godaan nafsu part 1,2 dihantar by ah fatt

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.


cerita ini dihantar pda 15.8.2013 oleh ah fatt dari kuala  perlis,cerita ini admin terpaksa pendek keberapa part untuk tidak menjadikan bacaaan tu membosankan

Mimi Amira melihat jam di tangannya yang sudah menunjukkan pukul 7 malam.setelah menekan punat loceng bas,dia bergegas turun setelah bas mini berhenti betul-betul dihadapan perhentian bas Kampung Melati Puteh.

Wajahnya yang begitu cantik sewaktu tersenyum,kelihatan berpeluh dan nampak seperti orang yang bersalah kerana dia telah berjanji dengan ibu dan ayahnya untuk pulang awal kerumah.

“Ah mampus aku kali ini….Adi mesti tengah mengamuk sekarang ni” fikir Mimi Amira sambil mempercepatkan langkah kakinya.

Dia tidak menoleh ke kanan atau ke kiri lagi. Apa yang bermain di fikirannya sekarang ialah pulang ke rumah dan menyediakan makan malam untuk Adiknya yang seorang tu dan juga untuk ibu dan ayahnya yang masih belum pulang dari berniaga di setiap pasar malam yang ada di tempat mereka.

“Harap-harap petang tadi Adi sudah makan roti yang ada di atas meja dapur tu” bisik hatinya sambil mempercepatkan langkah kakinya, terasa rumahnya masih jauh lagi.

Tiba-tiba datang seseorang dari arah hutan di tepi jalan Kampung Melati Puteh dan terus mencekup mulut Mimi Amira dengan kuat. Kemudian lelaki itu mendakap tubuh montok Mimi Amira dan menyebabkan Mimi Amira menjadi lemah dan tidak berdaya untuk melawan kekuatan lelaki itu.

Kejadian itu berlaku terlalu pantas dan keadaan kampung pada masa itu pula sudah semakin gelap dan Mimi Amira tidak dapat melihat dengan jelas wajah lelaki itu. Sambil dipeluk erat Mimi Amira ditarik masuk semula ke dalam hutan Ssetelah agak lama mereka berdua meredah hutan itu, sampailah mereka di sebuah pondok usang di tengah-tengah hutan, kebetulan pada waktu itu Mimi Amira memakai baju t-shirt ketat menyerlahkan susuk tubuhnya yang bergetah itu.

Di dalam pondok usang itu hanya terdapat tikar mengkuang yang diletakkan di tengah-tengah pondok dan sebatang lilin yang sedang menyala diletakkan ditepi tingkap. Dengan berpandukan cahaya yang samar-samar dari lilin yang menyala itu akhirnya Mimi Amira dapat mengecam lelaki yang mencoleknya rupa-rupanya Din Musang seorang penduduk dikampung itu juga. Din Musang berusia dalam lingkungan 30an dan tidak berkerja hanya selalu melepak diperhentian bas dikampung mereka sahaja. Tetapi entah kenapa hari ini tiba-tiba sahaja Din Musang bertindak liar dengan mencolek Mimi Amira untuk melakukan hubungan seks dengannya.

Di dalam pondok usang itu Mimi Amira dibaringkan di atas tikar mengkuang kemudian Din Musang terus mengoyak baju ketat yang melekat di tubuh Mimi Amira itu.Dengan rakus Din Musang menjilat-jilat puting buah dada Mimi Amira dan sekali-sekala Din Musang mengigit manja puting yang tegang kemerahan itu.

Memang tidak dinafikan kerana wajah Mimi Amira yang sebegitu cantik maka ramai lelaki-lelaki yang melihatnya pasti akan terpesona, termasuklah Din Musang sendiri.

“Apa yang Abang Din nak lakukan kepada Mimi?” tanya Mimi Amira setelah melihat Din Musang seperti masih belum puas menghisap puting buah dadanya.

Din Musang hanya tersenyum mendengar pertanyaan dari Mimi Amira itu. Dia terus menyambung kembali menghisap serta menjilat puting buah dada milik Mimi Amira itu.

