat yang dia tahu tentang hubungan seks ni,lain lah kalau si Abu kawannya itu” fikir Mimi Amira.

Tiba-tiba Mimi Amira teringatkan Abu kekasih hatinya yang menghilangkan diri tempoh hari setelah mengongkeknya sehingga cipapnya berdarah.

“Ishhh…mana lah perginya si Abu ni dah dua hari tak datang tengok aku…puki aku ni pun dah gatal-gatal nakkan batang pelir si Abu tu… Abu…akak dah maafkan Abu…tolonglah cepat datang….akak dah tak sabar nak merasa batang pelir Abu dalam lubang puki akak ni….” bisik hati kecil Mimi Amira sendiri.

Mimi Amira bersendirian di dalam rumahnya, Mimi Amira memusingkan tubuhnya ke kiri ke kanan sambil melihat wajah dan tubuhnya yang cantik itu di cermin besar yang tergantung di ruang tamu rumahnya.

“Emm sebab ini lah si Abu,Din Musang dan juga Pakcik Rahim itu bila melihat tubuhku mereka pasti akan tergoda…”senyum Mimi Amira lagi sambil berjalan menuju ke dapur.

Pada suatu malam yang sunyi. kira-kira pukul 9 malam.Mimi Amira sedang duduk diatas sofa menonton cerita hantu bersama-sama dengan adiknya, Adi.dah sejam cerita itu tiba-tiba ada satu ‘part’ dalam cerita itu,seorang lelaki sedang mengintai perempuan mandi.masa itu perempuan didalam cerita itu mandi telanjang dan nampak semua sekali dan lelaki itu pula tengah melancap batang kotenya sendiri.

Mimi Amira terkejut dan cepat-cepat mencapai ‘remote’ untuk cepatkan adegan itu tetapi…

“Alaa kak Adi nak tengok la…”

“Kenapa Adi nak tengok perempuan tu telanjang…?” tanya Mimi Amira.

“Emmm…Adi teringin sangat nak tengok kemaluan perempuan yang dah dewasa…”kata Adi malu-malu.

Mimi Amira tergelak bila mendengar budak berusia 15 tahun cakap macam itu.Selepas cerita hantu itu sudah habis,Adi bangun dan terus ke dapur.Mimi Amira terperasan yang Adi cuba lindungi seluarnya semasa hendak ke dapur.cara Adi berjalan pun sudah tidak betul.

“Adi kenapa jalan mengengkang macam tu…?” tanya Mimi Amira dan Adi senyum sahaja…dan terus belari ke dapur.

Mimi Amira dengan senyap-senyap mengintai apa yang di buat oleh adiknya.Mimi Amira nampak Adi sedang memegang batang kotenya yang sedang menegang itu.baru Mimi Amira tahu rupanya adiknya tengah stim. Mimi Amira pun buat-buat baru masuk ke dapur untuk mencari barang,masa itu Adi kelam-kabut betulkan seluarnya.

“Adi buat apa kat dapur ni…?”tanya Mimi Amira.

“Emmm Adi nak minum air…”kata Adi.,tapi Adi tak perasan yang Mimi Amira sudah nampak apa yang dia buat tadi.dan batang kote Adi masih lagi tegang.

“Apa yang terbonjol kat seluar Adi tu…?” tanya Mimi Amira lagi.

“Takde apa-apa la kak….” kata Adi…lepas itu Adi terus tutup dengan tangannya. Mimi Amira pun tarik tangan Adi….

“Oooo anu Adi dah tegang yee…” kata Mimi Amira dan Adi senyum saja…kemudian Mimi Amira dan Adi duduk kembali diatas sofa.

Mimi Amira terperasan cara adiknya memandang ke arah nya dengan agak ganjil.

“Kenapa Adi pandang akak macam tu…?” bila ditanya adiknya hanya mengelengkan kepalanya saja beberapa kali.

“Cakaplah kenapa Adi tengok kakak lain macam saja ni….?”

