mak mertuaku curang sam johor bahru

Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun.


Cerita ini bermula dari tahun 2004 hingga lah sekarang.jarak usia aku dengan mak mertuaku hanya 8 tahun usiaku kini.Isteriku adalah anak pertama dari 4 beradik.Aku berkhawin dgn nya ketika umur nya 18 tahun.Pada mula perkenalan aku mcm x percaya bila lihat mak mentuaku terlalu muda ..masih seksi ..mak mertuaku khawin pd usia muda ..umur bapak mertuaku waktu tu hampir 50 tahun..memang nampak berbeza jika berjalan dengan mertuaku.Mengikut cerita mereka selalu bertengkar..punca utama yg isteriku cerita kat aku ibu ku ada teman lelaki sebaya denganya..Bapak mertua Keje driver lori..jarang ada kat rumah..seminggu 2 atau 3 hari sahaja tidur di rumah.Bentuk badan Bapaku Gemuk agak rendah sedikit perut besar pulak tu nak di bezakan dengan mak mertuaku cukup seksi putih melepak muka ala cina sedikit .Bentuk badan lebih kurang sama Isteriku.yang nampak seksi punggung nya lebar dan menongek buah dada besar . pernah hari minggu aku pergi kerumah nya di rumah mak mertuaku hanya pakai seluar pendek ketat dan hanya memakai singlet x pakai coli pulak tu terjojol puting .mcm nak terkeluar burung aku..Ketika tu bapak mertua x der kat rmh.semasa isteriku buat air dia layan aku berbual pergh mataku nakal tenguk tundun nya membengkak memang tembam habis..Mula aku x percaya yang dia nie curang kat bapak mertuaku..Satu hari Waktu hari minggu dia beri alasan kat isteriku dia keje lebih masa..isteriku tel aku untuk mengintip perbuatan maknya..aku ikut kenderaan teman lelakinya ..dari Jauh aku perhatikan mereka masuk di hotel murah..pergh betul apa yg isteriku cerita..Dia ajak ku pulang kerumahnya ..aku dok layan adiknya yg kecil umur 3 tahun..best jugak..dalam tempoh hampir setahun perkenalan ku..Hari tu jugalah kali pertama aku Tgk isteri ku menangis..waktu tu adik dia dah tidur aku tenang kan keadaan dia..Bila aku siasat punca utama bapanya x dapat bg kepuasan sex pd mak dia..Petang tu aku sengaja relex kat area hotel tempat mereka madu asmara ..Dia mcm terkejut nampak aku depan pintu keluar hotel ..Aku cuma buat x nampak..Petang tu aku terima pangilan tel dari dia ..dia beritahu tolong rahsiakan perkara tadi..sebenarnya isteriku pun tau apa yg berlaku..Ada suatu hari tu dia tel aku ..sam petang ni boleh jumpa mak cik sekejap byk benda makcik nak ckp kat kau.Aku Jemput dia di kilang tempat dia kerja..Dia Ckp kat aku dia malu buat perangai sampai aku sebagai teman lelaki anaknya tahu..dia cakap dia sepi dan haus belayan lelaki..suami nya x kuat dan gagal beri kepuasan batin kat dia..kejadian nie bermula lepas suaminya baik dari excident..dia cakap dia muda lg ..umur baru 30 lebih..Dia tanya usiaku sebegini pernah lakukan sex ??Ada lah jugak aku cakap kat dia..Dia tanya aku cuit Anak dia x.. aku x pernah cuit lagi sebab aku nak wat dia isteri..kalau mcm tu Baik sam Khawin Cepat sikit Ngan along..Sejak hari tu hubungan aku memang Rapat dgn keluarganya..satu hari tu isteriku keje pg ..hari tu kebetulan aku cuti dia suruh aku hantar mak nya ke klinik untuk check up adik nya..setelah urusan selesai aku hantarnya pulang dia pelawa aku masuk dulu rehat jap tengahari ni..adik tertido dari td dia masukan dalam buaian..keluar dari bilik dia hanya bertuala singkat dia beritahu aku mandi panas..stgh jam kemudian dia keluar..di dapur dia buat kan aku air..masa dia hantar air kat aku hanya bertuala ..mata aku x berkelip tgk potongan badannya cukup bernafsu..dia tegur aku kenapa sam apa yg pelik dia tengok..selamba aku jawap cantik dan cukup seksi..ketika dia tunduk letak kan dulang aku nampak cipap dia cukup tembam timbul..mak oi tembam nye terkeluar dari mulut aku..iss awak nie sam gatal cucuk mata tu karang..aku saje ubah topik apa makcik suruh sam cucuk benda yg tembam tu ke pancing aku..aku ni dah lama x dapat sam ..sejak kantol ngan kau aku x buat keje tu lg..sam best