Malam itu Mimi Amira telah dijadikan habuan pemuas nafsu serakah Din Musang. Dari raut wajahnya kelihatan seperti orang yang baik-baik tetapi sebenarnya Din Musang tidak ubah seperti binatang. Teruk Mimi Amira dikerjakan waktu itu kerana dipaksa memuaskam nafsu seks buas Din Musang itu.

*
Malam itu teruk Mimi Amira dirogol oleh Din Musang....

Sejak dari kejadian itu Mimi Amira mula ketagih untuk melakukan hubungan seks lagi. Pernah juga Mimi Amira terfikir untuk berhenti tetapi apabila nafsu syahwatnya melonjak Mimi Amira terpaksa melancap sendiri dengan memasukkan batang timun ataupun batang pen marker ke dalam lubang kemaluannya sendiri.

Sebenarnya selain pernah dirogol oleh Din Musang tempoh hari Mimi Amira juga sebelum ini pernah diperkosa oleh seorang budak sekolah. Abu namanya kawan baik Adi, adiknya sendiri. Tak siapa sangka orangnya memang nampak ‘cute’ dan nampak ‘innocent’ saja tapi tak semestinya baik di luar baik di dalam juga…tambahan pula Abu ialah anak ketua Kampung Melati Puteh ini.

Ceritanya bermula pada suatu pagi yang dingin.Mimi Amira sedang mandi berbogel di dalam bilik air dirumahnya.tiba-tiba Mimi Amira ternampak susuk tubuh seseorang seperti sedang mengintai dia yang sedang mandi di dalam bilik air itu.

Selang beberapa hari.ketika Mimi Amira sedang menjemur kain dan hanya berkemban sahaja,dia ditegur oleh Abu kawan baik adiknya.

“Kakak..! Abu nak cakap sikit dengan kakak. Abu harap kakak tak marah kat Abu…”

“Apa dia, Abu cakap la….”

“Sebenarnya Abu rasa ghairah la bila Abu mengintai kakak mandi… Abu teringin la nak tengok tubuh gebu kakak tu lagi..” katanya sambil tersenyum melihat lurah dendam milik Mimi Amira di hadapannya.

“Adik ni masih budak-budak lagi mana boleh tengok akak telanjang..” balas Mimi Amira cuba menolak permintaan budak lelaki itu secara baik.

Petang itu sewaktu Mimi Amira berada didalam bilik air di rumahnya dan tanpa diduga Abu terus meluru masuk ke dalam bilik air. Ketika itu Mimi Amira baru saja habis kencing dan sedang mencuci kemaluannya.

“Kakak..! tolong la bagi Abu peluang untuk buktikan yang Abu mencintai kakak.. Sebenarnya sejak mula Abu mengintai kakak, Abu telah jatuh cinta pada tubuh kakak..” puas Abu cuba merayu untuk membuktikan cintanya kepada Mimi Amira.

Mimi Amira kelihatan serba salah kerana memikirkan Abu ialah kawan baik kepada Adi, Adiknya sendiri dan Abu pula baru berusia 15 tahun. Manalah dia tahu tentang percintaan ini dan juga mampukah dia dapat melayani nafsu seks ku nanti, fikir Mimi Amira sendiri.

Tetapi akhirnya kerana berasa kasihan melihat Abu bersungguh-sungguh mahu membuktikan cintanya, Mimi Amira pun bersetuju menjadi kekasih Abu dan bilik air itu menjadi saksi cinta mereka. Mimi Amira seorang gadis remaja yang baru saja mencecah usia 21 tahun.akhirnya telah menyerahkan tubuhnya untuk diratah oleh seorang budak sekolah yang bernama Abu yang baru berusia 15 tahun di dalam bilik air itu.

Jam yang melekat di dinding rumah Mimi Amira sudah melewati pukul 11.30 malam. Malam itu Abu tidur di rumah Mimi Amira. Kononnya mahu mengulangkaji pelajaran bersama Adi. Kebetulan ibu dan ayah Mimi Amira tidak ada di rumah. Mereka pergi melawat orang sakit di Johor, entah bila mereka akan pulang tidak pula mereka beritahu. Adi pula awal-awal lagi sudah masuk tidur didalam biliknya. Dia sudah betul-betul mengantuk, selalunya pukul 11 malam dia sudah nyenyak tidur. Jadi tinggallah Abu dan Mimi Amira saja di ruang tamu itu. Dengan perlahan-lahan mereka berdua masuk ke dalam bilik tidur Mimi Amira.