“Err… sebenarnya… Adi tengah fikir… kakak pakai tak baju dalam sekarang ni…” akhirnya adiknya mengalah..

Rupa-rupanya Adi sedang memandang ke dada kakaknya sendiri. Kebetulan pula waktu itu Mimi Amira hanya memakai singlet putih dan terdedah pula di bahagian pangkal dada…dan memang Mimi Amira tidak memakai coli ketika itu. Tetapi Mimi Amira tidak kisah sangat kalau Adi tengok dia macam itu…

“Tak… akak panas lah…”jawap Mimi Amira sambil tersenyum pada adiknya.

Setelah habis menonton rancangan tv,seperti biasa Mimi Amira terus saja menuju ke dalam bilik air untuk mandi. Disebabkan kesejukkan dan tubuh yang mengigil. Mimi Amira terlupa untuk mengunci pintu bilik air.dan disaat itu juga Mimi Amira mula menyedari ada sepasang mata sedang memerhatikan susuk tubuhnya yang masih lagi telanjang dan kebasahan itu. Sebenarnya sudah lama adiknya dan si Abu melakukan perbuatan itu bila berpeluang.cuma Mimi Amira saja berpura-pura buat tak tahu.Fikirnya biarlah mereka tengok tubuhnya lagipun mereka itu budak-budak hingusan saja apalah yang mereka boleh buat sangat. Selepas habis mandi Mimi Amira terus menuju masuk ke dalam bilik tidurnya untuk menyalin pakaian.

Mimi Amira mengenakan seluar pendek dan simi bertali halus sahaja. pada malam itu. Mimi Amira tidak dapat melelapkan matanya,sedang dia berguling-guling diatas katilnya,tiba-tiba ada orang sedang mengetuk pintu biliknya....

”Masuklah pintu tak berkunci…”kata Mimi Amira dari atas katilnya.

”Adi tak boleh lelapkan matalah kak…” kata Adi sambil berjalan menuju ke katil kakaknya.

“Emm boleh Adi tanya sesuatu… “

Mimi Amira hanya tersenyum memandang adiknya itu. setelah agak lama mereka berdua bersembang…

“Adi rasa mengantuk lah kak,boleh Adi baring sekejap…? ” tanya Adi.

Tanpa berfikir panjang Mimi Amira benarkan…melihat Adi telah melelapkan matanya Mimi Amira juga tertidur…tiba-tiba Mimi Amira terkejut bila merasakan tangan adiknya memeluk tubuhnya.

Namun ketika Mimi Amira melihatnya,adiknya sedang asyik tidur…ketika itu tangan adiknya berada di atas buah dadanya…Mimi Amira terasa sesuatu…tapi dia biarkan…terasa jantungnya berdegup pantas…

Tiba-tiba terlintas difikirannya untuk melihat ‘anu’ adiknya…Mimi Amira sendiri hairan mengapa dia tidak dapat mengawal nafsunya kali ini…dengan berpandukan samar-samar lampu dari luar…Mimi Amira dapat melihat konek adiknya menegang dari dalam seluar tidurnya…Mimi Amira cuba memberanikan diri menyentuhnya dari luar seluar adiknya…tiba-tiba Adi terjaga dari lenanya…ketika itu Mimi Amira pantas memejamkan matanya dan berpura-pura sedang tidur…semasa Mimi Amira berpura-pura sedang tidur itu, Mimi Amira membuka sedikit matanya…dia melihat adiknya sedang merenung tajam ke arahnya…Mimi Amira cuma membatukan diri…kemudian Adi cuba menyentuh buah dada kakaknya sendiri…ketika itu Mimi Amira mula merasakan… aaaaahhh… sesuatu yang amat nikmat…

Mimi Amira membiarkan sahaja adiknya meramas-ramas buah dadanya yang besar itu…Mimi Amira buat-buat terjaga…dan Adi terdiam…

“Apa yang Adi buat ni…?” tanya Mimi Amira pada Adi yang masih terkejut itu.