sangat tengok mcm tu kat makcik..dah anak 4 sayang oi..aku puji dia cantik aku suka tgk buah dada dia dgn ponggong dia .mantap..terkejut aku depan mata aku simpulan tuala dilepaskan kebawah..mula aku tengok buah dada besar cuma jatuh sedikit perut boroi sedikit tundun memang lebar berisi membukit kedepan bulu pantatnya bersih ..apa tengok aje ke??kata sam pernah main dulu..cepat lah sayang sambil kaki di kangkang keatas aku buka baju seluar dan hanya boxer yg tinggal ..dia suruh aku tanggal semua ..aku duduk disebelah nya tangannya rakus meramas batangku .sam untung along dapat sam nanti batang sam besar panjang ..saje aku cungkil bapak ku punya besar ke dia cakap pendek cuma 3 inci lebih..tu yg dia x puas ..jantan yg sam nampak tu boleh lah ada rasa 5 inci lebih tp sam punya 7 inci lebih berisi pulak tu..tangan ku terus mengosok cipap nya aku masukan jari ku mula 1 kemudian 2 jari masuk jari 3 x muat lg ..erm baik lg luang cipap dia..kelihatan dia mula menjilat batang ku ketika dia masukan dalam mulutnya memang padat..sam i x tahan i nak batang u sayang..aku membuka kangkangnya kerana terlalu geram pada cipap nya aku jilat sepuasnya memang berlendir aku kerja kan mengerang arghh rghhh arghhh sedap sayang urgh...sebelum aku dayung sengaja aku hulur kat mulut nya di hisap dengan penuh selera aku lurut kat batang ku ke buah dada nya yg keras perlahan aku turun kebawah sampai dibawah aku gesel batangku di lurah dendam yg basah..dia merengek manja..aku atau cipap dia gatal nak batang...sengaja aku lambatkan ermmm...sayang cepat lah nak tu ...ermmm x tahan sayang..aku letakan kepala takuk ku betul tepat pada lubang cipapnya aku cuba tekan perlahan sedikit masuk kepala bila dah lepas sengaja aku tekan kuat walau aku rasa sendat..sehingga menjerit dia menahan sakit arghhh urghh. sayang please jangan slow sikit sayang sakit ..erm memang nampak mukanya berubah.. ala sakit jap je jap lagi sedapkan.. memang sendat aku rs x lama tu dia mengejang rupa nya dia game...kali nie agak lancar dayungan aku memang banyak air cipap dia keluar ..cuma rengekan manja aku dengar erhgh ..ermmm..erghhhh..mata nya terus terpejam..aku terus lajukan dayungan aku ,,erghhhh ,...ermmmm sekali lg badan nya mengejang...stim i tau x sayang kat dia cup..cup bibir ku di tangkap di sedut kuat..aku terus menekan laju lidah ku di sedut kuat seperti orang x sedar kan diri kali ni aku game serentak dengan nya.....dia beritahu aku sam memang paling best yg i jumpa ...cukup x sengaja aku tanya kat dia ..ermm ikut nak lg tp perit la luka dah cipap nie...sam rahsiakan apa yg berlaku ye sayang i janji i bg cipap ni kat sayang aje lepas ni sampai bila bila..dia suruh aku khawin dengan along secepat yg mungkin sebab dia x nak kehilangan batang aku..pernah jugak aku dengar bapak mertua aku berbunyi kat mak mertua aku waktu baru aku khawin bilik kami bersebelahan..bapak ku bising cakap mak mertuaku x jaga lubang ..longgar ..mak mertua ku cakap ala awak tu x yah masuk kat sini saya hisap je ada rasakan erm tengok tu kejap je keluar kalau main pun saya x puas tau..tp sejak aku bg batang aku dia x pernah nak marah kat bapak mertuaku..dia layan untuk keluarkan air org tua tu saje..kami tinggal serumah hampir 5 tahun setelah aku pindah jika dia dahaga kan batang alasan yg biasa mak mertua aku beritahu kat isteri aku adalah rindu nak tengok anak ku...kata orang sambil menyelam minum air..isteri aku ni x kuat sex kadang boring gak nasib baik mak mertua ku dapat beri aku kepuasan...sampai sekarang hubungan ini terus berjalan ..

0 baca je.komen la sikit:

Post a Comment

nantikan cerita terbaru dan terkini dari masa ke masa.
dapatkan segala cerita terbaru kami difacebook mulai hari ini
sertai kami di fanpages kami di http://facebook.com/ceritablue
sertai twitter kami di https://twitter.com/ceritahotmelayu
KAMI PERLUKAN KOMEN ANDA

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...