“Bilik tidur Kak Mimi ni sungguh kemas macam bilik pengantin pula” fikir Abu sambil memerhati sekeliling bilik tidur Mimi Amira itu.

Mimi Amira terus baring di atas katilnya, kemudian dengan perlahan-lahan Abu mula melondehkan satu-persatu pakaian yang ada di tubuh Mimi Amira sebelum memperkosa Mimi Amira di dalam bilik tidurnya sendiri. Itulah kali kedua Abu menyentuh tubuh suci Mimi Amira itu. Lagipun bukan salah Abu. Mimi Amira yang sebenarnya mahu Abu membuktikan cintanya dengan menyuruhnya melakukan perbuatan terlarang itu.

Akhirnya setelah selesai, mereka sama-sama berasa menyesal setelah penat mendayung di atas katil itu. Tetapi tidak lama kemudian mereka tidak berjaya juga mengawal nafsu yang mula menguasai diri masing-masing perbuatan terkutuk itu berulang lagi dan kali ini permainan mereka makin hebat Abu seperti dirasuk oleh syaitan dengan tiba-tiba ketika Abu hendak melakukan hubungan terkutuk itu lagi.

“Abu kalau nak cium mulut akak boleh, kalau nak cium tetek akak pun boleh jugak tapi kalau Abu nak cium burit akak ni…Abu kena urut dulu bibir burit akak ni aahhh..air pun dah banyak keluar ni….” kata Mimi Amira pada Abu.

“Eemm Abu nak ramas-ramas dulu tetek kakak boleh…?” tanya Abu dan belum pun sempat Mimi Amira berkata apa-apa Abu sudah pun menjalankan tugasnya.

Ketika tetek besar Mimi Amira itu diramas-ramas dia terus menjerit ghairah, dan Mimi Amira dipaksa pula mencium telur milik si Abu itu. Entah secara tiba-tiba Mimi Amira berasa kenikmatan yang belum pernah dia rasai sebelum ini, tiba-tiba Mimi Amira berkeinginan untuk merasai batang kote si Abu itu…

“Akak suka lah pegang telur Abu ni rasa gebu sangat! “ kata Mimi Amira pada Abu yang sedang asyik memerah tetek besarnya.

“Eemm… kakak, kalau Abu hisap tetek kakak ni nanti susu dia habis tak…?”tanya Abu pada Mimi Amira.

“Takkan habis kalau Abu hisap susu tetek akak ni hari-hari lagi bertambah besar ada la…batang kote Abu ni pun akak tengok makin keras dan besar la…” kata Mimi Amira sambil tersenyum, semasa tangan Abu terus menerus meramas-ramas kedua belah tetek besar Mimi Amira itu,

“Abu jangan ramas puting tetek akak ni terlalu kuat ye sakit la…” rayu Mimi Amira pada Abu.

“Tetek kakak ni besar sangat la macamana Abu nak kawal tangan Abu ni…?” tanya Abu pula.

“Aarhh.. mengapa kakak nak hisap kote Abu ni ke…?” tanya Abu bila melihat Mimi Amira memegang batang kotenya.

“Abu punya batang dah keras sangatlah akak pun tak dapat nak kawal nafsu akak ni…” jawap Mimi Amira pula.

“Akak melutut dan Abu berdiri ye…” kata Mimi Amira pada Abu.

“Akak nak hisap batang kote Abu ni ke…?” tanya Abu pula.

“Emm memang le…argghhh kenapa pula Abu pergi jolok dalam lubang burit akak ni? akak belum jilat lagi batang kote Abu tu arghhhh” jerit Mimi Amira.

“Ala bagi la Abu kongkek burit kakak boleh tak..? kakak angkat kedua-dua kaki kakak ni…” tanya Abu pada Mimi Amira sambil tersengih.