”Emmm maafkan Adi kakak…sebenarnya Adi…sebenarnya Adi…geram tengok…tetek dengan puting kakak yang besar tu…” jawap Adi tersekat-sekat.

Mimi Amira tersenyum mendengar jawapan adiknya.

“Adi teringin ke….?” tanya Mimi Amira lagi pada adiknya…Adi terdiam dan tanpa diduga Adi terus meramas-ramas buah dada kakaknya sekuat hati…

“Aahhh…!!sedap…sedap…!!” Mimi Amira menjerit kecil kerana sedikit terasa kesakitan…

Adi dengan berani terus menyelak simi yang di pakai kakaknya dan terus menghisap kedua-dua belah buah dada berganti-ganti…ketika itu Mimi Amira merasakan sesuatu sedang meleleh keluar dari lubang cipapnya…seluar pendek yang dipakainya terasa basah…

Tanpa berlengah Mimi Amira terus memegang batang konek adiknya dari luar seluar…

”Emm keras…” fikir Mimi Amira.

Kemudian Mimi Amira memasukkan tangannya kedalam seluar aqdiknya…Mimi Amira terus meramas-ramas telur adiknya…

“Kakak tunggu sekejap biar Adi buka seluar ni…” kata Adi sambil membuka seluarnya sendiri…

Ketika itu Mimi Amira terkejut melihat batang konek adiknya semakin panjang dan membesar…Mimi Amira terus lancapkan batang konek Adi…

*
Tanpa bertangguh, Mimi Amira terus melancapkan batang konek adiknya....

”Kakak berhenti…berhenti….emm Adi nak tengok cipap kakak pula…” kata Adi pada kakaknya.

“Emm baiklah Adik akak sayang. Adik tengok lah puas-puas…” kata Mimi Amira membenarkan Adiknya melihat cipapnya.

“Tapi Adi tak boleh masukkan jari atau konek Adi dalam lubang burit akak ni tau…” kata Mimi Amira pada adiknya kerana dia khuatir akan mengandungkan anak hasil dari benih adiknya sendiri. dan tanpa diduga…setelah Adi melondehkan seluar pendek kakaknya,Adi terus menjilat-jilat cipap kakaknya dengan rakus…Mimi Amira terus tak tahan…

“Aahhaaahhhhhaaaaaaaahhhhhhaaaarrgghhhhh…” jerit Mimi Amira kerana geli yang teramat sangat sehingga terangkat seluruh tubuhnya…Mimi Amira terasa sangat puas…

Setelah itu,Mimi Amira terus lancapkan batang konek Adiknya sehingga cecair mani adiknya keluar memancut-mancut…Adi terus tertidur kepenatan…Mimi Amira juga tidur sambil tersenyum kepuasan…sejak hari itu, Mimi Amira sering lancapkan batang konek adiknya…bila adiknya terasa nak pancutkan air maninya ke tubuhnya,Adi akan ke bilik tidur kakaknya…

Malam itu ketika Mimi Amira berada di dalam bilik tidurnya,dan ketika itu juga Mimi Amira sedang menyalin pakaian.dengan tiba-tiba Abu telah menceroboh masuk ke dalam bilik tidur kekasihnya itu.

Ketika Abu meluru masuk ke dalam bilik tidur kekasihya itu,didapati Mimi Amira sedang berdiri betul-betul di hadapannya.

“Abu ! kenapa masuk ikut tingkap ni…? Kan akak tengah salin baju ni…” kata Mimi Amira yang masih lagi memegang baju dalam yang hendak dipakainya.

“Kak, maafkan Abu sebab tempoh hari... Abu...” kata Abu putus-putus kerana menyesal dengan perbuatannya pada Mimi Amira tempoh hari.

“Takpe..”kata Mimi Amira.

“Kak tolong jangan beritahu sape-sape ya…kakak cakap je apa yang kakak nak, Abu sanggup buat,tapi jangan beritahu orang pasal kita ek….” terang Abu dan Mimi Amira hanya diam membisu….