“Kenapa pula akak kena angkat kaki akak…?” tanya Mimi Amira pula.

“Sebab macam ni baru boleh batang kote Abu masuk dalam-dalam sikit…” terang Abu.

“Baiklah biar akak angkat kaki akak ye…boleh jolok masuk tak…?” tanya Mimi Amira.

“Aarhhh…arhhhh boleh..boleh…ahhh…” jerit Abu pula.

“Abu..ja..jangan jolok cepat-cepat sangat arghhh…!” kata Mimi Amira tersekat-sekat.

“Ahh.. Abu nak jolok kuat-kuat lagi….” kata Abu sambil menyorong tarik batang kotenya.

“Abu..nanti jangan keluarkan batang kote tu lagi ye,tunggu lama-lama sikit…” beritahu Mimi Amira pada Abu yang sedang asyik mengongkek lubang buritnya.

“Kenapa kakak…?” tanya Abu kehairanan.

“Sebab kejap lagi mesti batang kote Abu tu akan keras dan panjang lagi…” terang Mimi Amira.

“Ooh…kakak tak kisah ke kalau Abu kongkek burit kakak ni sampai koyak…” tanya Abu pula.

“Koyak..? akak tak kisah pun kalau Abu nak kongkek sampai koyak pantat akak ni janji kita sama-sama puas…” balas Mimi Amira pula.

“Kakak, Abu nak jilat burit kakak pula…” kata Abu pada Mimi Amira.

“Nak jilat burit akak ni pula..? Lepas ni mesti Abu nak jilat air mazi pula kan…?” teka Mimi Amira.
“Hehehe….” sengih Abu.

“Ok sambil tu pula akak nak hisap batang kote Abu yang besar dan keras ni.” kata Mimi Amira

Mimi Amira tahu semua ini demi cintanya pada Abu dan sejak kejadian itu Mimi Amira sudah tidak kisah setiap kali budak sekolah itu mahu menyetubuhinya.

Dan boleh dikatakan saban hari mereka berdua akan melakukan hubungan seks bersama-sama…




GODAAN NAFSU 2

Pakcik Rahim seorang pemandu teksi berusia lewat 40an.dan dialah satu-satunya pemandu teksi di Kampung Melati Puteh itu.pada setiap malam minggu Pakcik Rahim sering menghabiskan masa mencari keseronokan di kelab-kelab dangdut di bandar.disana Pakcik Rahim dapat menikmati tubuh-tubuh gairah penari-penari dangdut itu. Bagaimanapun Pakcik Rahim sering resah kerana tidak dapat melepaskan nafsunya pada seseorang.hampir setiap hari Pakcik Rahim asyik terbayang wajah Mimi Amira!

Pada suatu hari pada pukul 12 tengah hari.ketika Pakcik Rahim hendak memandu teksinya pergi ke bandar,tiba-tiba teksinya ditahan oleh seorang gadis di perhentian bas,rupa-rupanya gadis itu ialah Mimi Amira!

“Pakcik Rahim tolong hantarkan Mimi ke bandar ye..”kata Mimi Amira setelah masuk ke dalam teksi Pakcik Rahim itu.

“Pergi ke bandar? Mimi nak buat apa ke sana..?”tanya Pakcik Rahim sambil memerhatikan Mimi Amira yang duduk di bahagian belakang teksi tersebut.

“Mimi nak pergi jumpa kawan Mimi kejap di bandar tu…”terang Mimi Amira sambil tersenyum lebar menampakkan giginya yang putih bersih itu.

Dalam perjalanan ke bandar Pakcik Rahim sering mencuri-curi pandang ke tubuh seksi Mimi Amira itu,melalui cermin pandang belakang sambil melihat wajahnya yang amat cantik itu Pakcik Rahim sempat juga menjeling ke pakaian yang dipakai oleh Mimi Amira ketika itu baju-t ketat berwarna kelabu yang memang menyerlahkan saiz buah dadanya.Pakcik Rahim juga sempat melihat ke seluar ketat yang di pakai Mimi Amira itu dengan penuh bernafsu,Mimi Amira sedang menyandar sambil memalingkan mukanya melihat permandangan diluar.

Tiba-tiba nafsu buas Pakcik Rahim sudah tidak dapat dikawal lagi, fikirannya mula terbayangkan tubuh montok Mimi Amira yang duduk dibelakangnya,Pakcik Rahim terus memandu laju teksinya dan membelok ke arah kawasan semak berhampiran lombong tinggal.

Setelah memberhentikan enjin teksinya,Pakcik Rahim terus menerkam dan memeluk tubuh Mimi Amira.

“Eh..! pakcik jangan buat Mimi macam ni….” rayu Mimi Amira kepada Pakcik Rahim yang sudah dikawal oleh nafsu syaitan itu.

“Takpe Mimi jangan risau kejap je ni…nanti lepas pakcik sudah puas menikmati tubuh Mimi ni…pakcik hantar Mimi ke bandar ye…?” beritahu Pakcik Rahim sambil cuba membuka baju Mimi Amira itu.

Akhirnya Pakcik Rahim berjaya merogol Mimi Amira itu semahu-mahunya dan Mimi Amira hanya mampu membiarkan sahaja Pakcik Rahim merogolnya sehingga puas.
Mimi Amira terus dirogol oleh Pakcik Rahim tanpa henti,Mimi Amira merayu-rayu meminta belas kasihan kerana tubuh bogelnya sedang ditindih oleh badan gempal Pakcik Rahim itu.

*
Pakcik Rahim memaksa Mimi Amira mengulum batangnya di dalam teksi....


Setelah puas mengerjakan tubuh bogel Mimi Amira yang diidamkanya selama ini,Pakcik Rahim pun terus menghantar Mimi Amira ke bandar,sebelum melangkah keluar dari teksi Pakcik Rahim pantas memegang tangan lembut Mimi Amira.

“Mimi jangan beritahu sesiapa pun pasal tadi tahu…kalau tidak…” belum pun habis Pakcik Rahim bercakap, Mimi Amira segera menutup pintu teksinya dengan kuat dan terus berlalu pergi.

Sejak kejadian tempoh hari Pakcik Rahim mula ketagihkan tubuh seksi Mimi Amira itu lagi,dan rupa-rupanya dalam diam Mimi Amira juga seperti Pakcik Rahim mula ketagihkan batang kote Pakcik Rahim itu setelah dirogol di dalam teksi tempoh hari,dan perhubungan itu tidak terhenti begitu sahaja.

Mimi Amira terus merangsang nafsu liar Pakcik Rahim itu dengan mula berani memakai pakaian yang seksi dan menjolok mata,dan menunggu teksi Pakcik Rahim di hadapan perhentian bas Kampung Melati Puteh itu.

Hari itu Mimi Amira menunggu di perhentian bas dan berharap agar teksi Pakcik Rahim akan lalu disitu nanti. Kebetulan ada dua lagi budak sekolah sedang menunggu bas di perhentian itu juga, Sejak dari tadi mata mereka berdua tidak berkelip-kelip melihat pakaian seksi yang dipakai oleh Mimi Amira iaitu blaus pendek berwarna merah jambu bertali halus dan berkain jarang menampakkan warna bra dan seluar dalam yang di pakai Mimi Amira ketika itu iaitu warna merah bunga-bunga.dan seperti di janji teksi Pakcik Rahim pun sampai.

“Eeh Mimi nak pergi ke mana pakai lawa-lawa ni…? nak ke bandar ke…?” tegur Pakcik Rahim dari dalam teksinya.

“Eemm sebenarnya Mimi nak bersiar-siar saja pakcik…”jawap Mimi Amira sambil tersenyum mengoda.

“Ohh kalau macam tu Mimi naik lah pakcik pun kebetulan tak ada penumpang hari ini…” beritahu Pakcik Rahim sambil memerhatikan dua biji betik masak yang bergantung di dada Mimi Amira itu.

Setelah puas bersiar-siar dan sebelum Mimi Amira di hantar pulang…Pakcik Rahim membawanya ke kawasan lombong tinggal itu semula. Di sana kawasannya sunyi tambahan pula tempat itu jauh dari jalan raya yang sebuk.setelah sampai di kawasan itu,mereka berdua pun mula lah melepaskan rindu dan dendam.