“Abu nak buat apa…?” tanya Mimi Amira setelah lama membisu dan Abu terus mencium leher Mimi Amira sambil memeluk erat tubuh separuh bogel itu.

Batang kote Abu yang tegang itu betul–betul berada di belahan cipap Mimi Amira,yang hanya berlapik dengan tuala sahaja,tangan Abu mula meramas-ramas perlahan kedua belah buah dada yang bergantungan itu.

“Jangan laa…akak tak suka macam ni….” Mimi Amira mendesah perlahan,Abu tidak memperdulikan rayuan Mimi Amira itu.

Abu terus menarik tuala yang menutupi sebahagian tubuh Mimi Amira itu,dan terserlahlah bentuk tubuh Mimi Amira yang teramat seksi itu,Abu peluk dan terus menghisap kedua-dua belah tetek besar Mimi Amira itu.

Abu sudah tidak dapat mengawal nafsunya sendiri,Mimi Amira juga langsung tidak menghalang,Abu terus menerus menjilat-jilat kedua-dua belah tetek besar Mimi Amira itu, besar dan lembut… Abu terus menghisap puting tetek Mimi Amira puas-puas,tangan Abu mula menjalar ke celah kelengkang Mimi Amira,dan perlahan-lahan Abu usap-usap bibir cipap Mimi Amira yang tembam itu.

Emm basah…Abu terus melutut dan mula menjilat paha yang putih gebu itu,dari paha Abu terus naik ke celah kelengkang dan Abu terus angkat sebelah kaki Mimi Amira dan terus menjilat celah bontot yang padat itu,Abu terus jilat celah-celah bontot Mimi Amira itu sampai ke lubang beraknya,Abu sedut dalam-dalam,kemudian Abu jolok hujung lidahnya ke lubang berak Mimi Amira,terkemut-kemut Mimi Amira dibuatnya.

“Aaaahhh…uunnnhhh….jilat lagi…lagi…akak nak lagi…jilat lubang akak ni sayang….” Mimi Amira mengerang kuat sambil menongekkan punggungnya ke muka Abu,

Hampir 20 minit kemudian barulah Abu lepaskan jilatannya dari lubang jubur Mimi Amira itu.

“Kakak..,Abu dah tak boleh tahan ni tolong lancapkan batang kote Abu ni kak…” kata Abu penuh semangat.

Mimi Amira tidak mampu berbuat apa-apa ketika Abu mahukannya melakukan onani ke atas batang kotenya dan Abu juga mahukan kekasihnya itu untuk berasmara denganya.

“Iihh…Abu sudah la, akak tak mahu buat lagi tolonglah Abu…” rayu Mimi Amira pada Abu yang sedang asyik mengoncang-goncang kedua belah buah dada milik kekasihnya itu.

Abu mengambil kesempatan untuk melakukan perbuatan terkutuk itu pada waktu malam ketika kedua orang tua Mimi Amira sedang nyenyak tidur. Disebabkan terlalu sayangkan kekasihnya Abu, Mimi Amira dengan rela sanggup menyerahkan tubuhnya untuk ‘diratah’.sekaligus menceroboh kesucian tubuh montoknya dengan melakukan persetubuhan haram.

“Akak dah tak marah ke kat Abu…?” tanya Abu pada Mimi Amira.

“Akak dah tak marah Abu dah…”ujar Mimi Amira sambil tersenyum mengoda.

Oleh kerana tidak mahu sesiapa pun tahu tentang hubungan seks mereka maka Mimi Amira terpaksa melayani setiap permintaan kekasihnya itu.termasuklah membiarkan dirinya terus menjadi alat untuk melepaskan hawa nafsu seks kekasihnya.dan hampir setiap malam Abu akan menyelinap masuk ke dalam bilik tidur dan melakukan hubungan seks dengan Mimi Amira…


GODAAN NAFSU 4
Perkenalan antara Mimi Amira dengan seorang jejaka bernama Zaid di perhentian bas di bandar tengah hari tadi telah memulakan segalanya. pertama kali Mimi Amira berkenalan dengan Zaid, Zaid telah mengajak Mimi Amira singgah di rumahnya.
“Ok…!tunggu Mimi datang ya malam ni…”dengan pantas Mimi Amira memberikan persetujuan.