Mula-mula Pakcik Rahim hanya meraba-raba tubuh gebu Mimi Amira,kemudian diikuti dengan ciuman,setelah puas melakukan adegan ringan-ringan itu Pakcik Rahim mula membuka perlahan-lahan blaus,bra dan juga seluar dalam Mimi Amira sehingga telanjang bogel.Pakcik Rahim juga sudah telanjang menampakkan bulu-bulu di seluruh badannya,lantas membuatkan Mimi Amira berasa terangsang bila terpandang batang kote Pakcik Rahim yang penuh dengan bulu-bulu yang berserabut itu dan Mimi Amira terus bermain-main dengan batang kote yang sudah panjang dan gemok itu.

Walaupun wajah Mimi Amira sangat cantik seperti seorang bidadari,tetapi yang lebih ketara ialah tubuhnya yang ‘solid’ dan juga buah dadanya yang amat besar itu! wajah nya,tubuh nya dan tutur bahasanya semuanya ‘perfect’ kulitnya juga amat lembut dan mencabar kelakian sesiapa yang melihatnya dalam keadaan telanjang seperti sekarang ini. Mimi Amira juga sering melelehkan air mani semua lelaki bila melihatkan punggungnya yang lebar serta menonggek sedikit itu melenggok-lenggok bila berjalan. Mimi Amira juga gemar berpakaian seksi kadang-kadang terlebih seksi dan mampu menyembulkan mata lelaki-lelaki yang melihatnya.sebenarnya Mimi Amira berasa puas jika dia dapat membuatkan lelaki-lelaki itu ‘stim’ bila melihat potongan badannya.yang pasti Mimi Amira amat peka dengan kecantikkan tubuhnya.

Lelaki mana yang tak tumbang jika melihat Mimi Amira sedang berbogel,mengigil Pakcik Rahim dibuatnya,bila tengok Mimi Amira sedang melakukan beberapa aksi gairah di dalam semak ditepi lombong tinggal itu,dengan lenggok punggungnya yang seksi dan jika disentuh saja boleh terus kongkek ikut lubang jubur…!

Sehingga kini Mimi Amira dan Pakcik Rahim masih lagi melakukan hubungan seks haram itu. Pakcik Rahim terus mengongkek Mimi Amira bila berpeluang untuk memuaskan nafsu seksnya,dan Mimi Amira bagaikan gembira kerana telah membiarkan dirinya dicabul berbelas-belas kali oleh pemandu teksi itu.


Malam itu di bilik tidur Mimi Amira….

“Akak dah bosan la pegang tetek akak ni…akak nak Abu yang pegang dan hisap tetek akak macam yang selalu Abu buat tu…” kata Mimi Amira pada Abu sewaktu Abu masuk melalui tingkap ke dalam bilik tidur Mimi Amira.

Setelah Mimi Amira berkata begitu Abu mula menjilati leher Mimi Amira yang jinjang itu dan perlahan-lahan turun ke dada dan seterusnya ke buah dada Mimi Amira yang bulat dan besar itu,Abu terus menjilat putingnya yang berwarna merah kemerahan itu.

“Emm sedapnya rasa susu dari tetek besar kakak ni…kalau boleh Abu nak hisap lah hari-hari…”kata Abu sambil tangannya terus meramas-ramas puting buah dada Mimi Amira yang sudah mengeras itu.

“Betul ke ni..? Larat ke Abu nak hisap tetek akak ni hari-hari…? tapi sedap la bila Abu main-mainkan puting tetek akak ni selalu…” kata Mimi Amira dan tangan Abu masih terus memicit-micit lembut puting susu Mimi Amira itu dan mula menjilatinya seperti seekor kucing yang sedang menjilat air susu.

Mimi Amira dengan sengaja membiarkan Abu melihat keindahan belahan pantatnya,Abu terus menatap belahan pantat gebu itu dengan geram.

“Eihh Abu sengaja melihat burit akak ni ye…?” gurau Mimi Amira.

“Eh! tak adalah Abu tak sengaja terpandang pepek gebu kakak tu je….” kata Abu tetapi matanya masih lagi terpaku melihat keindahan burit gebu Mimi Amira itu.

“Emm kakak…boleh tak kalau…Abu nak…jolok batang kote Abu ni dalam lubang pepek kakak…?”tanya Abu perlahan.

“Boleh Abuku sayang….dan kalau Abu nak Abu boleh pancutkan sekali kat dalam burit akak ni…akak tak kisah sebab akak dah sayang sangat kat Abu tau…” kata Mimi Amira sambil baring disebelah Abu yang duduk di atas katil.

Mimi Amira dan Abu mula saling bercium dan berpelukan erat,Abu berasa gairah dan tangannya mula menyentuh perlahan puting tetek Mimi Amira yang tegang itu kemudian ke pusat dan seterusnya ke bibir burit.

Sambil menyedut-nyedut bibir burit milik Mimi Amira itu, tubuh bogel Mimi Amira mula merapat ke tubuh Abu untuk memudahkan tangan Abu menjelajah ke seluruh tubuh bogelnya itu.Ini membuatkan nafsu seks Mimi Amira terus meningkat dan pintu farajnya mula ternganga minta dijolok sambil dibasahi oleh air mazinya sendiri.

“Akak dah basah ni…kalau Abu nak main-main kat lubang pepek akak ni boleh la,akak nak… lepas main Abu pancutkan terus ke dalam lubang burit akak ni pula ye…” kata Mimi Amira sambil menahan gairahnya.

“Emm…kakak boleh tak tunggingkan punggung kakak ni, emm Abu rasa nak pancut la dalam lubang jubur kakak tu…” selepas Abu berkata begitu dengan pantas Abu terus memegang punggung Mimi Amira dan mula mendekatkan batang kotenya ke belahan jubur Mimi Amira itu.

“Ahh…Abu kenapa ni…?Abu dah nak pancut ke…?” tanya Mimi Amira tanpa berusaha mengubah posisinya sekarang yang seperti anjing betina yang hendak dikongkek itu.

“Sebenarnya dah lama Abu nak sangat-sangat kongkek lubang jubur kakak ni….” kata Abu sambil mula menekan-nekan batang kotenya ke dalam lubang jubur Mimi Amira yang padat itu.

Tiba-tiba Mimi Amira perlahan menolak batang kote Abu dan berdiri melutut membelakangi Abu.

“Akak…takut Abu…” kata Mimi Amira sambil air matanya mulai mengalir turun ke pipinya.Abu tetap memegang punggung lebar Mimi Amira itu.

“Tolong kakak, Abu dah nak pancut ni. ,Abu dah tak tahan sangat ni…” rayu Abu sambil mencium-cium kedua belah punggung bulat Mimi Amira itu lagi.

“Akak risau….Abu….” kata Mimi Amira sambil meramas-ramas bulu-bulu yang tumbuh di bibir pantatnya sendiri.

“Tolong kakak tolong biarkan Abu jolok lubang jubur kakak ni biar Abu puaskan nafsu serakah Abu ni….” rayu Abu lagi.

Fikiran Mimi Amira buntu sambil membayangkan Abu yang masih bersekolah itu sedang menunggangi tubuh bogelnya.Lainlah kalau Pakcik Rahim yang mengongkek ku memang aku rela…kata Mimi Amira didalam hatinya sendiri.

“Jangan di sini Abu….” kata Mimi Amira pada Abu yang sedang asyik menjilat-jilat punggung bulatnya itu.

“Sekejap saja kakak…”kata Abu sambil meramas-ramas punggung bulat milik Mimi Amira itu pula. Setelah Mimi Amira berfikir panjang….

“Emm baiklah kalau sekali ini saja yang Abu nak jolok masuk dalam lubang jubur akak ni…akak benarkan, tapi Abu jangan jolok kuat-kuat sangat tau!” kata Mimi Amira pada Abu.

“Baiklah Abu janji.kakak tungging saja nanti bila dah puas Abu bagi tahu kakak…” jawap Abu sambil tersengih.