Emm…’hensem’juga Zaid tu ek…fikir Mimi Amira sendirian sambil berjalan pulang menuju ke rumahnya.

Tepat pukul sebelas malam,Mimi Amira terus berjalan menuju ke rumah Zaid. untuk sampai ke rumah Zaid,Mimi Amira terpaksa berjalan melalui lorong kebun getah. setelah sampai dihadapan pintu rumah Zaid,Mimi Amira terus mengetuk pintu.

“Abang Zaid…!Ooo Abang Zaid…!”panggil Mimi Amira beberapa kali.

Setelah mengetuk beberapa kali akhirnya pintu dibuka dari dalam dan Zaid berdiri dihadapan pintu rumahnya.

“Masuklah mimi…! Jangan malu-malu buatlah macam rumah sendiri…”pelawa Zaid sambil tersenyum lebar.

Setelah masuk Zaid buatkan air oren untuk Mimi Amira. sambil menonton rancangan tv. Mimi Amira minum air oren yang Zaid buatkan itu. sedang rancak Mimi Amira dan Zaid berbual-bual.tiba-tiba Mimi Amira berasa betul-betul mengantuk.

“Eh…?kenapa tiba-tiba Mimi rasa mengantuk sangat ni…?”

“Ha…kalau mimi nak baring,mimi masuk dalam bilik tidur ni…”kata Zaid sambil menunjukkan arah ke bilik tidurnya.

“Abang Zaid nak pergi mandi kejap.”katanya sambil mencapai tuala yang tersangkut di atas kerusi.

“Baiklah abang…”kata Mimi Amira.masuk saja ke dalam bilik tidur Zaid.Mimi Amira terus merebahkan tubuhnya di atas katil.

Kerana terlalu letih Mimi Amira pun terlena,kebetulan pada masa itu Mimi Amira hanya memakai skirt pendek dan baju- t sahaja.

Kira-kira setengah jam kemudian,tiba-tiba Mimi Amira terasa seperti ada sesuatu yang sedang merayap-rayap di atas dadanya.Mimi Amira hanya mendiamkan diri sambil memejamkan matanya .Tiba-tiba Mimi Amira terasa yang buah dadanya sedang diraba-raba.Mimi Amira pun terus membuka kedua matanya dan melihat Zaid sudah duduk disebelahnya.

"Eh! abang Zaid...apa ni...abang nak buat apa kat Mimi ni…???"kata Mimi Amira terketar-ketar.
Pintu bilik telah dikunci.kini hanya mereka berdua sahaja dan Zaid sudah bersedia mahu membuat apa sahaja keatas tubuh Mimi Amira bila-bila masa.

Zaid melondehkan tualanya dan telanjang.tercacak batangnya keras ke atas.jantung Mimi Amira berdegup kuat berdebar-debar…Zaid akhirnya membuka pakaian Mimi Amira tanpa meninggalkan seurat benang pun.panties g-string sexy yang baru dibeli dicampakkan ke tepi pintu.

Zaid mula menjilat tetek besar Mimi Amira,kemudian cipap tembam yang bercukur licin itu dirodok dengan tiga batang jarinya.Zaid terus mencium dan menjilat-jilat merata tubuh dan akhirnya ke lubang jubur Mimi Amira yang comel itu.Zaid mengambil masa yang lama menghidu lubang yang selalu mengeluarkan tahi itu,Zaid mencium dan menjilat lubang jubur yang kemerah-merahan itu.lubang jubur yang pernah diteroka oleh beberapa batang sebelum ini dijilat dan dihidu semahunya.