Mimi Amira menurut saja apa kata Abu itu tadi,sambil memegang kepala katil Mimi Amira menungging dan dengan gelojoh Abu naik di belakang Mimi Amira.

“Abu..! Mana boleh terkam macam tu gelojoh namanya tu…perlahan-lahan la baru romantik sikit baru la best…” kata Mimi Amira pada Abu dan gilanya Abu terus saja menjulurkan lidahnya menjilat-jilat lubang jubur Mimi Amira dari belakang.

“Ahh…ohh…enakknnnya….!” jerit Mimi Amira tanpa melarang Abu yang sedang asyik menjilat-jilat lubang juburnya.

Kemudian Abu mula memegang pinggang ramping Mimi Amira dan mengarahkan ke posisi seperti sedang bersujud lalu Abu arahkan batang kotenya tepat ke lubang jubur Mimi Amira itu dan Abu terus menghinjut kuat dan laju.

“Ahh…iahhh…iiaahhhh….!” jerit Abu sambil menjolok ke dalam lubang jubur Mimi Amira itu.

Mimi Amira juga seperti orang gila menjerit-jerit kerana lubang juburnya sedang dikongkek oleh batang kote Abu. Hampir setengah jam Abu mengongkek lubang jubur Mimi Amira setiap kali Abu memasukkan batang kotenya lagi terasa seperti ditelan oleh lubang jubur Mimi Amira itu. ternyata lubang jubur Mimi Amira itu seperti lumpur hidup dan sekitar 15 kali mengongkek Abu telah memancutkan air maninya ke dalam lubang jubur Mimi Amira itu.

“Ahh…banyaknya Abu pancut…Abu dah puas ke sekarang…?”t anya Mimi Amira setelah merasa pancutan panas didalam lubang juburnya.

“Ahh…ahahh…dah puas sangat-sangat terima kasih kakak…”

“Tapi akak belum puas lagi la…akak nak ramas-ramas batang kote Abu tu sampai akak puas…”kata Mimi Amira dan terus mencapai batang kote Abu yang di saat itu masih tegang.

“Wahh…besar jugak batang kote Abu ni ye…” kata Mimi Amira terkejut melihat batang kote Abu itu.

“Abu punya biasa saja kakak panjangnya kira-kira 15cm saja….”kata Abu.

Jari-jemari Mimi Amira terus meramas-ramas batang kote Abu yang masih tegak berdiri dan dengan perlahan-lahan Mimi Amira mula menjilat dan mengulum batang kote Abu itu.

“Best sangat dapat urut batang kote Abu masa keras macam ni stim sangat lah…” kata Mimi Amira sambil mengulum-ngulum batang kote Abu itu lagi.

“Kakak, Abu dah tak boleh tahan lagi. Abu nak pancut lagi sekali ni…” kata Abu sambil mencabut batang kotenya dari mulut Mimi Amira.

Mimi Amira terus tidur terlentang dan Abu naik ke atas tubuh bogelnya,lalu Mimi Amira membuka kangkangnya bagi memudahkan batang kote Abu masuk ke dalam lubang buritnya. Kemudian Abu mula mengongkek batang kotenya dengan laju kedalam lubang burit Mimi Amira itu.kedua belah tangan Abu terus memaut tetek besar Mimi Amira,lalu diramas-ramasnya kedua belah tetek besar itu dengan kuat dan terus memicit-micit pula puting tetek dengan geram kemudian Abu terus menampar-nampar pula kedua belah tetek besar Mimi Amira itu sehingga merah-merah.

“Aduh…aduh…tolong Abu sakit…sakittt….!” jerit Mimi Amira kerana diperlakukan begitu.

Setelah 15 minit mengongkek Mimi Amira mulai mengejang dan Abu lihat cairan air maninya bercampur dengan darah mula meleleh keluar dari lubang burit Mimi Amira itu,Mimi Amira terus menangis teresak-esak bila melihat darah mengalir keluar dari liang lubang cipapnya.

Sementara itu Abu terus menghilangkan dirinya......


 bersambung  godaan nafsu part 3 dan 4

Bersambung.... boleh la bersambung ya

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...