Masa sudah tiba…Zaid bersedia di atas paha Mimi Amira,di celah kangkang bontot lebar dan bulat itu,Zaid mula mengesel-geselkan kepala butuhnya yang berkilat ke atas alur jubur Mimi Amira yang masih terterap.Zaid memegang kemas bahu Mimi Amira dan menekannya ke katil.bahagian lubang jubur Mimi Amira nampaknya sudah memberi peluang.

“Tolonglah Abang Zaid….janganlah…ahhh…ahhhhahhhh…”Mimi Amira cuba meronta-ronta.

Zaid tidak bersuara sebaliknya sedaya upaya cuba memasukkan batangnya ke dalam lubang jubur Mimi Amira yang tercungap-cungap itu.Batangnya masih bergesel dengan lubang jubur Mimi Amira yang sudah lecah itu.

“Mimi…tolonglah…abang nak rasa sekali ni saja…tolonglah….rasakan sekali….”

“Ahhhahhh…tak mahu..abanggg…”Mimi Amira mula berasa sakit bila Zaid mula mengorak langkah.kepala butuhnya sudah mula memberi ‘salam perkenalan’ kepada lubang jubur Mimi Amira yang comel itu.

“Aaaaahhhhhhh……!!”Mimi Amira menjerit bila merasakan tujahan butuh Zaid semakin mendalam…tidak ada halangan lagi.

*
Batang konek Zaid mula menganas di dalam lubang jubur Mimi Amira....

Zaid mula menunggang Mimi Amira…tujahan sudah tidak mengenal erit kasihan lagi.hayunan zakarnya semakin kuat.air mazi masing-masing makin banyak keluar,semakin lecah…cupp capp cupp capppp…bunyi yang keluar hasil dari batang Zaid dan lubang jubur Mimi Amira itu.

Tidak puas dengan aksi itu,Zaid mula memaksa Mimi Amira membuat posisi doggie pula.Zaid mula melepaskan tekanan pada bahu Mimi Amira dan mengangkat pula bontot Mimi Amira ke atas dan kedudukan Mimi Amira kini tak ubah seperti anjing betina yang sedia untuk di jolok oleh anjing jantannya.

Mujur panjang butuh Zaid 7 inci,kalau tidak tentu tak sampai ke dalam pangkal kerana terhalang oleh bontot lebar dan bulat Mimi Amira itu.Ketika itulah Mimi Amira menyerah sepenuhnya sehingga longlai dikerjakan oleh Zaid. Dalam posisi ini Zaid dapat menyodok masuk butuhnya dengan kuat berulang-ulang kali tanpa henti hampir 20 minit!

Zaid memang biasa main lama-lama…setakat sejam tidak jadi hal baginya. Bukan setakat ubat kuat seks, malah sudah banyak pelacur dan bohsia yang pernah diliwatnya. Setakat tubuh Mimi Amira itu…kacang saja,bukan sejam, dua jam pun boleh terus menerus Zaid kerjakan.Mimi Amira sudah setengah mati…lubang juburnya sudah merah pedih,kulit-kulit di lubang juburnya sudah melecet…kepanasan!

Zaid memang berhasrat meledakkan air maninya kedalam lubang Mimi Amira itu…pastinya sambil melihat rengek tangis perempuan yang maha cantik itu.kemudian Zaid mengalihkan tubuh bogel Mimi Amira pula. Kedua-dua kaki Mimi Amira kini berada diatas bahu Zaid…lutut Mimi Amira mencecah buah dadanya sendiri…Zaid menujah pula lubang cipap Mimi Amira yang sudah basah lencun dengan air mazinya sendiri kira-kira 20 tujahan yang kuat sehingga bergegar buah dada yang besar milik Mimi Amira itu…

Akhirnya meledaklah juga air maninya diiringi tangisan air mata dan raungan kepuasan dari Mimi Amira.

Zaid berasa amat lega dan Mimi Amira pula berasa sangat sengsara.bila butuhnya yang keras itu dicAbut,air maninya meleleh-leleh di atas tubuh bogel Mimi Amira. Zaid bangun dan terus mencari tisu.kerantung telurnya bergoyang-goyang,zakarnya tetap tegang dan keras.melihatkan Mimi Amira yang masih terlentang dan terkangkang itu…Mimi Amira menjadi malu melihat Zaid memandangnya begitu. Zaid mula naik syeh lagi dan cuba’ doggy style’ lagi.Zaid melutut dibawah sambil tangannya meraba-raba bontot lebar dan bulat dihadapannya.

Zaid mula menghidu dan mencium lagi lubang jubur Mimi Amira itu. Lubang jubur Mimi Amira yang tadinya dijolok dengan butuhnya dijilat tanpa henti.kemudian,dikoyaknya sedikit lubang jubur Mimi Amira lalu dijilat-jilat sepuas-puasnya.air mazi Mimi Amira terbit lagi bila dilakukan begitu oleh Zaid.

Lalu Zaid pun naik kembali ke atas tubuh Mimi Amira dari belakang dan mula menujah butuhnya ke arah lubang jubur Mimi Amira itu lagi. Lubang jubur Mimi Amira mula basah dan licin.Zaid mencepatkan hayunan ke dalam lubang jubur Mimi Amira dan akhirnya meledakkan sekali lagi air mani pekat meliputi lubang yang comel hingga ke permukaan bontot yang lebar dan bulat itu.

Setelah puas, Zaid pun berlalu meninggalkan Mimi Amira yang sedang menangis sambil mengenangkan nasibnya. Mimi Amira kepenatan kerana diliwat dengan ganas sekali lagi. Esoknya hampir jam 10.00 pagi barulah Mimi Amira keluar dan pulang ke rumah. Mimi Amira malu kerana baju dalam,skirt pendek dan panties g-stringnya habis koyak dikerjakan oleh Zaid. Akhirnya Mimi Amira pulang kerumah dengan berkeadaan separuh bogel sahaja.

Pada suatu petang Mimi Amira termenung mengenangkan kekasih hatinya Abu yang sudah lebih seminggu tidak bertemu dan bermadu mesra seperti selalu dan seminggu itu juga lah pukinya tidak dijolok oleh batang kote Abu itu. Lubang pukinya sudah mula melolong-lolong minta dijolok.hinggalah pada petang itu.

Ibu dan ayahnya seperti biasa pergi berniaga dari pagi hingga ke malam. Mimi Amira dengan sengaja memakai baju-t yang agak ketat tanpa mengenakan bra dan kemudian berjalan melalui hadapan perhentian bas,di situ Mimi Amira ternampak ada seorang bangla dan tiga orang makcik sedang duduk menunggu bas.semasa dia melintas di hadapan bangla itu Mimi Amira terperasan yang mata bangla itu terbeliak melihat tubuhnya yang amat mengiurkan itu tetapi Mimi Amira buat-buat tidak tahu sahaja.

Mimi Amira sengaja membiarkan tiga orang makcik itu naik bas dahulu. Tiba-tiba ketika Mimi Amira sedang duduk di perhentian bas itu,bangla tadi datang dan terus meramas buah dada dari luar baju-t nya.

“Jangan…bang…” Mimi Amira cuba meronta.

Tapi bangla itu terus menyelak baju-t yang dipakai oleh Mimi Amira ke atas dan dia amat terperanjat kerana melihat puting susu milik Mimi Amira yang sudah keras dan tegang itu.
Mimi Amira terus menolak bangla itu dan berlari ke arah semak di belakang perhentian bas itu. Bangla itu terus mengejar dan memeluk tubuh Mimi Amira dan menolaknya ke arah tepi jalan masuk ke Kampung Melati Puteh.

Dengan ganas bangla itu terus mengoyak baju-t dan juga melondehkan seluar track yang dipakai Mimi Amira sekejap tadi. Kini yang tinggal hanyalah seluar dalam yang masih menutupi kawasan larangannya sahaja. Dengan sekali rentap sahaja maka terputuslah tali seluar dalamnya.

Dengan ganas bangla itu membuka bibir puki Mimi Amira dan terus menjilat-jilat dilubang puki gadis melayu itu. Mimi Amira tidak menyangka sama sekali yang bangla itu sanggup menjilat lubang pukinya mungkin itulah tempat yang paling sedap sekali fikir Mimi Amira.

“Sedapnya lubang puki you…”kata bangla itu sambil menjilat-jilat lagi lubang puki yang merah tembam dihadapannya itu. Mimi Amira yang sudah mula berasa kesedapan itu terus mengkangkangkan lagi kaki seluas-luasnya dan lidah bangla itu semakin menggila menjilat-jilat sambil dia menghirup air yang terbit keluar dari lubang puki Mimi Amira itu. Selepas bangla itu sudah puas mengerjakan lubang puki Mimi Amira itu dia bangun dan mula menghisap puting susu pula.

“Wow tetek you banyak besar la dan itu puting banyak keras juga…”kata bangla itu lagi sambil menghisap puting susu Mimi Amira pula.

Mimi Amira yang sudah tidak tahan di gomol begitu terus merengek-rengek manja.

“Bang lekaslah jolok lubang saya ni….” rayu Mimi Amira pada bangla itu.

Bangla itu pun terus mensasarkan batang kotenya tepat ke arah lubang puki Mimi Amira itu.dengan sekali sentap sahaja batangnya yang besar dan keras itu terus menerjah ke dalam lubang puki Mimi Amira yang siap ternganga dengan luasnya.

“Bangggg…uhhhh…sedapnya butuhmu…bang….joloklah lagi bang…lubang puki Mimi ni nak batangmu bannggggg….”jerit Mimi Amira.dan kebetulan ada dua orang budak sekolah rendah yang melalui jalan itu tetapi mereka berdua sudah tidak peduli lagi kerana memikirkan yang budak sekolah itu masih budak-budak lagi.

Bangla itu mengangkat kaki Mimi Amira ke atas bahunya dan terus merogol dengan ganas sekali.

“Ooohhhhhoooohhh you punya puki sangat sedap la….”jerit bangla itu sambil diperhatikan oleh dua orang budak sekolah rendah itu tadi.

kemudian bangla itu mengangkat tubuh bogel Mimi Amira dan terbalikkan sehingga menjadikan posisi Mimi Amira tak ubah seperti anjing.Petang itu sahaja lubang jubur Mimi Amira di liwat hampir 10 kali.bangla itu sungguh ganas dan kuat juga nafsunya.

Kadang-kadang dua orang budak sekolah itu dapat juga melihat buah dada Mimi Amira yang tergantung sambil berhayun-hayun kerana sedang diliwat oleh bangla itu. Menjerit-menjerit Mimi Amira di rogol oleh bangla itu. Lubang jubur Mimi Amira sudah menjadi luas lubangnya kerana dikerjakan oleh batang besar bangla itu.

“Bang…lubang puki mimi sudah luas lah…bang asyik kerjakan…”kata Mimi Amira manja.dan bangla itu masih lagi mengerjakan lubang jubur Mimi Amira itu dengan batang butuhnya yang gagah itu.

“Lubang you sangat sedap…oohhhhh…”jerit bangla itu lagi.petang itu Mimi Amira terus diliwat oleh bangla itu dan lubang juburnya masih lagi sudi menerima kemasukan batang besar dan hitam itu.memang Mimi Amira rela diperlakukan begitu.

Dan dua orang budak sekolah itu tetap setia menonton aksi lucah dihadapan mata mereka. Mimi Amira pula seakan berasa amat bangga bila dirinya dipuji oleh bangla dan budak-budak sekolah itu,kadang-kadang Mimi Amira dengan sengaja menjerit kegairahan dan juga beraksi gairah dihadapan dua orang budak sekolah rendah itu.baginya biarlah dia berkeadaan begini selalu asalkan dia dapat memuaskan nafsu semua lelaki itu.


bersambung ke part 5 dan part 6 akhir

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...